DIY Motion racing simrig SFX-100

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Simukaverini joka ei foorumeilla oikein viihdy, harkitsee/suunnittelee rakentavansa kolmannen riginsä tällä kertaa DK Sigma Motion System 6" aktuaattoreilla.

Tälläinen setti siis saattaisi mahdollisesti tulla myyntiin jos kiinnostusta vain löytyisi, hp on varmastikin viisi numeroinen.

D-Box Gen II 3250i 1,5" & SimXperience traction loss, itse suunniteltu sekä toteutettu riigi.

Jos joku tietää jonkun joka omaisi DK Sigma aktuaattorit, eritoten 6" mutta 2" omistajatkin toki käy, niin saa ilmoittautua :)

3287C39E-F8DE-46F8-8BA8-42284DA4E85B.jpeg

Renderöintikuva.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Tervehdys @Make73 ja kiitos kysymästä!

Sain eilen viestin myyjältä:

- UPS maksoi hänelle peräti 100$ (!) kadonneista osista.
- Myyjä lähettää tavarat uudelleen, katsotaan saadaanko kasattua Rig joululahjaksi ;-)
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Simukaverini joka ei foorumeilla oikein viihdy, harkitsee/suunnittelee rakentavansa kolmannen riginsä tällä kertaa DK Sigma Motion System 6" aktuaattoreilla.

Tälläinen setti siis saattaisi mahdollisesti tulla myyntiin jos kiinnostusta vain löytyisi, hp on varmastikin viisi numeroinen.

D-Box Gen II 3250i 1,5" & SimXperience traction loss, itse suunniteltu sekä toteutettu riigi.

Jos joku tietää jonkun joka omaisi DK Sigma aktuaattorit, eritoten 6" mutta 2" omistajatkin toki käy, niin saa ilmoittautua :)


Renderöintikuva.
Kiinnostavan näköinen toteutus =)
Missäpäin tämä sijaitsee?
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Jos jollain sattuisi olemaan ylimääräinen pyörimässä nurkissa, niin on yhä hakusessa:
P1-X Sim Racing Cockpit tai X1-PRO Sim Racing Cockpit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Kiinnostavan näköinen toteutus =)
Missäpäin tämä sijaitsee?
En tässä vaiheessa tarkemmin kerro kun ei ole itsestäni kyse mutta 60km päässä Helsingistä. Kävin testaamassa kyseisestä settiä vuosi sitten, tuolloin ei ollut TL käytössä ja D-Box oli toteutettu 2+1 aktuaattorein kahden ollessa takana ja yhden hoitaessa surge-toimintoa. Vaikka itse olen hyvinkin tyytyväinen omaan D-box motion settiin niin tuo oli jotain aivan muuta, se immersio kun kapusit rigiin sisään oli niin supermakeata, unohtamatta toki itse ajamista. Setissä oli myös GS-5, G-Belt, tuulettimet, LFE toteutus jne.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Eikö noissa DK SIgma aktuaattoreissa tarvitse drivereita vai pitääkö ne ostaa erikseen?
On kyllä melko tyyriit kun laskee päälle rahdin ja verot, ehkä ovat sitten samassa suhteessa paremmat kuin vaikkapa SFX-100 :hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Eikö noissa DK SIgma aktuaattoreissa tarvitse drivereita vai pitääkö ne ostaa erikseen?
On kyllä melko tyyriit kun laskee päälle rahdin ja verot, ehkä ovat sitten samassa suhteessa paremmat kuin vaikkapa SFX-100 :hmm:
Samaan tapaan toteutettu kuin D-Boxilla eli omaa controller boxin sillä erotuksella että näitä vaaditaan vain yksi D-Boxin (G1, G2 & G3) kahta vastaan.

Kyllähän tällekin toki hintaa kertyisi mutta D-Boxin vastaava 6" taitaisi maksaa joku 40-50k.

