Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3/10
Helppo suositella perusvarmaksi toimintaviihteeksi, jos etsii aivot narikkaan -katsottavaa.
Azaloomin itse kehittelemä (ja väkinäiseti tuputtama) 1-10 asteikko on mm. imdb:n defacto-tason yleistä näkemystä ajatellen niin vääristynyt, että piti laittaa koko nimimerkki ignoreen, ettei tule vahingossakaan otettua noita kommentteja tosissaan. Ei sillä ettäkö olisin jotain imdb:n kutostason leffoja katsomassa, mutta kolmonen niille on silti niin monella tasolla väärin, että ei kiitos.3olmosen leffoja suosittelet ? Ja ihan vielä ihan OK leffa ? Sulla lopuu kyllä paskuusasteikko kesken kun niitä oikeasti paskoja leffoja on vaikka millä mitalla ja vieläpä eritasoisia paskoja. Itse en vaivaituisi kolmosen leffaa edes katsomaan.
Kyllä tuo nyt oli ihan imdb arvosanan arvoinen elokuva. imo.
Mullakin menisi pää pahasti sekaisin, jos pitäisi alkaa käyttää tuota asteikkoa. Rotten Tomatoes käyttää taas prosentuaalisesti asteikkoa nollasta sataan, mutta se lasketaan keskiarvoista, ja siellä joku 20 pinnaa saanut leffa on oikeasti jo todella huono eikä mitenkään suositeltava tapaus. Toki Azaloom on purkanut tuon logiikkansa, mikä helpottaa sitten suhtautumista.Azaloomin itse kehittelemä (ja väkinäiseti tuputtama) 1-10 asteikko on mm. imdb:n defacto-tason yleistä näkemystä ajatellen niin vääristynyt, että piti laittaa koko nimimerkki ignoreen, ettei tule vahingossakaan otettua noita kommentteja tosissaan. Ei sillä ettäkö olisin jotain imdb:n kutostason leffoja katsomassa, mutta kolmonen niille on silti niin monella tasolla väärin, että ei kiitos.
Ei sillä ole psyyken kanssa mitään tekemistä, eikä mitään henkilökohtaista sinua vastaan. Minun ongelma on siinä, että se sinun omasta päästä ravistelemasi asteikko on niin pahasti ristiriidassa kaikkien muiden yleisten arvosteluasteikoiden kanssa, etten halua käyttää sekuntiakaan aikaa pohtiessani, että mitä mahdat milloinkin tarkoittaa, kun esimerkiksi joku yleisesti kasin arvosanoja saanut leffa onkin sinun asteikolla joku 5-6 arvoinen tuotos ja silti kehut sitä (mikäli arvostelussa on mukana tekstiä ja tulee luettua sitä yhtään pidemmälle). On helpompi siksi jättää ne arviot kokonaan näkemättä.@Kautium Jos operoidaan liian eri tasoilla ja tuntuu, että oma eheys jotenkin uhattuna, niin estoon laitto on psyyken kannalta tietysti ok.