Moi Mobiili

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Moi! Käynnistin eilen illalla numeronsiirron Elisasta Moille. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia tuosta tuoreesta haastajasta. Itselläni on sellainen tilanne, että käytän puhelinta lähinnä puheluihin vastaamiseen ja kevyeen nettailuun. Nykymaailmassa isoilta operaattoreilta ei löydy oikein tähän soveltuvaa liittymää. Joo, Soneralla on joku, mutta Soneraa kartan. Elisaa aiemmin olin DNA:n asiakas ja sitä aiemmin Radiolinjan, joka muuttui matkalla Elisaksi.

Itselläni ei ole mitään muuta tekemistä kyseisen operaattorin kanssa, kuin alle vuorokauden mittainen asiakassuhde, joten mainokseksi tätä avausta ei pidä luokitella.

Tiedän, että täällä on yksi ketju, joka käsittelee liittymätyyppejä vertailevasti. Mielestäni olisi hyvä, jos operaattoreillekin olisi omat yleisketjunsa, joihin voisi jakaa kokemuksiaan operaattorista x. Liittymävertailut voi hoitaa sitten siellä toisessa ketjussa.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Alkuvuodesta vaihdoin Saunalahdelta Moille, lähinnä kustannussyistä. Numeronsiirto onnistui ja tapahtui ajallaan. n. 10m katkos tuli kun numero vaihtui.

Saunalahdella oli MultiSIM liittymä käytössä, jossa siis liittymällä on useampi simmi samalle numerolle. Tuon tuki on Elisan myötä loppunut jo vuosia ja muutokset liittymän ominaisuuksiin oli mahdotonta tai jos jotain pystyi muuttaan, sekosi koko multisim systeemi. Viimeisin muutos johti siihen, ettei puhelinnumeroni ollut käytössä pariin päivään.

Moilla tuo useampi simmi ei toimi samalla tavalla, mutta en tarvitse muita simmejä puheluita varten, ainoastaan dataa varten. Lisäksi katselin datankäyttöäni ja totesin, että kahden simmin datapool riittää omaan käyttöön ja en tarvitse rajatonta nettiä. Puhelinlaskukin putosi tämän ansiosta reilut 20e/kk.

Tähän mennessä olen ollut hyvin tyytyväinen Moi asiakas.
 

mxb

Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
194
Vaihdoin Moin asiakkaaksi viime kesänä. Nyt itsellä yksi SIM puhelimessa, avopuolisolla toinen (johon tehtiin numeronsiirto vanhalta operaattorilta) ja kolmas on lapsilla tabletissa satunnaisessa käytössä. Vielä ei kertaakaan ole 12gb:n raja ylittynyt ja eikä mitään ongelmia ole esiintynyt. Käyttö on meidän taloudessa käytännössä puhdasta nettailua ja ehkä satunnainen tekstari/puhelu silloin tällöin. Suurin puhelinlasku, mitä on tähän mennessä tullut, on ollut alle 25€. Yleensä laskut ovat 18-19€ välissä.

Kaiken kaikkiaan siis olen tyytyväinen asiakas.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Itsellä löytyy samanlaisia kokemuksia, bitti kulkee ja laskut noin puolet pienempiä, suurin ollut 12e, joku 60min puhetta ja loput dataa. Aspastakin saanut nopeasti vastauksen.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
3
Minulla on ollut Moin liittymä käytössä vajaat puoli vuotta.

En käytä kovin paljoa mobiilidataa kuukaudessa, mutta silloin kun käytän sitä, haluan datan liikkuvan nopeasti. Vähäisen mobiilidatan käyttäjälle ei ole koskaan löytynyt sellaista liittymää, joka olisi nopea. Olemme joutuneet aina tyytymään hitaaseen perusnettiin, tai sitten maksamaan käytön määrään nähden kallista kuukausihintaa nopeasta netistä.