Kaverini on teknisesti hyvin pätevä, ajanut kilpaa moottoriurheilua jossa itse vastannut tekniikasta sekä entisöinyt vanhoja jenkkejä joten otaksun että on tutkinut hyvinkin tarkkaan markkinoiden tarjoamat eri vaihtoehdot motionin suhteen.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
DK6 Motion System - Sigma Integrale
No juu niinpä näyttää, en lukenut koko content listaa :)

Joo varmasti ovat hyvät, mietityttää vain kuinka suuri käytännön ero siinä on kun verrataan vaikkapa SFX-150:seen.
Ladalla ja Audilla on eroa, onko tässä sama homma eli rahalla saa laatua?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
DK6 Motion System - Sigma Integrale
No juu niinpä näyttää, en lukenut koko content listaa :)

Joo varmasti ovat hyvät, mietityttää vain kuinka suuri käytännön ero siinä on kun verrataan vaikkapa SFX-150:seen.
Ladalla ja Audilla on eroa, onko tässä sama homma eli rahalla saa laatua?
Todella vaikeata sanoa testaamatta, itsellänikin vain kokemusta kahdesta motionsetistä ja kummatkin ovat olleet D-Boxin.

Laatua nyt siis ainakin toteutuksen & ohjelmiston muodossa ja vähempi säätämistä mikä ei kylläkään kaveria haittane. Oli kylläkin erittäin vakuuttunut tavasta jolla "elevation" on toteutettu. Yksi suurimmista syistä taitaa olla juurikin tuo, 1,5" > 6"

Tuosta taitaa olla puhetta iRacing/RD-foorumeilla jos kiinnostaa sekä myös sigma integrale youtube-kanavalla.

Onko sitten rahan arvoinen SFX-150 vs Sigma, joillekin varmasti.

Onko ajaminen vähentynyt SFX luopumisen myötä ?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Olisi tosiaan mukava päästä testaamaan rinnakkain 4x tai jopa 20x kalliimpaa motionia :)

Mun harrastus on hiipunut jo kauan, motion rigin myin kun ei ollut käyttöä.
Terveydelliset syyt ja ehkä vaan kiinnostuskin iän myötä tyrehtynyt, harmi sinänsä.
On silti vielä PC, VR ja DD-ratti että pääsee fiilistelemään radalle kun siltä tuntuu :smile:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Olisi tosiaan mukava päästä testaamaan rinnakkain 4x tai jopa 20x kalliimpaa motionia :)

Mun harrastus on hiipunut jo kauan, motion rigin myin kun ei ollut käyttöä.
Terveydelliset syyt ja ehkä vaan kiinnostuskin iän myötä tyrehtynyt, harmi sinänsä.
On silti vielä PC, VR ja DD-ratti että pääsee fiilistelemään radalle kun siltä tuntuu :smile:
Olin kyllä hieman yllättynyt että löysit ostajan ja hyvä niin, ostaja sai loistavan rigin ja sinä euroja vaikka et ehkä ihan pyytämääsi.

Saatan olla ehkä hieman eri mieltä kuin sä mitä tulee testaamiseen, kauan kauan sitten markka aikaan työkaverilla oli kotona cinematr:n Harri esittelemässä Selecon SVP-350 videotykkiä Batman-elokuvan kera .. arvanet varmaankin lopputuloksen ;) ehkä samaisesta syystä alitajuntaisesti oppineena en ole käynyt kaverillani vielä testaamassa uutta versiota simrigista. ;)

Hyvä kuitenkin että ajosetti edelleen löytyy kun sitä kuuluisaa ajahammasta alkaa aina kuitenkin jossain vaiheessa hieman kolottamaan :)
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Niin siis ihan puhtaasti minua vaan kiinnostaa kuinka paljon immersiivisempi kokemus on näillä kalliimmilla motioneilla verrattuna tähän DIY tekeleeseen, joka ainakin mun mielestä oli pirun hyvä sekin.
Omalla kohdalla ei kuitenkaan olisi varaa ostaa, mutta mukava olisi testata High End tuotetta.

