Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulostaa hieman samanlaiselta vuorokausirytmiltä mikä meikäläisellä, ainahan sitä menee valvomiseksi, mutta varsinkin kesäisin rytmi kääntyy lähes ympäri.Kuten arvata saattaa, virta alkaa lisimään illasta. Toki huilailin tuossa ihan rauhassa ja join tuopillisen Pepsi-Maxia, niin lienee osuutta.
Mutta pidän kesäöistä ja mieluummin vaikka sitten nukun aamusta. Kesäilloissa on jotain makeaa ja siksi lomakin alkaa vasta viikon päästä. Sitten kun alkaa jo pimenemään iltaisin, menee vielä hienommaksi.![]()
Hommaa ilp ja ilmastoitu auto niin ei tarvitse hikoilla ja valittaa kuumuutta. Työpaikka toki voi olla vähän hankalampi tapaus.hikoilla töissä, autossa ja kotona
Hommaa ilp ja ilmastoitu auto niin ei tarvitse hikoilla ja valittaa kuumuutta. Työpaikka toki voi olla vähän hankalampi tapaus.
Niin. Toki läheskään kaikki eivät voi tehdä etätöitä edes teoriassa.Etätyöt kotona ilp alla?
Hommaa ilp ja ilmastoitu auto niin ei tarvitse hikoilla ja valittaa kuumuutta. Työpaikka toki voi olla vähän hankalampi tapaus.
Ollaan köyhiä. Siirreltävä ilmastointilaite ns.pingviini löytyy, mutta tappohelteillä tuo ei riitä optimaaliseen sisälämpötilaan.
Ja taas, ollaan köyhiä. Ei ole ilmastoitua autoa. Niin hassulta kuin se joistakin kuulostaa, niin tuollainen 20vuotta vanha volkkari tulee nykypäivänä halvaksi käyttöautoksi.
Töihin ajellaan sentään kimppakyydillä, eli vain joka toinen viikko tarvitsee kärsiä jos on helteitä.
Etätyöt ei onnistu omalla kohdalla koska pitää itse asiassa olla fyysisesti läsnä ja tehdä hommia käsillä.
Eikä se edes sillee maksa. Kämppä 200k€, ilp 1800€ asennettuna. Ei jaksa jauhaa taloyhtiön säännöistä.Kun itse aikoinaan muutin ekaan kämppään ja parin ensimmäisen auton rotiskon jälkeen mulla on aina kämppä jossa on ilmastointi sekä auto missä on ilmastointi. Ihan mistä tahansa hienouksista ja vaikka ruuasta tingitään, mutta ilmastointi on se joka HOMMATAAN, makso mitä makso.
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!Lekuri antoi korkeintaan vuoden elinaikaa v. 09/22 ja vielä hengissä! yli kk jo odotusarvon. Hemoglobiini oli 45 kun kävelin keskussairaalaan sisään viime viikolla. Terveysaseman lekuri kyllä tarjos ambulanssi kyytiä mut kieltäydyin siitä koska kissa oli jäänyt aamulla ruokkimatta (en tietenkään kertonut sitä sille). Kisulla oli hyvä huolenpito jokapäivä eli kaikki hyvin.
Näiden rinnalla kyllä monien hyvä päivä kalpenee..Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Nostan hattua ja tsemppiä myös jatkoon!Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Laitahan sitt tänne kun on valmis niin Tekkiläisten levyraati antaa pisteet siitä.Puolitoista vuotta ollut jumissa eräs biisi, jota epätoivoisesti yrittänyt saada tehtyä. Tänä aamuna lähti syystä tai toisesta tulemaan auki se ja tein valmiiksi. Perkeles!
Keli huippu. Lähden siis keskustan kaupan kautta puistoon lukemaan ja syömään.
Nostan kyllä hattua elämänasenteestasi. Jatka lippu korkealla eteenpäin.Meikä ei suostu lähtemään täältä taistelutta. Talvella jo kävin lähellä mut lekurit saivat pidettyä mut elävien kirjoissa... vielä. DNR suostumus annettu, että sit ku mennään, niin taakse ei katsota. Painoa putosi 60kg muutamassa kk:ssa ja korkkikin on pysynyt kiinni yli 6kk josta olen erityisen iloinen. Onneksi mulla on vielä tavoitteita ja unelmia joiden takia jaksan taistella. Please God one more year!
Minkä tyylisuunnan musaa teet, biisiä ehdottomasti tänne jakoon.Puolitoista vuotta ollut jumissa eräs biisi, jota epätoivoisesti yrittänyt saada tehtyä. Tänä aamuna lähti syystä tai toisesta tulemaan auki se ja tein valmiiksi. Perkeles!
Keli huippu. Lähden siis keskustan kaupan kautta puistoon lukemaan ja syömään.
Minkä tyylisuunnan musaa teet, biisiä ehdottomasti tänne jakoon.
Sen verran heikosti auttaneet lääkkeet viime vuosina että on käytännössä siedätyshoitoa. Plus että nenä kun turpoaa niin umpeen ettei pihahdustakaan mene ilmaa läpi niin pakko se on jotain sinne tyrkkää kun ei pysty enää syömäänkään. Onneks se on vaan heinäkuu kun oireita on.Mulla autto muutaman vuoden siedätyshoito niin paljon että käytän lääkkeitä nykyään enää ihan pahimpaan aikaan. Oireet oli alkuvaiheessa sellaiset että mm. silmät turposi umpeen. Kannattaa kokeilla ellet ole vielä käynyt.
Mäkään en ole ottanut kissaa, kun olen allerginen.Mulla autto muutaman vuoden siedätyshoito niin paljon että käytän lääkkeitä nykyään enää ihan pahimpaan aikaan. Oireet oli alkuvaiheessa sellaiset että mm. silmät turposi umpeen. Kannattaa kokeilla ellet ole vielä käynyt.
Mäkään en ole ottanut kissaa, kun olen allerginen.Mulla autto muutaman vuoden siedätyshoito niin paljon että käytän lääkkeitä nykyään enää ihan pahimpaan aikaan. Oireet oli alkuvaiheessa sellaiset että mm. silmät turposi umpeen. Kannattaa kokeilla ellet ole vielä käynyt.
Samansuuntainen havainto, vaikka kesäkuussa karkasikin pahaksi. Nyt on jonkin aikaa ollut siedettävä ja peräti normaali tilanne.Ei tämäkään juuri tämän päivän juttuja, mutta ekaa kertaa VUOSIIN heinäkuun heinänuhat on käytännössä oireettomia. Vaikka popsinu ties mitä Heinixejä niin aina on jotain oireita ollut mutta nyt ekaa vuotta pitkään aikaan Kestox ja Dymesta yhdistelmällä oireet on käytännössä nolla. Ja vielä reseptillä niin ei mene kesällä vararikkoon. On kyllä upea tunne kun henki kulkee eikä ole kokoajan pärskimässä ja nenä tukossa kun perkele ja pysynyt edes osittain auki Nasonililla.
Kesäloma alkaa nyt. Syssymmällä sit vielä yks viikko. Tuntuu, et oon ihan loppu.
Onko kesälomasuunitelmia?
Nimimerkin mukaisesti nollat taulussaEi. Mä oon aivan loppu.