Mobiilimaksaminen kaupan kassalla

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Tänään tökkäs maksaminen Pivolla lähi K-marketissa ilmoitukseen syötä sirukortti. Kassa kuittas sen ja sen jälkeen ilmoitti että ei hyväksytä kahdella kokeilulla. Sitten maksoin S-kortilla ostokset. Varmaankaan puoleen vuoteen ei ole joutunut korttia kaivamaan esille. Tiedä sitten sekosko pääte ku kyseli sirua ja sen jälkeen ei tietenkään hyväksy lähimaksua, vai oliko OP:lla joku jumi.
Minä kerroin aiemmin vastaavasta, mutta se tapahtui Google Payn kanssa (jossa liitettynä Curve ja sen takana OP:n kortti). Prismassa siis pääte vaati sirua, vaikka näin ei pitäisi missään tilanteessa tapahtua.

Toistamiseen ei ole vastaavaa tapahtunut edes samassa kaupassa, vaikka maksuja on takana ties kuinka paljon.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Ei tota noitten inapp-aspaa voi kyllä turhan nopeeks kehuu. Pyysivät puhelinnumeroo, vastasin 2min sisään, nyt 3h ollu hiljaiseloo. Ehkä oon vaan kasvanu kärsimättömäks ajan hengen mukaisesti.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
16
Ei tota noitten inapp-aspaa voi kyllä turhan nopeeks kehuu. Pyysivät puhelinnumeroo, vastasin 2min sisään, nyt 3h ollu hiljaiseloo. Ehkä oon vaan kasvanu kärsimättömäks ajan hengen mukaisesti.
Mulla oli kans sama ongelma ja korjasivat ongelman kolmessa tunnissa. Mulla ei pyydetty puhelinnumeroa. Lähetin vaan mun sinne rekisteröidystä emailista postia ja sen jälkeen tulikin viesti, että olivat korjanneet asetuksia. Sen jälkeen lisäsin curven normaalisti GPayihin, hetken päästä tulikin vahvistus ja kaikki on toiminut sen jälkeen ilman ongelmia. Pivon ja gpayn välillä on kyllä todella iso nopeusero GPayn hyväksi.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Mulla oli kans sama ongelma ja korjasivat ongelman kolmessa tunnissa. Mulla ei pyydetty puhelinnumeroa. Lähetin vaan mun sinne rekisteröidystä emailista postia ja sen jälkeen tulikin viesti, että olivat korjanneet asetuksia. Sen jälkeen lisäsin curven normaalisti GPayihin, hetken päästä tulikin vahvistus ja kaikki on toiminut sen jälkeen ilman ongelmia. Pivon ja gpayn välillä on kyllä todella iso nopeusero GPayn hyväksi.
Tuohon support@curve.app vai support@imaginecurve.com jota appi näyttäis käyttävän?
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
117
Curve saapui eilen ja lisätty onnistuneesti Google Payhin (vaati yhteydenoton aspaan, että aktivointi onnistui). Äsken testasin kassalla ja onnistui hienosti maksu kun vei puhelimen maksupäätteelle.
Onnistuin lisäämään Curven myös Garmin Payhin, vaikka virallisesti ei pitäisi olla tuettu Suomessa... pitää joku päivä testata kellolla maksamista.

Edit 28.5.: Testattu kellolla maksaminen, toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Nyt on SPay ja GPay lisätty. Ihmeen hitaasti toimi omalla kohdallani aspa, mutta toivottavasti sinne ei nyt jatkossa tarvitse olla liikaa yhteyksissä. Käyttöön jää varmaan GPay, ei hirveästi lähimaksuttomia koneita oo tullu vastaan enää missään.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Nyt on SPay ja GPay lisätty. Ihmeen hitaasti toimi omalla kohdallani aspa, mutta toivottavasti sinne ei nyt jatkossa tarvitse olla liikaa yhteyksissä. Käyttöön jää varmaan GPay, ei hirveästi lähimaksuttomia koneita oo tullu vastaan enää missään.
Joo ei twitterin kautta kannata odottaa kovin ripeitä toimenpiteitä. Sähköpostilla menee yleenä alle 15minuuttia kun saa vastauksen perusjuttuihin
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 511
Onpa Pivo toiminut luotettavasti viime aikoina. Tässä on pari päivitystäkin tullut, mutta joka kerta on mennyt läpi kaikki tarvittavat maksut ja muut suoritukset. Joko ne sai sen vihdoinkin toimimaan, kuten pitää...
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Kyselen neuvoa, ennen kuin ostelen uuden puhelimen. Nykyinen Nokia 6 ei oikein pelaa kunnolla, kun yritän maksaa mobile pay:llä ostoksia. Maksu onnistuu osimoilleen joka toinen kerta, ja silloinkin kestää tuskallisen kauan, että maksu onnistuu. Anroid-versio tuossa on 9, eli taitaa olla vanha versio. Onko mitään tehtävissä?
 