Minähän käytin omaa motionia suurimman osan ajasta hidastettuna kun en tajunnut resetoida Thanosta fw-päivityksen jälkeen, joten olen ehkä vähän jäävi puhumaan mistään nyanssieroista :rofl:

Joo itsekin vähän yllätyin että meni kaupaksi ja suurinpiirtein sillä hinnalla mitä halusinkin, koska ostaja jätti siitä osia pois joista sain paremman hinnan kuin että olisin myynyt ne siinä paketissa :)
Niin ja jäi vielä itsellekin pari rattia niin ei tarvinnut hommata kuin base, polkimet ja standi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
@Make73 Harmi tosiaan ettei Suomessa järjestetä simumessuja, lähin taitaa olla joulukuussa järjestettävä EXPO Saksassa. Mitä tulee fw-päivitykseen, parempi myöhäään kuin ei milloinkaan :)
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
>puhtaasti minua vaan kiinnostaa kuinka paljon immersiivisempi kokemus on näillä kalliimmilla motioneilla

Testaus kiinnostaisi myös minua.

Tuo $8,095.00 + s&h + tulli... Kokonaishinta hieman mietityttää =)
Missäköhän setupissa olisi paras "Bang for the buck"?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
>puhtaasti minua vaan kiinnostaa kuinka paljon immersiivisempi kokemus on näillä kalliimmilla motioneilla

Testaus kiinnostaisi myös minua.

Tuo $8,095.00 + s&h + tulli... Kokonaishinta hieman mietityttää =)
Missäköhän setupissa olisi paras "Bang for the buck"?
Väittäisin että paras hinta-laatusuhde ylivoimaisesti on SFX-setissä, tämän sanominen on tietysti toki typerää kun en ole edes kokeillut mutta ei tuhannet simuilijat voi olla väärässä. Olen tosin lukenut useammastakin omistajasta jotka ovat luopuneet SFX:stä esim. D-Boxin tai vastaavan vuoksi ja eivät ole katuneet.

Etkös sä ihan lähikuukausina pääse ihan itsekin omalla setillä testaamaan ?

Taitaa fisran discordista löytyä rutkasti enempi simulijoita sekä keskustelua näistä aiheista jos kiinnostaa, itse en ole oikein mieltynyt discordin käytöstä.

Täällä on arvioni mukaan ehkä 10 > motionin omistajaa mutta aika hiljaista keskustelu täällä on aina ollut muutamaa lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Se mitä Fisran Discordia itse luin, niin ei siellä motioneista ollut juttua, eikä juurikaan kiinnostusta (ei nopeuta ajoa oli kommentti jos siitä kirjoitti).

Sama homma mulla että ei kiinnosta discot ja muut alaspäin vierivät keskustelut, joista liki mahdotonta löytää mitään vanhoja juttuja aiheesta.

SFX + SRS, niin en sit tiedä mitä jää uupumaan, nopeus, latenssi, efektien riittävyys, äänekkyys...mun mielestä ei moitetta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Se mitä Fisran Discordia itse luin, niin ei siellä motioneista ollut juttua, eikä juurikaan kiinnostusta (ei nopeuta ajoa oli kommentti jos siitä kirjoitti).
Kiitos korjauksesta, oletin vain että olisi ollut koska täälläkin eri ketjuissa on niin monasti kehoitettu liittymään kyseiselle kanavalle.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Väittäisin että paras hinta-laatusuhde ylivoimaisesti on SFX-setissä, tämän sanominen on tietysti toki typerää kun en ole edes kokeillut mutta ei tuhannet simuilijat voi olla väärässä.

Olen tosin lukenut useammastakin omistajasta jotka ovat luopuneet SFX:stä esim. D-Boxin tai vastaavan vuoksi ja eivät ole katuneet.

Etkös sä ihan lähikuukausina pääse ihan itsekin omalla setillä testaamaan ?

Taitaa fisran discordista löytyä rutkasti enempi simulijoita sekä keskustelua näistä aiheista jos kiinnostaa, itse en ole oikein mieltynyt discordin käytöstä.

Täällä on arvioni mukaan ehkä 10 > motionin omistajaa mutta aika hiljaista keskustelu täällä on aina ollut muutamaa lukuunottamatta.
- Hyvä tietää! (aika kiikkerän näköisiä kilpailevia systeemejä on markkinoilla.)
- Täytyy tutkia
- Riippuu ihan siitä förataanko kamat taas matkanvarrella =)
- Nice! Pitää liittyä!
- Epäilemättä: tekijöillä menee kaikki aika rakenteluun, kun on projekteja jokasormelle.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Joo no noi "halvat setit" mitä videolla vilahti on kyllä jotain ihan muuta kuin SFX.

