Noissa ajastuksissa vaan kaiken suhteen on aina ongelma jos tekee vuorotyötä. Paljon pienempi vaiva itse laittaa päälle ja pois kun koittaa ajastaa. Jos esim. Viikonpäivien mukaan on säätö niin aikataulu on ihan eri riippuen onko esim. tiistaina vapaapäivä/aamu/ilta vai yövuoro. Kyllä mäkin varmaan tulen laittelemaan pumppua päälle ja pois ainakin veikkaisin niin.
EDIT: @jad Mulla on makuuhuone niin, että aurinko paistaa suurimman osan päivästä siihen ja tuntuu, että sieltä tulee eniten lämpöä. Tosin ikkunat kun vaihdettiin uusiin tilan lämpeneminen väheni melkoisesti. Muutenkin vihaan sitä vedon tunnetta jota töissä nuo ilpit tekee kun väkisin puhaltaa melkein kohti niin sitä ongelmaa ei myöskään pitäisi tulla.
EDIT: @jad Mulla on makuuhuone niin, että aurinko paistaa suurimman osan päivästä siihen ja tuntuu, että sieltä tulee eniten lämpöä. Tosin ikkunat kun vaihdettiin uusiin tilan lämpeneminen väheni melkoisesti. Muutenkin vihaan sitä vedon tunnetta jota töissä nuo ilpit tekee kun väkisin puhaltaa melkein kohti niin sitä ongelmaa ei myöskään pitäisi tulla.