Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on kyllä surkee akunkesto pelaamiseen....onneksi en sitä varten aatellutkaan. Joku muu kyl kannattaa hommaa jos pelkästään pelaamiseen haaveilee. Vaikka saahan noi ladattua aina.
Eikös tuo S21 FE:ssä oleva SD888 ole yksi huonoimmista prossuissa pitkään aikaan mitä Snapdragonilta on tullut. Kuumenee ja syö virtaa paljon.Mites toi on noinkin paljon heikompi s20 fe tä vastaan?
Täälläkin meni nokian upottaja lumia 625 vaihdossaS21 FE 256gb malli 349€, kiitokset tarjouksen jakajille![]()
![]()
Kiinan tablettia eivät löytäneet järjestelmästä mutta vanha lumia kelpasi kyllä.
349e se omakin, tarkastin
Vein mm. Nokia 7650, Lumia 800, 2kpl LG Google Nexus 4, LG G3 ja Nokia 6151 kierrätykseen. Tosin Lumia, 6151 ja toinen Nexus 4 vain ehjiä.
Oliko muka loppuunajettu?
Tässäkin ketjussa monesti käyty läpi: muutama viesti taaksepäin.Miten se Fe 21 tuohon hintaan lähtee, jos normaali hinta on 799/849. 200e vaihtohyvitys niin hintaa jää silti 600e.
Joo, katsoin väärin. Kertamaksulla hinnat siis nuo 599/629.Tässäkin ketjussa monesti käyty läpi: muutama viesti taaksepäin.
Ei ole enää kuulemma myyjästä kiinni.Tiskinalustarjous tuntuu vaihtelevan myyjästä riippuen.
Ja osarilla hinta sama, tämäkin läpikäytiin myyjän kanssa.
Ei ole enää kuulemma myyjästä kiinni.
Surku homma kyl, toivotaan että jossain liikkeissä olisi saatavilla. Kysyminenhän ei mitään maksa.
Imo 50eur hintaero todnäk maksaa itsensä takaisin kun käytettynä joskus myyt, ts. 8/256mallista saapi sen 50e enemmän. Koska eroa on myös RAMin osalta, niin se on imo ihan ok. Mutta yhtälailla se 6/128 malli on tarjoushinnallaan aika kiva ja ei sitä eroa ramin osalta käytännössä tule huomaamaan. Sekä kun ei oikein kummosia vehkeitä muutoin saa 300euroon, niin ihan jytkynpuoleinen tarjous.
Pidän myös tuon luurin mattamuovitakakuoresta, ainaisten lasisten sijaan. En tiedä mihin metalliset kadonneet.
Milloin soitit? Täytyy itsekin nyt jotenkin saada tuo satkun tarjous.Kiitos vastauksesta. Soitin suoraan DNA:n nettikaupan myyntipalveluun. -100 euron tiskinalustarjous ei siellä ollut sidottu mihinkään liittymän- tai Squartradeen (myyjä vielä erikseen painotti tätä.). 8/256-malli lähti tilaukseen.
Kiitos vastauksesta. Soitin suoraan DNA:n nettikaupan myyntipalveluun. -100 euron tiskinalustarjous ei siellä ollut sidottu mihinkään liittymän- tai Squartradeen (myyjä vielä erikseen painotti tätä.). 8/256-malli lähti tilaukseen.
Milloin soitit? Täytyy itsekin nyt jotenkin saada tuo satkun tarjous.
Tilasin 8/256 -mallin, jonka hinnaksi 348€. 6/126 hinnaksi olisi tullut 299€.Eli meneekö pärstäkertoimen mukaan? Sait siis tuolta myyntipalvelusta tilattua 299€ hinnalla?
Millähän perusteella ne jakelee noita tarjouksia? Luulisi, että olisivat yhtenäisiä ympäri Suomen.Chatistä ei irronnut moista tarjousta tuosta sampasta, kokeilla puhelimitse myöhemmin..
Millähän perusteella ne jakelee noita tarjouksia? Luulisi, että olisivat yhtenäisiä ympäri Suomen.
Itse en saanut. Kuulemma vanhoille dna asiakkaille tuo 100e alennus.Puhelimitse onnistui, eli tuohon 348€ hintaan ja vielä lisähyvitys kun vie vanhan kuukauden sisään dnakauppaan. Kiitos tarjouksesta!
Itse en saanut. Kuulemma vanhoille dna asiakkaille tuo 100e alennus.
Onko enään järkevää ostaa iPhone 8 vai onko fiksumpaa katsoa joku saman hintaluokan android-luuri uutena?
Tulisi käyttöön tulevalle ekaluokkalaiselle ensipuhelimeksi ja olisi näppärän kokoinen pieneen käteen.
Mitäs mieltä, kannattaako 8/256 -mallista maksaa tuota 50 euron hintaroa?