Kunnes kuvaan astui Moi. Se on juuri sopiva minulle. 6 € / kk hintaan saa täyden nopeuden 4G netin johon sisältyy 4 Gt dataa. Omalla kohdalla jää datan käyttö reilusti alle tuon rajan. Jos ylittää tuon määrän, maksaa jokainen alkava gigatavu 1,5 €. Puheluita tai tekstareita en juurikaan käytä, joten lasku on lähes joka kuukausi päälle 6 €.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
181
Pari kuukautta ollut käytössä Moi ja Saunalahteen verrattuna laskut ovat vähintääkin puolittuneet. Myöskin mutuna sanoisin, että luuri näyttää 4G:tä useammin kuin Saunalahdella. Varsin tyytyväinen olen ollut toistaiseksi. Käytössä on kaksi SIM:ä, mutta pääasiassa vain yhtä käytän, niin itselleni 8Gt on riittänyt vallan mainiosti.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
324
Täälläkin posiitivisia kokemuksia vain tuosta moi mobiilista. Vaikka tilaus meni vähän metsään (tilaus vahvistusta ei koskaan tullut), niin chatti aspa korjasi asian nopeasti. Laskut pienentynyt DNA:sta ja 4G nopeus sekä 4 gigan data on riittänyt tarpeisiini.

Voin suositella!
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
194
Tilasin juuri itselle pari liittymää Moi:lta. Syynä tähän valintaan oli muiden operaattorien huono liittymätarjonta. Tarve on kahdelle liittymälle ja mitään rajattomia paketteja en tarvinut, sillä työmaan liittymän kautta hoituu kaikki puhelut ja käytännössä rajaton data (4g). Liittymät tulevat kakkosluuriin ja tablettiin. Nykyisellään on olemassa kakkosluuriin liittymä, joka on joku iäisyyksiä vanha Saunalahti/Elisa Norppa+, joka aikoinaan ei maksanut juuri mitään, mutta operaattori on koko ajan nostanut paketin hintaa. Nykyisellään hinta oli n. 9.6€ kuukaudessa ja siihen sisältyi ainoastaan 256kbit/s netti ja minuutti/kpl veloitteiset puhelut & tekstarit, eli todella huono kokonaisuus. Uusi maksaa kahdelle liittymälle 12€ ja sisältää 8 gigaa dataa 4g nopeuksilla, eli paranee selkeästi. Käyttökokemuksia ei vielä yllättäen ole.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Viime kesästä saakka ollut 3 sim-korttia. Lapsilla omat ja itselläni yksi varapuhelimessa jota käytän todella harvoin.

Laskut huitelevat siinä ~30€ hujakoilla ja 12 gigan yhteinen data ei ole koskaan täyttynyt, koska lapsien luurit yhdistyvät aina kotona WiFi-verkkoon. Tällä hetkellä toukokuun laskutusjaksosta on käytetty dataa 1,845 Gt.

Ainut huono puoli liittymässä on se, että pankkitilillä täytyy aina olla määrättynä päivänä tarpeeksi katetta ja pari kertaa on tullut huomautus meilillä kun eivät ole onnistuneet puhelinlaskun veloittamisessa. Nämäkin tapaukset ovat aina hoitunut kätevästi meiliä laittamalla ja kertomalla uuden päivämäärän milloin voivat veloittaa tiliä uudestaan.

Plussaa myös android appsista ja siitä, että liittymän voi avata ja sulkea nopeasti itse nettisivujen tai appsin kautta esim. jos luuri katoaa ja joutuu vääriiin käsiin.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Tuleeko Moi Mobiililta sähköpostiin erittely mitä on veloitettu ja minkä liittymän osalta?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
115
Tuleeko Moi Mobiililta sähköpostiin erittely mitä on veloitettu ja minkä liittymän osalta?
Ei tule simmikohtaista erittelyä. Kaikki simmit kuuluu samaan könttään, mutta jokaisella on oma numero, niin laskukin näyttää sitten määrät könttänä. Moi:n nettisivuilla/appsista sitten näkee ne erittelyt, mutta nekin tosin nollautuu aina uuden laskutuskauden alkaessa. Olisi kyllä mukava jos näkyisi laskullakin sitten ne kuukauden saldot jokaisen simmin osalta.
 
Liittynyt
12.05.2017
Viestejä
1
Hepz kaikille! Sama täällä, niin kuin Orakk sanoi jo. Ollut pitkään Radiolinja-Saunalahti-Elisa asiakas ja about tuo sama liittymä, mut ollut myös nyt päälle vuoden työpuhelin etu joten nuo 25 euro vakio laskut elisalta alkoi tuntua rasittavalta kun puhelin vaan makaa tuossa. Joten pakko katsoa vaihtoehtoja kakkospuhelimelle ja tämä oli ainut vaihtoehto paitsi tuo 4G tuskin tuu toimimaan ihan ok huvilalla DNA verkossa...siinä ja siinä. Ja vaihto meni tosi näppärästi. Tällä vauhdilla tuntuu että tuo Elisa saa haistaa pitkä ***** kohta. Sanoisin että viime puoli vuotta ollut pelkästään rahastusta.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 299
Keräsin tietoa hinnoista.
Paljonkohan tekstiviestejä sisältyy oletuksena?
Ei yhtään. Ainoa mikä sisältyy on se data 4Gt per kuukaus. Mutta jos monta liittymää niin nuo 4Gt lasketaan niille yhteensä eli jos 3 simmiä niin data raja 12gigaa.

Itse ollut oikein tyytyväinen moihin. Tällä hetkellä sieltä 6 simmiä käytössä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Itse olen ollut reilu ½ vuotta tyytyväinen MOI-asiakas. Alkuun mentiin rajattomalla datalla, mutta kun käyttö jäi sen verran vähäiseksi kk-tasolla, niin muutin tuohon rajalliseen. Ei ole puhelinlaskut olleet näin pieniä sitten jonkun tautisen vanhan Saunalahti 256kbs-liittymän jälkeen. Nettisivut, joista asetuksia voi muuttaa, on selkeät ja hyvät. Voin kyllä suositella muillekin. :)
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
268
Täältäkin suositus etenkin edullisuutta etsiville. Alkuvuodesta asti ollu meillä käytössä (2 simmiä), laskut 22€-28€ välillä (vaimolla tuo rajaton puhe lisänä). Verrokkina Soneralla taisi olla 45€ yhteenlaskettuna aikaisemmin.

8 gigaa riittää meillä todella hyvin, ei ole kertaakaan ollut lähelläkään raja.
 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Oma datan käyttö on syksystä asti ollut aina alle 0.5G jopa alle 0.256G. Silti ei tunnu olevan halvempaa vaihtoehtoa, jos ei juuri soittele tai tekstaile, mutta haluaa siedettävän vähintään 1-2M netin silloin harvoin kun sitä tarvii. Eli en maksa datamääristä vaan laadusta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305
Vaihdoin toukokuun alussa Moille liittymän. 6e simmi, koska puheluja, viestejä tai edes dataa ei juurikaan kuukauden aikana tule, joten ajattelin sen olevan itselleni riittävä. Parin viikon jälkeen Elisamyyjä soittaa ja tarjosi huippuerikoistarjousta vain Moin asiakkaille. 4G Huoleton (eli kaikkea rajattomasti) 14,90e/kk + 20e lahjakortti S-ryhmän kauppoihin. Toimitus- ja avausmaksut vielä pois. Minun laskujeni mukaan tästä jää itselleni käteen 5,10e joten vaihdoin sitten Elisalle parin viikon kokeilun jälkeen. Katsotaan kuukauden tai parin päästä vaihdanko takaisin Moille. Mitään valittamista ei Moissa ole ollut, mutta Elisan tarjous oli niin hyvä että vaihdoin siihen. Moille liittymismaksukin niin matala että ensimmäisen kuukauden lasku oli alle 10e.

Elisan myyjä tietenkin pelotteli siitä laista, mikä pakottaa pitämään saman hinnan koko Euroopassa ja kaikki puhelinliittymähinnat nousevat. Jos käykin niin että Moin hintaan nousee johonkin ihan älyttömään niin saa tästä Elisan liittymästä jonkun henkisen turvan ainakin.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 196
Jahas hyvään aikaan löysin tämän ketjun, näyttää DNAn määräaikainen tarjouspaketti loppuvan 18.5 :)

Katselin että MOI voi tulla pikkuisen halvemmaksi, mutta ei paljoa. Täytynee soitella taas dnalle ja kysellä että pystyvätkö vastaamaan kilpailuun :D

Omalla käytöllä moilla olisi pakko ottaa rajaton puhe (viime kuussa 750min), ja 4gigaa ei näytä riittävän (1-13 päivä 2,24Gt eli oletus että menee 1-2gig yli) -> 10+6+3 = 19€, nyt dnalla 21,90€ Rajaton 4G Teho.

@superapina n tarinan perusteella kyllä nyt pitäisi ottaa moi ja odottaa elisan puhelua ;) Aika hyvä tarjous kyllä jo, kauanko hinta voimassa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Itse kyllä olen sen verran periaatteen mies, että jos niitä tarjouksia ei voi jo olemassa olevalle asiakkaalle antaa, niin pitäköön tunkkinsa. Mullekin soiteltiin Saunalahdelta heti tuohon MOI:hin siirtymisen jälkeen, mutta too little, too late. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Itse kyllä olen sen verran periaatteen mies, että jos niitä tarjouksia ei voi jo olemassa olevalle asiakkaalle antaa, niin pitäköön tunkkinsa. Mullekin soiteltiin Saunalahdelta heti tuohon MOI:hin siirtymisen jälkeen, mutta too little, too late. :D
Minen edes kuunnellut Elisan tarjousta, kun tiesin, etteivät pysty edullisempaa tarjoamaan. Käyttöni on sen verran pientä, etteivät jollakin lahjakortilla tai rajattomuudella pysty hinnoissa kilpailemaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
324
Itse kyllä olen sen verran periaatteen mies, että jos niitä tarjouksia ei voi jo olemassa olevalle asiakkaalle antaa, niin pitäköön tunkkinsa. Mullekin soiteltiin Saunalahdelta heti tuohon MOI:hin siirtymisen jälkeen, mutta too little, too late. :D
Tähän täytyy sanoa, että kun vaimo vaihtoi dna:sta moi mobiiliin, hänelle soitettiin ja yritettiin kaupitella dna:n liittymää. Itselleni taas ei tullut minkäänlaista yhteydenottoa dna:lta vaihdon jälkeen.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
132
Vaihdoin toukokuun alussa Moille liittymän. 6e simmi, koska puheluja, viestejä tai edes dataa ei juurikaan kuukauden aikana tule, joten ajattelin sen olevan itselleni riittävä. Parin viikon jälkeen Elisamyyjä soittaa ja tarjosi huippuerikoistarjousta vain Moin asiakkaille. 4G Huoleton (eli kaikkea rajattomasti) 14,90e/kk + 20e lahjakortti S-ryhmän kauppoihin. Toimitus- ja avausmaksut vielä pois.
Itse kysäsin tuosta Elisan chatissa ja kovasti väittivät ettei tälläistä tarjousta ole. Itse uusin oman liittymäni, mutta alan kyllä kilpailutuskierrokseen nyt.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Itse kysäsin tuosta Elisan chatissa ja kovasti väittivät ettei tälläistä tarjousta ole. Itse uusin oman liittymäni, mutta alan kyllä kilpailutuskierrokseen nyt.
Nuo tarjoukset voi olla esimerkiksi vain tiettyihin projekteihin, eikä normiaspalla ole mitään käryä asiasta.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Itelläki lähti Telia vaihtoon Moille kun minulla kohdalla nostivat liittymän hintaa kolminkertaiseksi ja poistivat ilmaiset puhelut Sonera/telialle. Mistään muualtakaan ei omalle vähäiselle käytölle netin kanssa löydy kohtuuhintaista liittymää.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Pohdimme vaimon kanssa jos vaihtaisimme nykyiset Teliat Moille. Olen tottunut Soneralla siihen että liittymään kuuluu muistaakseni 600 megaa EU-dataa, ja olen siinä käsityksessä että jossain vaiheessa kesää (oliko peräti kesäkuussa?) tuon 600:n pitäisi nousta rajattomaksi EU-alueella. Mahtaako tämä sama päteä Moilla? Onko siis tietoa minkä verran EU-alueella soitetut puhelut Suomeen tai toiseen EU-maahan maksaa tämän roaming-muutoksen jälkeen Moilla? Entä datan kanssa?
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
911
Pohdimme vaimon kanssa jos vaihtaisimme nykyiset Teliat Moille. Olen tottunut Soneralla siihen että liittymään kuuluu muistaakseni 600 megaa EU-dataa, ja olen siinä käsityksessä että jossain vaiheessa kesää (oliko peräti kesäkuussa?) tuon 600:n pitäisi nousta rajattomaksi EU-alueella. Mahtaako tämä sama päteä Moilla? Onko siis tietoa minkä verran EU-alueella soitetut puhelut Suomeen tai toiseen EU-maahan maksaa tämän roaming-muutoksen jälkeen Moilla? Entä datan kanssa?
Hinnaston mukaan Eu data 1.5.2016 alkaen 6.2 senttiä mega, uudempaa hinnastoa ei ollut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
347
Mahtaako tämä sama päteä Moilla? Entä datan kanssa?
Hinnasto ei tosiaan ota asiaan kantaa tarmo2011:n yllä toteamaa enempää, mutta ootappas... sopimusehdoissa todetaan:

Datan käytöstä ulkomailla veloitetaan aina erikseen, erillisen hinnaston mukaisesti (ks. Palvelun käyttö ulkomailla).

Moin osalta siis datailut ulkomailla taitavat olla yhtä kallista kuin ennenkin. Tyhjä arpa :(

Muokkaus: Jos nyt olisi sellainen onnenpotku, että sitä Moin neljän gigatavun datapakettia per liittymä voisikin käyttää ulkomailla, niin kertokaa ihmeessä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
^ EU:n roaming-laki tulee voimaan 15. kesäkuuta eli tällä viikolla. Sen jälkeen ei saa periä lisämaksuja ulkomaan käytöstä eli hinta on sama kuin kotimaassa.

Kuulostaa hyvältä jos matkustelee, mutta käytännössä paska juttu, koska tuo pitkässä juoksussa nostattanee niiden maiden hintoja, joissa liittymät ja data on ollut halpaa, kuten Suomessa.
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
181
^ EU:n roaming-laki tulee voimaan 15. kesäkuuta eli tällä viikolla. Sen jälkeen ei saa periä lisämaksuja ulkomaan käytöstä eli hinta on sama kuin kotimaassa.

Kuulostaa hyvältä jos matkustelee, mutta käytännössä paska juttu, koska tuo pitkässä juoksussa nostattanee niiden maiden hintoja, joissa liittymät ja data on ollut halpaa, kuten Suomessa.
No se jää nähtäväksi mitä Moi tekee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
81
Moin FB:

"PSST. Vuodan tiedon täällä naamakirjassa vain sinulle Moin ystävä: Nyt kun EU-roaming hinnat puhuttavat, niin
Moilla myös vanhat asiakkaat saavat puhelut ja tekstiviestit kotimaan hinnoilla EU- ja ETA -maissa sekä voivat käyttää dataa kotimaan hinnoilla kohtuullisen määrän 15.6. alkaen. Pulise-kuin-kotona myös EU ja ETA maissa. Vain Moin asiakkaille - vanhoille ja uusille."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
347
Moi, minkä teki Moi... Giga EU-dataa kuukaudessa jo kuuden euron liittymillekin!

Dataa on käytössä kohtuullisesti normaalimatkusteluun EU/ETA-alueella ilman lisämaksua. Moilla se on 6 euron simmeissä 1 Gt/simmi ja rajattomassa datapaketissa 2 Gt/simmi. Ylimenevästä datasta veloitetaan 3,5 €/Gt + kotimaan hinta.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Moi, minkä teki Moi... Giga EU-dataa kuukaudessa jo kuuden euron liittymillekin!

Dataa on käytössä kohtuullisesti normaalimatkusteluun EU/ETA-alueella ilman lisämaksua. Moilla se on 6 euron simmeissä 1 Gt/simmi ja rajattomassa datapaketissa 2 Gt/simmi. Ylimenevästä datasta veloitetaan 3,5 €/Gt + kotimaan hinta.
Riittää mulle hienosti, laitanpa tilaukseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
On kyllä edelleen ollut positiivinen yllätys tämä Moi. Puhelinlaskut on pieniä ja toiminta kaikin puolin esimerkillistä ja reilua. Ei ole kyllä ollut tarvetta kyttäillä muitten lafkojen liittymätarjouksia.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 331
Ei Moissa muuta vikaa ole kuin että DNA ei kuulu kunnolla kotona eikä mökillä... Nyt on Telialta myös varsin hyvä tarjous menossa, että ei kaduttanut vaihto pois (lasku tulee kerran kahdessa kuussa ja kuuluvuus on hyvä).
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Riittää mulle hienosti, laitanpa tilaukseen.
Hah, enpä laittanutkaan. Telialta tarjottiin heti parempaa, Moin 6€/4GT sijaan 4,90€/5GT. Moilla olisi ollut vain 1GT eu-dataa, Telialla koko 5GT. Puheluhinnat oli Telialla aavistuksen kalliimpia, 7snt vs. Moin 5,5snt, mutta Telialla taitaa olla sekuntiveloitus vs. Moin minuuttiveloitus?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 860
Hah, enpä laittanutkaan. Telialta tarjottiin heti parempaa, Moin 6€/4GT sijaan 4,90€/5GT. Moilla olisi ollut vain 1GT eu-dataa, Telialla koko 5GT. Puheluhinnat oli Telialla aavistuksen kalliimpia, 7snt vs. Moin 5,5snt, mutta Telialla taitaa olla sekuntiveloitus vs. Moin minuuttiveloitus?
Tais olla joku speciaali tarjous? Sivuilla hinta 9,9€/kk
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Pakko muiden operaattorien on alkaa reagoida muutenkin kuin tarjouksilla Moin hinnoitteluun. Itselleni heidän datarajansa riittävät. Niin kotimaassa kuin ulkomaillakin, mutta uskoisin, että ovat saaneet jo aika läjän kaapattua asiakkaita isommiltaan halvalla hinnoittelullaan. Vieläkään Viestintävirastosta ei ole tullut sellaista operaattorivertailua, missä Moin vaikutus näkyisi. Tulevat sen verran viiveellä. Toki isommista irroittautumista monilla hankaloittaa muut palvelut, mitä omalta operaattorilta on ostettu. Kiinteätä nettiä ja tv-palveluita jne. Kaikki eivät sen takia viitsi lähteä vaihtorumbaan.

Ja mitä Hcc:n viestiin tulee, niin siinähän lukee, että kyseessä oli tarjous. "Telialta tarjottiin..."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen Moihin. Numero siirtyi Elisalta maaliskuun lopussa ja olen säästänyt jo pelkästään siinä 3-4 euroa, ettei tarvitse enää maksaa euron suojelurahaa kuukausittain operaattorille siitä, ettei se lähetä markkinointiviestejä tai myy yhteystietojani sellaisten lähettämistä varten. Moilla moisen kieltäminen kun on ilmaista. Säästöä on tullut toki roimasti myös kuukausimaksuissa.

Liittymä on toiminut hyvin ja asiakaspalvelu on ollut mutkatonta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Hah, enpä laittanutkaan. Telialta tarjottiin heti parempaa, Moin 6€/4GT sijaan 4,90€/5GT. Moilla olisi ollut vain 1GT eu-dataa, Telialla koko 5GT. Puheluhinnat oli Telialla aavistuksen kalliimpia, 7snt vs. Moin 5,5snt, mutta Telialla taitaa olla sekuntiveloitus vs. Moin minuuttiveloitus?
Tarjoaminen tarkoittanee että Telialta soitettiin?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
625
Myös vaihtuu telian 17e/kk paketti tähän moin liittymään
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
69
Moi on kyllä pelannut esimerkillisesti, kuuluvuudessa ei ole ollut valittamista missään vaiheessa. Aiemmin oli 2 megan liittymä saunalahdelta/elisalta ja hinta oli 10e+ käytön mukaan puhelut ja viestit. Hinta tippui kaikilta osin ja nopeus nousi. Ompulla tuo näyttää operaattoriksi DNA, kun DNA:n verkossa heilutaan. Mutta eipä tuolla mitään väliä. Nuo datarajat on mulle täysin riittävät kun kuitenkin wifin piirissä liikuskellaan koko ajan. Moi 5/5 tällä 8 kuukauden otannalla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 408
Irtisanooko Moi vanhan liittymän niin kuin numeronsiirrossa muutkin operaattorit tekee?

Siirto oli eilen, mutta Telian liittymänhallinassa näkyy edelleen vanha liittymä. Tietenkin hyvin mahdollista, että se lagaa tai näyttää vaan väärin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
119
Irtisanooko Moi vanhan liittymän niin kuin numeronsiirrossa muutkin operaattorit tekee?

Siirto oli eilen, mutta Telian liittymänhallinassa näkyy edelleen vanha liittymä. Tietenkin hyvin mahdollista, että se lagaa tai näyttää vaan väärin.
Kyllä ne ainakin elisan liittymän siirsi ilman ongemia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 290
Irtisanooko Moi vanhan liittymän niin kuin numeronsiirrossa muutkin operaattorit tekee?

Siirto oli eilen, mutta Telian liittymänhallinassa näkyy edelleen vanha liittymä. Tietenkin hyvin mahdollista, että se lagaa tai näyttää vaan väärin.
Samalla tavalla tuolla siirto toimii kuin muillakin, joten veikkaisin pientä viivettä Telian puolelta. Tai voihan tuo varmaan näkyä laskutuskauden loppuun asti, vaikkei toimisikaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Joo, ei se siirto heti tapahdu. Vanhalla operaattorilla on oikeus viivytellä n. viikon verran siirtopyynnöstä. Elisalla ainakin pommittavat sinä aikana tekstiviesteillä yhteydenottopyyntöjä ja soittavat vielä viimeisenä tekonaan palautekyselyä, että mitä olisivat voineet tehdä paremmin ja yrittävät tarjota parempaa sopimusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 369
Viestejä
4 158 878
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom