No täytyy kyllä myöntää että ilmeisesti mä oon jotenkin erilainen mikronkäyttäjä kun osaan tehdä popparit ja arvioida ruokien lämmitykset ihan mututuntumalla oli mikro mikä ja missä tahansa. Mutta ilmeisesti on ihmisiä ketkä sitä kelloakin siinä orjallisesti käyttää.Miks se pitää saada nopeasti? Kun ennakoi niin kerkee aina. Toki joskus voi tulla jokaisella tilanteita eteen kun pitää ykskaks sulattaa, mut silloin on ihan ok käyttää sitä mikroa.
Eikun ymmärsit aivan oikein. 3min 20sek on esim tällä mikrolla tarkka aika. Senkun lyön niin joka kerta tulee optimaalinen tulos. En oo varma onko eri tuotemerkeissä eroo, taffelii tainnu viimeaikoina tehdä. Puolenminuutin tarkkuus harvoin riittää. Kun aika on oikea niin ruoka on sopivan lämpöistä eikä sitä tarvitse enään erikseen jäähyttää jotta voi syödä. Mikroista riippuen ajat vaihtelee, mutta jos mikro lämmittää tasalaatuisesti niin ajan pitäisi olla samassa tuotteessa joka kerta about sama.
Lukeehan niissä itse tuotteissakin se lämmityshaarukka jossa tuotteen pitäisi olla valmista.
Niin, tottakai kun ennakoi niin ei tarvitse sulattaa, helppoahan se on. Mutta kun siitä ei ollu tässä kyse vaan siitä että jotain pitää sulattaa nopeasti. Esimerkis jos sattuu vaikka UNOHTAMAAN ottaa sulamaan jotain edellisenä päivänä. Silloin on ihan ok tyrkkää jauhelihapaketti kymmeneks minsaks mikroon sulamaan ja sen jälkeen eikun kokkaamaan.