Morrowind ja Daggerfall

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja temexi
  • Aloitettu Aloitettu
Voitko vinkata hieman, että mitä nämä shaderit ym. ovat? Rafael's shader packin asensin ja se kyllä auttaa paljon, mutta ei ihan näin komeaa lopputulemaa. Ei oikein interwebsistäkään löydy aiheeseen tietoa, vaan OpenMW guidet keskittyy todella isojen mod listien asennukseen.
Itse käytän wareyan PBR shaderia vielä, mutta Rafaelin saattaa toimia myös. Suurin osa PBR tekstuureista on suunniteltu wareyalle, mutta Rafaelilla on jo enemmän ominaisuuksia, kuten Sub Surface Scattering. GitHub - wareya/OpenMW-PBR: basic PBR shaders for openmw

Muut shaderit ovat kokoelma MOMW Post Processing Packista, ja Rafaelin Shader Packista (voittaa konfliktit), vesi on Rafaelin. S3LightFixes on myös tärkeä.

shaders.png

effects.png


Tuossa tämänhetkiset PBR-tekstuurit. Non Inverted ovat omia muokkauksia, Inverted 1 -> Inverted 0. Tämä koska alkuperäiset modit on julkaistu Inverted 1, ja tämän hetkinen suunta on Inverted 0.

pbr.png
 
Itse käytän wareyan PBR shaderia vielä, mutta Rafaelin saattaa toimia myös. Suurin osa PBR tekstuureista on suunniteltu wareyalle, mutta Rafaelilla on jo enemmän ominaisuuksia, kuten Sub Surface Scattering. GitHub - wareya/OpenMW-PBR: basic PBR shaders for openmw

Muut shaderit ovat kokoelma MOMW Post Processing Packista, ja Rafaelin Shader Packista (voittaa konfliktit), vesi on Rafaelin. S3LightFixes on myös tärkeä.

Hyvä, kiitoksia!

Edit: nyt näyttää visuaalinen ilme jo huomattavasti paremmalta. Ainoastaan tähtitaivas katosi yöstä. Voisikohan olla tuo Zesterer's volumetric clouds -modi, mikä sen blokkaa?
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
286 881
Viestejä
4 925 695
Jäsenet
79 262
Uusin jäsen
santeriviljam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom