Onko kesälomasuunitelmia?
Ei. Mä oon aivan loppu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kesälomasuunitelmia?
Nimimerkin mukaisesti nollat taulussaEi. Mä oon aivan loppu.
Sekajätteeseen tungit kaiken minkä keksit?No kävipä tuuri tänään, en ollut ihan varma koska roskakuski tulee. Nettipalveluun en päässyt sisään kun kaikki tunnarit väärin. Soitin sitten ja sanoivat että huomenna tulee... Meinasin että tässä illan mittaan vedän roskiksen niin täyteen kun ikinä pystyy. Onneksi ajoissa kuitenkin, kun siinä kohtaa kaikki mahdollinen hävitettävä mitä nyt tuli mieleen, niin ei mennet edes kansi kiinni.
Siitä vartti niin olikin roskakuski jo tyhjentämässä astiaa. Hyvä ajoitus kun siirsin samalla tyhjennysväliä neljään viikkoon.
Sekajätteeseen tungit kaiken minkä keksit?
Oliko ihan thaimaalainen hieronta?Kävin hieronnassa ja kohta muutama hyvä olut mukaan ja puistoon kuunteleen livemusaa
Löytyi paikallisesta kierrätyskeskuksesta pojille uusi vanha lelu, voi olla että tästä on itse vielä enemmän innoissaan:
Minkäslaiset kuulokkeet tulillaPalkka saapunut. Loma alkanut. Uudet kuulokkeet loistaa. Ja Aurinkokin paistaa .
Focal Elex:jä tässä kiusannut.Minkäslaiset kuulokkeet tulilla
Hyvä valinta, itse kyseisiä kuulokkeita koekuuntelin eräässä hifiliikkeessä. Itselläni kuulokkeina hd800sFocal Elex:jä tässä kiusannut.
Joskus maiskatellut noitakin, mutta oli liian Hinnakasta. Mutta nyt mennään liikaa Offtopic.Hyvä valinta, itse kyseisiä kuulokkeita koekuuntelin eräässä hifiliikkeessä. Itselläni kuulokkeina hd800s
Olen kerran hävittänyt mekanismillisen vuodesohvan "kilon paloina" jäteastioihin(asiaankuuluvan sorttisiin). Idean sain ennen tapausta kuultuani saman urbaanilegendana. Siitä tuli hyvä mieli. Joku sanoisi että vaivalloista ja sottaista, mutta tulipahan pitkiä sarjoja pienillä painoilla ja siivottua.Osaan kyllä lajitella jätteet ja tiedän mikä kuuluu mihinkin. Nyt alkaakin olla kaikki turha jotakuinkin pois nurkista vihdoin. Takapihalla toki vielä jotain mitkä lähtee syksyllä tai keväällä viimeistään. Ne taas on kaatiskamaa ja siinä kohtaa joutuu jonkun euron maksamaan koska ne ei roskiin mahdu, ellen keksi keinoa millä pistää niin pieniksi päreiksi että mahtuu vaikka vähän kerrallaan.
Juuri siksi ei ole tarvetta käyttää priimapuuta kun ei tarvitse olla lämpökertoimia.eiko se nyt ole melkein kiveen kirjoitettu etta avotakassa polttaminen on ei lammita asuntoa? Sen minka sateilee niin sen myos imee lamminta ulos.
Sydammen lisaaminen avotakkaan ei ole erityisen kallista landella ja sen jalkeen rupeaa jamaan lampo talteen.
Olympialaisia voisi katsoa jos vähintään 50% lajeista poistettais. Yleisurheilua viitsii just katsoa toisella silmällä.Olympialaiset kestävät vielä useita päiviä! Tämä vuosi on ollut muutenkin penkkiurheilijalle nannaa kuivan viime vuoden jälkeen (koronavuosista puhumattakaan)
Minusta taas niiden suola on juuri se, että siellä on mukana laaja skaala lajeja, joissa osallistuu oman lajinsa parhaat. Tulee nähtyä sellaisia juttuja joita ei "normaalisti" ikinä seuraisi. Ja toki ne lajit jotka ei itseä nappaa voi yksinkertaisesti skipata.Olympialaisia voisi katsoa jos vähintään 50% lajeista poistettais. Yleisurheilua viitsii just katsoa toisella silmällä.
Olympialaisia voisi katsoa jos vähintään 50% lajeista poistettais. Yleisurheilua viitsii just katsoa toisella silmällä.
Vielä pitää varoa Sammakoita , kun pimeällä kulkee. Väheneenpäin ne menee
Mutta pari sitkeetä pirulaista löytyi tänäänkin.
YLEltä näkee varmaan 30% kisatarjonnasta. Tänäänkin oli seinäkiipeilyä ties mitä mutta ei näytetty. Kisat saisi kestää puolet pidempään ja niin että kaikki näkee ilman hässäkkää.
Tässä esim tän päivän ohjelma
Olympialaisia mukava seurata, mutta täytyy sanoa että tällä kertaa aika pettynyt ylen tarjontaa. Käsitääkseni saavat näyttää vain 3 lajia kerrallaan ja tiettyjä lajeja ei ollenkaan (esim koripallo). Monia lajeja tulisi samaan aikaan, mutta silti näytetään jotain golfia ja ratsastusta useampi tunti päivässä.
Reilu vuosi sitten ilmoitettiin, että Don Rosan Roope ankan elämä ja teot -kirjoja ei enää tehdä. Syynä epäsopiva sisältö tjsp.
No, kirjojen hinnat pomppasivat saman tien. 70-100€ on pyynti yhdelle kirjalle. Ostin sitten englanninkielisen setin uutena (n. 70€).
Noin viikko sitten näin yhdessä facebookin roskalava -ryhmässä ilmoituksen, jossa annettiin kassillinen Aku ankkoja yms. Mukana oli myös ykkösosa tästä Elämä ja teot -sarjasta.
Muutama kyseliä oli jo ehtinyt ennen minua, mutta kohta tuli messengeriin Ilmoitus, että haenko? No todellakin.
Kirja oli melko hyvässä kunnossa ja vieläpä ensimmäistä painosta, vuodelta 1997.
Tämä siis maksoi vähän bensaa ja aikaa.
Mun mielestä noi klassiset Akun (tai noh,Disneyn?) kovankantiset kirjat ihan sieltä 70-luvulta alkaen on niin kovaa kamaa. Ehkä noihin liittyy nostalgiaa kun itse pikkuskidinä 80-luvulta alkaen on noita lueskellut.. Itsellä on myös jotain vaatimattomia kokoelmia noista olemassa mut kiva olisi enemmänkin kerätä jos hyllymetrejä olisi ja rouvalta luvan saisi