Kävin liikkeestä tilaamassa, 499 - vaihtolaitteen hyvitysarvo - 200e hintaan sai vielä ainakin tänään tilattua. Värejä oli grafiitti tai laventeli 128 gb mallista.
Muokkaus: kyseessä siis S21 Fe ja dna kauppa.
Seinäjoen Ideaparkin DNA liikkeestä puuttui "musta" väri. Olisi senkin varmaan tilaamalla saanut ja liikkeeseen saattaa sitä ihan muutenkin vielä tulla lisää.Kävin liikkeestä tilaamassa, 499 - vaihtolaitteen hyvitysarvo - 200e hintaan sai vielä ainakin tänään tilattua. Värejä oli grafiitti tai laventeli 128 gb mallista.
Muokkaus: kyseessä siis S21 Fe ja dna kauppa.
Onko enään järkevää ostaa iPhone 8 vai onko fiksumpaa katsoa joku saman hintaluokan android-luuri uutena?
Tulisi käyttöön tulevalle ekaluokkalaiselle ensipuhelimeksi ja olisi näppärän kokoinen pieneen käteen.
Totta joo. Itse kyllä ostaisin S21 FE:n, jos se vain tulevalle ekaluokkalaiselle sitten kelpaisi? Ei tuo Samsungikaan taida aivan isoimmasta päästä onneksi olla.Maku asioita.
Riippuu liikkeestä, tuolla missä asioin ei ollut kuin näytillä ollut kappale myymälässä. Saldot voi tarkistaa myös netissä, mutta voihan se heittääkin. Vaihtolaitteen saa käydä palauttamassa kuukauden sisään siitä kun uusi vastaanotettu, mutta tästä ei lukenut mitään laskulla jota ihmettelin myyjälle. Sanoi, että ei ole ongelma. Taidan silti viedä vaihtolaitteen ennen uuden luurin käyttöönottoa kun vanha romu sinne menee kuitenkin. Tarjous ei ollut sidottu liittymän vaihtoon tai squaretradeen tms. Omaa liittymää koitin kilpailuttaa, mutta ei oikein natsannut tällä kertaa. Operaattorin vaihdolla olisi saanut 50€ lahjakortin dna myymälään.Ei löydy siis hyllystä heti mukaan?
No kyllä 6.4 tuumas on ekaluokkalaiselle aivan liian iso koko. Ja muutenkin mitä järkee ostaa lapselle noin tehokasta puhelinta? Itse olin nyt samassa tilanteessa että tyttö aloittaa koulun niin tuli vähän kätettynä ostettua 4.7" iphone ja on juuri passeli koko lapselle. Katselin itsekkin alussa uusi puhelimia mutta ei voi kun ihmetellä ettei löydy pienempi kokoisia kännyjä ollenkaan lapselle.Totta joo. Itse kyllä ostaisin S21 FE:n, jos se vain tulevalle ekaluokkalaiselle sitten kelpaisi? Ei tuo Samsungikaan taida aivan isoimmasta päästä onneksi olla.
Jos siis löytyy joku antiikkinen vaihtoluuri DNA:lle. Ja valitettavasti tuo hintaluokkakin on aika eri. IPhone kun ei ole uusi. En heti sitä huomannutkaan.
Todellakin kannattaa ostaa jos löydät hyväkuntoisen ja sopivalla hinnalla....akuthan noissa monissa slkaa olla kaput mut saahan nekin vaihdettua. 4.7" on juuri oikea koko lapsen käsille.Onko enään järkevää ostaa iPhone 8 vai onko fiksumpaa katsoa joku saman hintaluokan android-luuri uutena?
Itse hankin suoraan Googlen Saksan kaupasta. Postitus Address In Germany Mail & Package Forwarding - Mailboxde.com kautta.
Pixelin lähetys maksoi 20.16€ ja tuli UPS:llä jolla pystyi lähettämään puhelimia. Siitä en ole varma voiko ihan pelkkiä akkuja lähetellä, kannattanee katsoa tuolta mailboxden sivuilta.Kuinka paljon tommoisen paketti forwardoimisen käyttäminen maksaa ja forwardoiko ne myös esim. akkutuotteita?
Tilailen paljon tavaraa amazon.de:stä, mutta useampi jäänyt hankkimatta koska "this product cannot be delivered to Finland".
S21 FE:ssä olisi 3x optinen zoom ja langaton lataus. Sekä myös vähän kevyempi.Kuinka paljon tuota S21 FE 5G:tä huonompi olisi A52s 5G? S-sarjalainen on uudempi ja nopeampi, mutta ilmeisesti alkaa pykimään ja kuumenee kovassa käytössä? S:stä puuttuu 3,5 mm jack ja muistikorttipaikka, molemmissa ilmeisesti 120hz näytöt. S:n mukana ei tule laturia, tuon A:n mukana vielä tulee. Onko joku vaihtanut tuosta A:sta kyseiseen S:ään? Kiinnostaisi sinällään hypätä tuohon s-sarjalaiseen a:n hinnalla.
Minä vaihdoin. En pelaa puhelimella, mutta silti tai nimenomaan siksi suorituskykyä kaipasin lisää. Parannus oli juurikin toivottu! Toki joutui vaihtamaan bluetooth kuulokkeisiin, mutta niihin kun olen nyt tottunut, niin enää en mene johdollisiin.Kuinka paljon tuota S21 FE 5G:tä huonompi olisi A52s 5G? S-sarjalainen on uudempi ja nopeampi, mutta ilmeisesti alkaa pykimään ja kuumenee kovassa käytössä? S:stä puuttuu 3,5 mm jack ja muistikorttipaikka, molemmissa ilmeisesti 120hz näytöt. S:n mukana ei tule laturia, tuon A:n mukana vielä tulee. Onko joku vaihtanut tuosta A:sta kyseiseen S:ään? Kiinnostaisi sinällään hypätä tuohon s-sarjalaiseen a:n hinnalla.
Minä vaihdoin. En pelaa puhelimella, mutta silti tai nimenomaan siksi suorituskykyä kaipasin lisää. Parannus olis juurikin toivottu! Toki joutui vaihtamaan bluetooth kuulokkeisiin, mutta niihin kun olen nyt tottunut, niin enää en mene johdollisiin.
Jos pelaa, niin voi olla että A sarjalainen tarjoaa tasaisemman kokemuksen. Muuten ehdoton ääni S sarjaan
En ole akunkestossa oikeastaan huomannut eroa, kun käyttö vaihtelee päivittäin niin paljon. Joka päivä on kuitenkin päivän pärjännyt lataamatta erikseen, jos on aamulla tai edeltävänä iltana ladannut puhelimenIlmeisesti akun kestokin on parantunut päivitysten myötä?
Ja täytyy nyt toki ainakin tuo vanhan palautus ja hyvitys hoitaa ennen tätä mahdollista veivausta kuntoon.Kauppasiko dna teille määräaikaista liittymää? Mulle nimittäin kauppasi ja olisi saanut myös 50€ lahjakortin dna liikkeeseen. Liittymä olisi ollut muistaakseni 20.9€/kk.Tuli haettua vaimolle tuo 256Gt malli S21 FE:stä, Kaaren DNA kaupassa oli varastossa suoraan saatavilla vaikka netissä ei tuolta näyttänytkään. Liittymän vaihdolla lähti vielä 80e hinnasta ja sai 30e lahjakortin DNA kauppaan (joka toimitetaan muutaman viikon päästä). Täytyy vielä palauttaa vanha puhelin (Oneplus 3T) tuota hyvitystä varten.
Onko tietoa miten tuon 80e alennuksen kanssa käy, jos sattuisikin käymään niin, että Elisalta tulee winbackina parempi tarjous ja liittymäni ei siirtyisikään DNA:lle; voiko tun alennuksen vielä jotenkin perua?Ja täytyy nyt toki ainakin tuo vanhan palautus ja hyvitys hoitaa ennen tätä mahdollista veivausta kuntoon.
19,99e/kk 200M 4g liittymä minkä otin, ja 12kk ajan hinta tuo tarjouksen mukainen minkä jälkeen nousee. Tuossa toki 14 päivän perumisoikeus, laitoin Elisalle winback viestin kun sieltä tuli jo tekstaria, katsotaan mitä tarjoavat, aikaisempi oli juuri samanlainen kuin tämä dnankin ja olisi ollut vielä myös vuoden voimassa hinnan osalta.Ihan kiva tämä uusi S21 FE, kun toista päivää olen käyttänyt. Itse en pelaa mitään, niin puhelimen lämpenemisen kanssa ei pitäisi tulla ongelmia. Valkoinen värikin on minusta ihan tyylikäs. Näytössä ei ole mitään suojakalvoa, mutta saa varmaan olla ilman. Saa nähdä naarmuuntuuko. Ja koska puhelimen takakuori on jo valmiiksi muovia, niin en taida mitään kuoriakaan tähän ostaa. Luurin kamerat vaikuttaa hyviltä.
Suojakalvo voisi olla ihan fiksu laittaa. Ainakin jos jostain saisi sellaisen suht edullisesti? Dna:lta ja muualta saisi tietysti, mutta en muistanut hintaa kysyä. Nyt tietysti ilman kalvoa on puhelimen käytettävyys tosi hyvä.
Kauppasiko dna teille määräaikaista liittymää? Mulle nimittäin kauppasi ja olisi saanut myös 50€ lahjakortin dna liikkeeseen. Liittymä olisi ollut muistaakseni 20.9€/kk.
Itsellä Elisa ja toiseksi ostin Saunalahti Latausliittymän, johon piti ladata 5€ puheaikaa. Erittäin halpa siis tuo, koska maksaa 0€/kk. Latausliittymän täytyi vaan tilata netistä, kun muualla ei missään ollut.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.