Viimeksi muokattu:

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
802
Ei oo kyllä vuosiin tullut kuljetettua lompakkoa mukana, kiitos Apple ja ApplePay :joy:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 144
Kyselen neuvoa, ennen kuin ostelen uuden puhelimen. Nykyinen Nokia 6 ei oikein pelaa kunnolla, kun yritän maksaa mobile pay:llä ostoksia. Maksu onnistuu osimoilleen joka toinen kerta, ja silloinkin kestää tuskallisen kauan, että maksu onnistuu. Anroid-versio tuossa on 9, eli taitaa olla vanha versio. Onko mitään tehtävissä?
Ainakin Pixel 4:lla (Android 10) MobilePay näyttää olevan totaalisen rikki. Näytössä vain tekstit vilkkuu kun yrittää maksaa sillä kaupassa.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Kyselen neuvoa, ennen kuin ostelen uuden puhelimen. Nykyinen Nokia 6 ei oikein pelaa kunnolla, kun yritän maksaa mobile pay:llä ostoksia. Maksu onnistuu osimoilleen joka toinen kerta, ja silloinkin kestää tuskallisen kauan, että maksu onnistuu. Anroid-versio tuossa on 9, eli taitaa olla vanha versio. Onko mitään tehtävissä?
Mulla galaxy S10 ja toimii mobilepay ihan hyvin, s-ryhmän kliikkeissä jos ei meinaa maksu mennä niin yleensä ollut k-kaupoissa.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Mulla galaxy S10 ja toimii mobilepay ihan hyvin, s-ryhmän kliikkeissä jos ei meinaa maksu mennä niin yleensä ollut k-kaupoissa.
Mulla ollut oikeastaan 50-50, tänään koitin mobile payn uudelleenasennuksen jälkeen Salessa, mutta ei pelannut.
 
Liittynyt
31.12.2018
Viestejä
476
Tämmöstä vaan tekee kun yrittää maksaa Ihme meininkiä, välillä toimi edes joskus aiemmin