Noissa kaupallisissa on kyllä helpommin rigiin integroitavat ohjainboksit.
Tätä Qubicin settiä myy Suomessa SimGrade
Motion Systems QS-220-PL · SIMGRADE°

DK Sigmalla näyttäs olevan jälleenmyyjä Italiassa, varmaan kantsis selvittää tuleeko sitä kautta halvemmaksi kuin suoraan Jenkeistä.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Seuraava projekti? =)

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Seuraava projekti? =)

Upea projekti ja iso kunnioitus rakentajalle. Kaupalliset vaihtoehdot ovat noin 1k luokkaa (plus rahti & verot) mutta eihän näitä DIY-projekteja taideta rakentaa kuitenkaan pääasiassa pelkästään säästön vuoksi. Sivustolta löytyy useitakin rakennusprojekteja ja yksi kunnianhimoisimmasta mielestäni on G-voimia simuloiva penkki.
 
Liittynyt
01.04.2020
Viestejä
607
Hiukan kiinnostaisi hypätä ajosimulaattorimaailmaan mukaan. Haluaisin aloittaa portaittain harrastuksen, eli ensimäisenä olisi hankinnassa rigi, ratti ja polkimet.

Jos haluaisin tulevaisuudessa päivittää rigin motion simuksi, kannattaako se rakentaa alumiiniprofiileista heti alusta alkaen vai onko markkinoilla joku varteenotettava entrylevel rigi, josta saisi aihion motion simuksikin?
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Hiukan kiinnostaisi hypätä ajosimulaattorimaailmaan mukaan. Haluaisin aloittaa portaittain harrastuksen, eli ensimäisenä olisi hankinnassa rigi, ratti ja polkimet.

Jos haluaisin tulevaisuudessa päivittää rigin motion simuksi, kannattaako se rakentaa alumiiniprofiileista heti alusta alkaen vai onko markkinoilla joku varteenotettava entrylevel rigi, josta saisi aihion motion simuksikin?

Ellet omaa metallipajaa, alumiiniprofiili kuullostaisi laajennettavuudeltaan parhaalta.

Valitettavasti näissäkin piireissä meininki tuntuu olevan Buy once, cry once

Mitä päivittää


Aiheesta lisää


P1-X on mittatikku


itse mietin näiden välillä: P1-X vai Monstertech MTS Simulation Phase 2


Tavoitteena jämäkkä SFX-100 Rig, jossa pedaalien vaihto käy vaivattomasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Upea projekti ja iso kunnioitus rakentajalle. Kaupalliset vaihtoehdot ovat noin 1k luokkaa (plus rahti & verot) mutta eihän näitä DIY-projekteja taideta rakentaa kuitenkaan pääasiassa pelkästään säästön vuoksi. Sivustolta löytyy useitakin rakennusprojekteja ja yksi kunnianhimoisimmasta mielestäni on G-voimia simuloiva penkki.
Osat lähti tilaukseen, katsotaan tuleeko ikinä perille. Toimitus "2-3 päivää" =]

-update-
"delay due to the impact of the epidemic." ...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Toteutus kahdella, kiinnostavaa että traction loss on myös toteutettu, ainakin testaajan mukaan.
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
195
moi. minulla on työn alla myös sfx-100. Aktuaattorit työn alla. En ole vielä ostanut moottoreita eikä ohjausta. Eli jos löytyy täältä voisin ostaa. Tai jos joku muu tarvitsee moottoreita niin vois tilata samalla joskus enne talvea, ehkä sais rahdilta pois vähän jos tilaa useammat setit samalla?
Löytyykö ylimääräisiä 90ST-M02430 moottoreita+driver?

/André
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Meikäläinen pisti simukamat uudelleen kasaan ja kokeilin miltä se ajaminen tuntuu taas.
SFX tulille ja VR lasit naamalle ja olihan sitten mukavaa hommaa!
Tota iRacingin ai kisaa on tullut väännettyä ja ihan onnistunut tuokin. Online ei oikeen napostele näin perheellisenä, eikä jaksa liikaa ruveta treenaamaan.
Siinä yleensä mulla menee jossain vaiheessa maku koko hommaan.
Vähän lueskelin, että tuohon SFX kannattaa päivittää tuo timerfix. Onko joku jo kokeillut?

Ehdottomasti myös sitä mieltä, että motionista saa enemmän irti VR lasit päässä.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Meikäläinen pisti simukamat uudelleen kasaan ja kokeilin miltä se ajaminen tuntuu taas.
SFX tulille ja VR lasit naamalle ja olihan sitten mukavaa hommaa!
Tota iRacingin ai kisaa on tullut väännettyä ja ihan onnistunut tuokin. Online ei oikeen napostele näin perheellisenä, eikä jaksa liikaa ruveta treenaamaan.
Siinä yleensä mulla menee jossain vaiheessa maku koko hommaan.
Vähän lueskelin, että tuohon SFX kannattaa päivittää tuo timerfix. Onko joku jo kokeillut?

Ehdottomasti myös sitä mieltä, että motionista saa enemmän irti VR lasit päässä.
True, true, huvin vuoksi pelataan. Ei suorituspaineita :)

Mitkä lasit käytössä?
Onko tracking ongelmia?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Tervehdys @Make73 ja kiitos kysymästä!

Sain eilen viestin myyjältä:

- UPS maksoi hänelle peräti 100$ (!) kadonneista osista.
- Myyjä lähettää tavarat uudelleen, katsotaan saadaanko kasattua Rig joululahjaksi ;-)
4kk:tta mennyt, onko kerrottavaa tämän edistymisestä?
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
4kk:tta mennyt, onko kerrottavaa tämän edistymisestä?
Kiitos kysymästä,
Moottorit saapuivat, yhden ehdin jopa testatakkin, sitten Life happened, eikä ole ollut aikaa kasailla. Tosin Sim Rig osia on tullut hoardattua koko rahalla =/
Ehkä sitten lomalla saa tehtyä jotain järkevää...

Pitäisi shopata profiilia, jolla saisi tuon belt modin kiinni rigiin:.
1675114072519.png

Olisiko ehdotuksia mistäpäin näitä kannattaisi alkaa kysellä?
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Kiitokset ohjeista ja neuvoista: SFX-100 koottu.
1.
- Oli kieltämättä melkoinen yllätys kuinka lyhyitä nuo moottorien/draiveriden kaapelit ovat.
Ílmeisesti täytyy ostaa pidemmät kaapelit jotta pystyy sijoittelemaan driverit järkevämmin.
Q: kuinka pitkät kaapelit teillä on käytössä? Jatkoja?

2.
Pulttasin ohjeiden mukaan LF ja RF aktuaattorit wheelbasen ja istuimen väliin. Tämä sotki shifterin kiinnityksen...
- Simuun joutuu hiukan luikertelemaan sisälle.

Q: Onko kokemuksia: Ilmeneekö suurta hävikkiä liikkeen tuntumisessa jos aktuaattorit siirtää rigin etuosaan?
1676146831675.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Omien kokemuksien mukaan istuin kannattaa sijoittaa mahdollisimman keskelle aktuaattoreihin nähden ja mahdollisimman etäälle toisistaan. Näin sain omasta mielestä realistisimman tunteen autoon.
Takimmaisten aktuaattoreiden sijainti penkin alla on huonoin mahdollinen.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Hyvä nosto, siirrän kilkkeet eteenpäin, ei meiltä työt lopu =)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
- Kiitos =)
- Ok, pitää selvitellä löytyykö jatkokaapeleita
- Aktuaattorien paikkojen mallaaminen sekotti aikataulut, katsotaan jos tällä viikolla pääsisi pelaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Omassa setupissa oli eroa kuin yöllä ja päivällä kun tein muutoksen perus Simlabin penkki asennus korkeuteen. Laskin penkin niin alas kuin vain oli mahdollista, muistaakseni sain laskettua lähemmäs 30cm kulmapalojen avulla.
Barrykin taisi tästä aikoinaan mainita D-Boxin revikka videossaan. Penkin alla oli asennettuna vielä SimXperiencen kaksi controller boxia.

Mitä taasen tulee aktuaattoreihin, liikerata kun oli omassa ainostaan 4cm ja aktuaattoreita vain kolme, niin asensin ne kolmio muodostelmaan etäisyyksien ollessa alle 70cm. Kun aktuaattoreiden liikeradat ovat noinkin pitkät, voi aika huoletta asentaa ne rigin päätyihin.

11BD6FD4-6B9F-41F8-A2E0-86F6C2781446.jpeg
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
- Hyvä nosto: oli jo muutenkin mielessä purkaa ja siirtää tuota istuinta eteenpäin aiempien vinkkien mukaan. Nyt voi samalla kerralla laskea sitä alemmaksi.
- Hyvin hämärästi muistelen samaa, ei tarttunut.
- Mietin myös tuon toteutusta kolmella. Kun luin internetseistä yhden rakentajan kommenttia että hänen riginsä oli keikannut kolmella, niin päädyin neljään.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Onko tietoa/kokemuksia/ehdotuksia Traction Loss DIY suunnitelmista? Hintaa osille?

Tämänkaltainen olisi tavoitteena:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
- Hyvä nosto: oli jo muutenkin mielessä purkaa ja siirtää tuota istuinta eteenpäin aiempien vinkkien mukaan. Nyt voi samalla kerralla laskea sitä alemmaksi.
- Hyvin hämärästi muistelen samaa, ei tarttunut.
- Mietin myös tuon toteutusta kolmella. Kun luin internetseistä yhden rakentajan kommenttia että hänen riginsä oli keikannut kolmella, niin päädyin neljään.
Uskoisin että neljä aktuaattoria on parempi kokoonpano kuin kolmella vaikka lukemani perusteella kovin suuria eroa ei neljään ole, jos ei muuten niin ainakin rigin tasapainottaminen on huomattavasti helpompaa.

Hyvä tuosta tulee, ellei erinomainen :) kaveri on rakentanut oman TL ratkaisunsa käyttäen SimXperiencen komponentteja, en ole vielä päässyt testaamaan mutta eiköhän tuo hoidu vielä tämän vuoden puolella.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Uskoisin että neljä aktuaattoria on parempi kokoonpano kuin kolmella vaikka lukemani perusteella kovin suuria eroa ei neljään ole, jos ei muuten niin ainakin rigin tasapainottaminen on huomattavasti helpompaa.

Hyvä tuosta tulee, ellei erinomainen :) kaveri on rakentanut oman TL ratkaisunsa käyttäen SimXperiencen komponentteja, en ole vielä päässyt testaamaan mutta eiköhän tuo hoidu vielä tämän vuoden puolella.
Most likely =)

Tekeekö hän tällä kitillä:

Olisi kiinnostavaa tutkia näiden eroja:
- "sx-4000 controller" mikä tämä mahtaa olla? Thanoksen re-branded kortti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Most likely =)

Tekeekö hän tällä kitillä:

Olisi kiinnostavaa tutkia näiden eroja:
- "sx-4000 controller" mikä tämä mahtaa olla? Thanoksen re-branded kortti?
Pitääpi soitella ja kysellä tarkemmin, luulisin että alla olevalla hoituisi tl, varsinaisen motionin virkaa hoitaa taasen D-Box.

DIY Rear Traction Loss Simulation Kit | SimXperience® Full Motion Racing Simulator Technologies
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Tuo $ 1,510.00 Hinta kuullostaa suhteellisen edulliselta vs low rider +5 250 puntaa =)

Hmm. "- Includes 1 SCN5 150mm Actuator with SimXperience cable"

Tuossa kalliimmassa Low riderissä on erona Surge.
Olisi kiinnostavaa kuulla tuosta käyttökokemuksia: Kuinka tärkeänä koette Surge ominaisuuden?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
323
Noniin. Viimeinkin on tuo SFX-100 projekti maalissa. Kokoonpano toimii ja ekat kierrokset ajettu.
Voin vilpittömästi suositella kaikille: mikään ei ole tuntunut yhtä massiiviselta immersion parannukselta sitten VR lasien hankinnan jälkeen.
Tiet kirjaimellisesti heräsivät eloon =)

- Sattumalta törmäsin Wind Simulation DIY videoon, ja rakensin nurkssa lojuvista osista systeemin.
Edullinen, simppeli itsekkin väsätä ja hauska lisuke sekin:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 558
Viestejä
4 166 234
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom