Tuohan on melko harvinainen sillä ei ainakaan ole tullut vastaan kovin montaa kertaa Suomen mantereella. Ilmeisesti se zavvin boxi?Todella hyvä leffa ! Hyllystä löytyy steelbook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tuohan on melko harvinainen sillä ei ainakaan ole tullut vastaan kovin montaa kertaa Suomen mantereella. Ilmeisesti se zavvin boxi?Todella hyvä leffa ! Hyllystä löytyy steelbook.
Tämän allekirjoitan. Aina kun yritän katsoa jotain hauskaa mitä en ole vielä katsonut, totean että ei jaksa ja lopetan sen parin jakson jälkeen. Nyt en osaa edes ulkomuistista nimetä yhtään komediaelokuvaa viimeisen 10 vuoden ajalta. Ehkä hetken mietinnän jälkeen osaisin, mutta tuskin hyviä ainakaan. Jos haluan kattoa komediaa palaan yleensä noihin Naked Guneihin tai Ace Venturaan tms aika vanhoihin leffoihin.
Payback (1999)
Katoin tämän viimeksi. Toimii aika hyvin, Mel Gibson päässyt jotenkin vielä ihan hyvin sille tasolleen missä on esim. Lethal Weaponeissa loistanut. Ehkä lievästi kornia tuo sarjistyylinen koviksen yksinpuhelu juonen edetessä, mutta ei se mitenkään häirinnyt tai sopinut leffaan huonosti. Tarina ei ole mikään tuorein tai omaperäisin, mutta ihan perusjuonena toimii tällaiselle leffalle ja tunnelma on onnistuttu luomaan ja ylläpitämään tässä hyvin. Suosittelen katsomaan ellei Gibson ole jostain syystä inhokki ja perusäksöni ja rosvoilut kiinnostaa.
Innostunut katsomaan Under the Dome . 3 kausi meneillään
![]()
Hyvä että jollekin maistuu. Minun mielestäni tuo oli niin ala-arvoista käsikirjoitusta (ja näyttelemistäkin), että sijoitan tämän lähes Kauniit ja Rohkeat -osaston tuotannoksi.Innostunut katsomaan Under the Dome . 3 kausi meneillään
![]()
Ton kaltaisten sarjojen etu on se että sellaisia ei hirveän montaa ole. Jos kyseinen asetelma kiehtoo niin pystyy ihan hyvin katsomaan vaikka siellä olisi kesäteatteri menoa näyttelyssä/kässärissä. Joskus nämä myös kutittavat jotain sellaista tiettyä makuhermoa jota juuri sillä hetkellä kaipaat vaikka muuten olisit pelkkiä imdb top 100 katseleva cinema afficionado.Hyvä että jollekin maistuu. Minun mielestäni tuo oli niin ala-arvoista käsikirjoitusta (ja näyttelemistäkin), että sijoitan tämän lähes Kauniit ja Rohkeat -osaston tuotannoksi.
Myös Rotten Tomatoes -arvio on aika musertava:
![]()
Under the Dome | Rotten Tomatoes
Discover reviews, ratings, and trailers for Under the Dome on Rotten Tomatoes. Stay updated with critic and audience scores today!www.rottentomatoes.com
Ei kai sitä ole pakko joka kerta katsoa
Mones kerta toi onku Kunniattomat paskiaiset tulee? Hyvä leffa,mut liian usein TV:ssä..
Itselle ei kyllä lähtenyt sitten ollenkaan. Kävin isoin odotuksin ennakkonäytöksessä katsomassa (lähinnä joskus leffassa nähdyn trailerin ja näyttelijöiden takia) ja oli kyllä iso pettymys. Genre horror/mystery mutta kauhuleffojen ystävälle ei ollut kyllä mitään tarjolla. Näyttää nykyään monesti muutenkin olevan kauhu lisätty genreksi, vaikka mitään kauhuun viittaavaa ei itse leffasta oikein tahdo löytyä. Itse antaisin arvosanan 2,5/5.Weapons kolahti oikein kunnolla. Useamman kerran leffan aikana ajattelin että mitenköhän tämä saadaan onnistuneesti maaliin mutta onnistui kyllä poikkeuksellisen hienosti. Jäätävän makeasti tehty ja toimi alusta loppuun. En viitti spoilata mitään joten en tämän tarkemmin käy läpi, ei kai tälle voi muuta antaa kuin 5/5
Mielettömän huikea toimintaleffa, älyttömyydessäänkin.
Itse jätin kesken koska oli niin huono..The Pope's Exorcist (2023, HBO Max)
Russell Crowe näyttelee Isä Gabrielea, Vatikaanin päämanaajaa 1980-luvulla. Sellainen OK pläjäys, leffan sävy on vaan laidasta laitaan. Välillä ollaan koomisia, välillä koitetaan olla pelottavia, mikä ei oikein toimi.
![]()
The Pope's Exorcist - elokuva: suoratoista netissä
Onko The Pope's Exorcist striimattavissa Netflixissä, tai Viaplayissä? Kerromme missä voit katsoa elokuvia netissä!www.justwatch.com
20min riitti mainiosti tästä oksennuksesta.Itse jätin kesken koska oli niin huono..

Mistä voi katsoa?Ehkä hieman jälkijunassa, mutta viime vuoden parhaan elokuvan Oscarin voittaneen Anoran katsoin viikonloppuna. Se oli aivan erilainen mitä olin trailerin perusteella kuvitellut. Hauska ja todellakin katsominen arvoinen.
Anora (2024)7.4 | Comedy, Drama, Romance
Anora - elokuva: missä suoratoistettavissa netissäMistä voi katsoa?
Tiedän, viestissä voi myös aivan hyvin mainita mistä tuli mitäkin katsottua.Anora - elokuva: missä suoratoistettavissa netissä
Tuolta sivuilta kannattaa katsoa aina, että mistä löytyy.
Tai voi olla aivan hyvin mainitsematta. Näköjään oot muutaman kerran samaa kysynyt ja saman vastauksen antanut niin jätän jatkossa auttamatta, kun oma-aloitteisuus tasan nolla.Tiedän, viestissä voi myös aivan hyvin mainita mistä tuli mitäkin katsottua.![]()
Kävin leffassa aikanaan katsomassa ja sama fiilis jäi ja mietin että pitää katsoa joskus toisen kerran. Taidan skipata tämän ja katsoa mieluummin vaikka inceptionin.![]()
Ekalla kerralla en jaksanut keskittyä tohon, ja ei se nyt toisellakaan kerralla jaksanut kiinnostaa pahemmin.
Ideana leffan juoni/aihe kiinnostavan kuulonen ja näyttelijätkin hyviä. (Elizabeth Debicki pirun nätti)
Mutta kun ei vaan jotenkin jaksa kiinnostaa. Mitenkään. Mikään kohtaus. Tasapaksua paskaa alusta loppuun.
2 ja puol tuntia x 2 = ainakin kolmasosa mun elämästä hukkaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.