 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Mulla on OP:n "uusi" yhdistelmäkortti Visa debit/credit Pivossa. Oletuksena se maksaa lähimaksua käyttäessä pankkipuolelta, mutta saako sen vaihdettua credit-puolelle jotenkin?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Mulla ollut oikeastaan 50-50, tänään koitin mobile payn uudelleenasennuksen jälkeen Salessa, mutta ei pelannut.
Paikallinen S-Marketti, jossa juuri kävin. Ensin sitkeästi GPay:llä, mutta maksupääte ilmoitti "tuntematon kortti". Koitin sitten vielä Mobile Payllä, joka yllättäen toimi nopeasti. Nyt puhelin oli jo maksupäätteen lähellä, kun painoin "maksa" painiketta. Aikaisemmin olen painaessani tuota "maksa"-painiketta pitänyt puhelinta normaalisti kädessä kohtalaisen kaukana maksupäätteestä, ja sitten vasta vienyt sen päätteen lähelle. Tuloksena usein xlbobin videoimaa häröilyä. Mietin onko tuolla jtn väliä missä puhelinta pitää, kun painaa "maksa"-painiketta?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Mulla on OP:n "uusi" yhdistelmäkortti Visa debit/credit Pivossa. Oletuksena se maksaa lähimaksua käyttäessä pankkipuolelta, mutta saako sen vaihdettua credit-puolelle jotenkin?
Pivosta poistat sen lähimaksukortin ja otat lähimaksun uudestaan käyttöön luottopuolelta. Helppoa ja kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Jaha, selvis että en ole osannut käyttää Mobile Paytä. Mitään nappia tarvi painaa, senkun laittaa vaan puhelimen siihen maksupäätteen ääreen ja homma on siinä.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Onpa Pivo toiminut luotettavasti viime aikoina. Tässä on pari päivitystäkin tullut, mutta joka kerta on mennyt läpi kaikki tarvittavat maksut ja muut suoritukset. Joko ne sai sen vihdoinkin toimimaan, kuten pitää...
Tämä on totta, ja ihmetyttänyt itseänikin. Mutta kyllä tuossa välissä oli pari kertaa kun joutui Norskia vilauttamaan kun ei grillillä toiminut, ja olikohan S-kaupassa toiminut. Mutta muuten toiminut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Onnistuuko google payllä maksaminen ja s-bonusten otto kortin avulla niin, että bonuskortti on silikonisuojan alla piilossa? Vai tuleeko sirut liian samanaikaisesti maksupäätteelle jolloin jompikumpi menee pieleen? Entäs 2. vaihtoehtona puhelimella lompakkotasku ja siinä s-kortti, mutta kortti olisi koko ajan siinä taskussa? Siinäkin liian samanaikainen lukutapahtuma?
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Huawei P20 Pro ja Mobilepay maksaminen ei onnistu Prismassa, muualla kylläkin. Google Pay toimii kuin junan vessa, mutta siihen ei taida saada s-etukorttia liitettyä?
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Tuo mobilepay on kyllä ihan tuuripeliä, että toimiiko. Fifty-sixty niinku Nykäs Matti sanoi. Välillä toimii nopeesti ja hyvin ja välillä saa harrastaa monen minuutin loitsimista että lähtee pelittämään. Ja tämä siis täsmälleen samassa kaupassa, kun en tuota käytä kuin prismassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 144
Tuo mobilepay on kyllä ihan tuuripeliä, että toimiiko. Fifty-sixty niinku Nykäs Matti sanoi. Välillä toimii nopeesti ja hyvin ja välillä saa harrastaa monen minuutin loitsimista että lähtee pelittämään. Ja tämä siis täsmälleen samassa kaupassa, kun en tuota käytä kuin prismassa.
Ja nykyään ei toimi ollenkaan. Siis ei maksupalvelu voi olla noin epävarma, että toimii joskus jos jaksaa.
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
Ja nykyään ei toimi ollenkaan. Siis ei maksupalvelu voi olla noin epävarma, että toimii joskus jos jaksaa.
Google Pay toiminut joka kerta ja käyttänyt sitä jo yli vuoden.
Olen tosin nykyään siirtynyt pääasiassa Lidlin asiakkaaksi tuon bonuskorttipelleilyn takia.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Google Pay toiminut joka kerta ja käyttänyt sitä jo yli vuoden.
Minä olen käyttänyt sitä pari kuukautta ja kaksi kertaa on ollut sen kanssa ongelmia. Toisella kerralla Prisman lukija päätti kysyä sirukorttia ja toisella kerralla luuriin tuli vain itsepäisesti ilmoitus "well, that did not work". Onnistuneita ostoja on kuitenkin takana niin paljon, että aika usein tulee jätettyä lompakko kotiin ja turvauduttua pelkästään luurissa olevaan Google Payhin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että s ja k ryhmän pitäisi tehdä sopimukset Mobilepayn kanssa sillä tavalla, että joka kerta kun maksamisen kanssa Mobilepayn ylitse menee yli 2 minuuttia ja/tai se epäonnistuu.
Pitäisi kassalla olla valtuutus kuitata tuo tapahtuma Mobilepaylle maksettavaksi.
Alkaisikohan se turhake toimimaan kunnolla, kun pitäisi maksella ihmisten ostoksia. Vai menksikö koko pulju nurin alle viikossa.

Juu koskaan ei moista tule tapahtumaan, mutta kun katsoo miten usein sillä sovelluksella maksaminen epäonnistuu, niin puhuttaisiin tuolloin varmaan päivistä ennemmin kuin viikoista kun se pulju olisi nurin.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että s ja k ryhmän pitäisi tehdä sopimukset Mobilepayn kanssa sillä tavalla, että joka kerta kun maksamisen kanssa Mobilepayn ylitse menee yli 2 minuuttia ja/tai se epäonnistuu.
Pitäisi kassalla olla valtuutus kuitata tuo tapahtuma Mobilepaylle maksettavaksi.
Alkaisikohan se turhake toimimaan kunnolla, kun pitäisi maksella ihmisten ostoksia. Vai menksikö koko pulju nurin alle viikossa.

Juu koskaan ei moista tule tapahtumaan, mutta kun katsoo miten usein sillä sovelluksella maksaminen epäonnistuu, niin puhuttaisiin tuolloin varmaan päivistä ennemmin kuin viikoista kun se pulju olisi nurin.
Ensin pitäisi tietää onko vika todellisuudessa Mobilepayssa, vai niissä päätteissä. Asiakkaalle sillä ei tosin ole merkitystä, eli kun ei toimi niin ei toimi.

Kannattaa unohtaa heti kättelyssä nuo räpellykset. Google Pay ja siihen tarvittaessa Curve rinnalle, niin alkaa sujumaan.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 459
Ensin pitäisi tietää onko vika todellisuudessa Mobilepayssa, vai niissä päätteissä. Asiakkaalle sillä ei tosin ole merkitystä, eli kun ei toimi niin ei toimi.

Kannattaa unohtaa heti kättelyssä nuo räpellykset. Google Pay ja siihen tarvittaessa Curve rinnalle, niin alkaa sujumaan.
Eipä se auta kun Mobilepayn ajatus on nimenomaan tehdä maksutapahtuma ja hoitaa myös etukorttien tiedot samalla transaktiolla. Tuo onnistuisi myös Apple / Google Pay:n avulla, mutta yllättäen S ja K-ryhmät eivät ole etukorttejaan sinne tuoneet saataville.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 144
Eipä se auta kun Mobilepayn ajatus on nimenomaan tehdä maksutapahtuma ja hoitaa myös etukorttien tiedot samalla transaktiolla. Tuo onnistuisi myös Apple / Google Pay:n avulla, mutta yllättäen S ja K-ryhmät eivät ole etukorttejaan sinne tuoneet saataville.
Tosin Androideissa K-plussa-mobiili toimii kuin unelma taustalla näkymättömästi Google Payn kanssa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Eipä se auta kun Mobilepayn ajatus on nimenomaan tehdä maksutapahtuma ja hoitaa myös etukorttien tiedot samalla transaktiolla. Tuo onnistuisi myös Apple / Google Pay:n avulla, mutta yllättäen S ja K-ryhmät eivät ole etukorttejaan sinne tuoneet saataville.
Viis Mobilepayn ajatuksesta, kun ei se toimi.

Tosin Androideissa K-plussa-mobiili toimii kuin unelma taustalla näkymättömästi Google Payn kanssa.
Niinpä. Ei sieltä puutu kuin S-kortti ja ainakin omalla kohdalla jätän sen käyttämättä, jos vaihtoehto on kantaa erikseen mukana puhelinta ja lompakkoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Omia kokemuksia soppaan. Google pay:llä nyt kolme ostokertaa takana K-ryhmän samasta liikkeestä. Plussa toimii puhelimella kuin unelma joka kerta.
Gpay hidas ensimmäisellä kerralla. Toimi lopulta. Gpay toimi kuin oikea kortti toisella maksukerralla. Kolmas kerta.. ei toimi ei mitenkään. Piti kaivaa seteliraha esiin.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Omia kokemuksia soppaan. Google pay:llä nyt kolme ostokertaa takana K-ryhmän samasta liikkeestä. Plussa toimii puhelimella kuin unelma joka kerta.
Gpay hidas ensimmäisellä kerralla. Toimi lopulta. Gpay toimi kuin oikea kortti toisella maksukerralla. Kolmas kerta.. ei toimi ei mitenkään. Piti kaivaa seteliraha esiin.
Oliko näyttö herätetty? Jos oli yli 50€ ostos, niin oliko avattu lukituksesta?

Jos vastaus noista kumpaankaan on "ei", niin sitten ei ole ihmekään jos ei toimi. Minä alan näillä ostokerroilla vähitellen uskomaan, että se toimii kaikkialla vähintään yhtä hyvin kuin korttikin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
188
Ei ollut yli 50€ ja näyttö oli avattu. Varovaista uskoa alkaa olla. Voihan se kokemuksen puutekin aiheuttaa ongelmia (esim. pitää puhelinta väärällä tavalla).
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Ei ollut yli 50€ ja näyttö oli avattu. Varovaista uskoa alkaa olla. Voihan se kokemuksen puutekin aiheuttaa ongelmia (esim. pitää puhelinta väärällä tavalla).
Minä olen huomannut, että luurilla (Gpay) se lähimaksu toimii paremmin, nopeammin ja hieman kauempaa kuin perinteisellä kortilla. Näyttö päälle ja käyttää luuria muutaman sentin päässä lukijasta, niin homma on sillä valmis. K-marketeissa pitää käyttää kaksi kertaa (tai vaihtoehtoisesti pitää yhden kerran kauemmin), kun ensin luetaan Plussa ja sen jälkeen maksukortti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 165
Nyt rinnakkaiseloa Gpay (Ndea) ja MobilePay kanssa (Spankki) tovin takana. Jaksoin vihdoin värkätä vihreän bonuskortin tuohon MobilePay puolelle.

Gpay on nopeampi, paljon, mutta taas MobilePayn kanssa saa henksut jne edut osumaan kerralla kohdalleen. Sen muutaman sekunnin voin siinä odottaakin näiden toteutumista. Tänään tipahti +50€ ostos alle 50€ ostokseksi MobilePayn kanssa.

Jouduin kyllä molempia ihan oikeasti opettelemaan käyttämään oikein. Että puhelin on oikeassa asennossa ja äpsit auki/valmiina ku mene maksamaan. Mutta joutui sitä nuoruudessa opettelemaan käteisen jäljiltä kortin käyttöönkin..
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 459
Apple Pay toimii 99,99% varmuudella täysin viiveettä. Olen toiveikas sen suhteen, että S-ryhmässä tajutaan virhe Mobilepayn kanssa ja lisätään se S-kortti jossainvaiheessa saataville Apple Wallettiin. Itselläni jäisi lähemmäs 800€ bonuksia vuodessa tienaamatta mikäli en käyttäisi vihreää korttia.

Mobilepaysta ei ole kokemusta, mutta pitänee testata toimisiko se paremmin iOS-alustalla vai onko vika päätteissä.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
262
Mobile pay on ihan huippu toimiessaan, mutta en ymmärrä miksi se ei toimi S-ryhmällä kunnolla. Ne pari kahvilaa missä se on (ja maksupääte näyttää tismalleen samalta) ovat sellaisia että sovellus yhdistää päätteeseen heti (jo ennen kuin viimeinen tuote luettu) kun painaa maksa.

Gpay toimii hyvin, mutta mulla ei kyllä k-plussa pelaa mitenkään luotettavasti ton kanssa.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
51
Itselläni nykyisellä Galaxy S10+ puhelimella Mobilepay toimii joka kerta s-ryhmän kaupoissa. Joskus menee läpi muutamassa sekunnissa ja joskus ehkä menee 20 sekunttia. Ei ikinä ole mennyt minuuttia tai epäonnistunut. Ostokertoja useita viikossa. Aikaisemmalla Oneplus 5 puhelimella ei toiminut niin hyvin.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Apple Pay toimii 99,99% varmuudella täysin viiveettä. Olen toiveikas sen suhteen, että S-ryhmässä tajutaan virhe Mobilepayn kanssa ja lisätään se S-kortti jossainvaiheessa saataville Apple Wallettiin. Itselläni jäisi lähemmäs 800€ bonuksia vuodessa tienaamatta mikäli en käyttäisi vihreää korttia.

Mobilepaysta ei ole kokemusta, mutta pitänee testata toimisiko se paremmin iOS-alustalla vai onko vika päätteissä.
Samaa toivon minäkin ja olenkin jo laittanut viestiä asiasta s-pankkiin. Laittakaa kaikki muutkin! Tarpeeksi kun saisivat viestejä niin saattaisivat muuttaa käytäntöjään. Mobilepayta olen kyllä iluurilla kokeillut, mutta apple pay on 100x sujuvampaa ja varmempaa, siksi S-kaupassa käytän korttia, muualla kellolla maksut.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Itselläni nykyisellä Galaxy S10+ puhelimella Mobilepay toimii joka kerta s-ryhmän kaupoissa. Joskus menee läpi muutamassa sekunnissa ja joskus ehkä menee 20 sekunttia. Ei ikinä ole mennyt minuuttia tai epäonnistunut. Ostokertoja useita viikossa. Aikaisemmalla Oneplus 5 puhelimella ei toiminut niin hyvin.
Itsellä ei riitä pokka/hermo edes siihen 20 sekunnin odotteluun. Kyllä se maksu pitää onnistua max. 5 sekunnissa tai sitten maksetaan muulla tavalla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Google Pay ja Apple Pay toimivat NFC:llä, joten ei ihmekään, että toimivat joka kerta.

Kannattaa vain selvittää, missä kohtaa puhelinta NFC-antenni on.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
824
Curve saapui ja aspa vastasi alle 5 minuutissa tuohon useasti mainittuun Google Pay -ongelmaan. Google Payssa nyt lounaskortti, luottokortti sekä Curve, jossa sitten pari eri pankkikorttia. Nyt siis Google Payn ja K-plussan mobiilisoftan ansiosta ainoa kerta, kun korttia pitää kaivaa, on silloin, kun haluaa S-ryhmän bonuksia. Joka on tietysti valitettavan usein, kun pääasiassa S-ryhmän kaupoissa tulee asioitua.

MobilePayta en ole maksaessa koskaan kokeillut, enkä taida kokeillakkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 401
Viestejä
4 159 819
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom