Mikä auto minulle?

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
557
Ei Cliossa ole ollut 0.9 litraista vaparia vaan se 75 heppainen vapari oli 1.2 litrainen.
Kyllä nuo 19/20 alkaen näyttää olevan litraisia 3 cyl turbolla tai ilman. 2020 eteenpäin vaparin teho tippunut vielä SCe 65 malliksi eli 65hv ja 0-100 arvo näyttää olevan 17s. Tuohon verrattuna uusi tai edellisen sukupolven neliveto Swiftikin vaparilla on rakettia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 762
Joo kirjoitusvirhe lipsahti tuohon 75 malliin.

Mutta kyllä nuo TCe on bensalla. Esim. https://www.nettiauto.com/renault/clio/14362000

Onko tuossa 20vm. Jotain parempaa kuin 19? Wikipedian mukaan 2019 alkanut tuo viides sukupolvi.
Tuo uudempi 2020 koppainen Clio on hiljaisempi (rengasäänet) ja sisusta on hieman laadukkaampi (ei ole aivan niin muovinen). Hyvä auto minusta. Katsoin myös tuota samaa linkin autoa. Taitaa olla halvin uudempi 100hv Clio.

Etuvaloista erottaa että uudempi koppa kyseessä. Hieman tyylikkäämpi? Vaikka se vanhakin on tyylikäs myös, eli hyvin onnistunut muotoilu minusta.

Itsellä oli vanhempikoppainen farkku valkoisella värillä ja 0.9 turbo moottorilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 762
Joo kirjoitusvirhe lipsahti tuohon 75 malliin.

Mutta kyllä nuo TCe on bensalla. Esim. https://www.nettiauto.com/renault/clio/14362000

Onko tuossa 20vm. Jotain parempaa kuin 19? Wikipedian mukaan 2019 alkanut tuo viides sukupolvi.
2kpl uudemman mallin Clioa löytyy, jossa olisi myös vetokoukku valmiina.


Katsoin että missään Cliossa ei ole adaptiivista vakionopeudensäädintä. Paitsi jossain aivan uudessa ja kalliissa.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 568
Liittynyt
14.07.2018
Viestejä
519
Joo sen verran kerkesin katsoa noita autoja, että Intens V on parempi. Tuossa toisessa vaan näköjään opetuspoljin kiinni. Onkohan mimmonen homma poistaa :D
Varaudu teettämään kytkinremontti heti kohta, jos auto on ollut opetuskäytössä. Ja jos/kun polkimen kiinnitys on läpäisevä, niin ikävä reikä jää pohjaan.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 912
enpä löytänyt sopivaa pakettiauto keskustelua, mutta alkaa tuo 270tkm ajettu Trafic mk3 pohjainen paku olla jo vähän väsynyt. Se on raksataustastaan huolimatta toiminut luotettavasti, mutta epäilyttää vähän onko nyt se oikea hetki vaihtaa vähän tuoreempaan. Kerran teki erikoisen sekunnin murto-osan nykäyksen, varoitusvalot syttyi ja silmänräpäyksessä kaikki palasi normaaliksi.

Katselin, että jos löytyisi tollanen vähän ajettu Formula edition Trafic niin se olisi kiva, korvaisi varustepuutteet joita nykyisessä on. Tosin automaatti olisi kiva.

Ehdottomasti pakun pitää olla pitkä malli. Sen pitää olla taloudellinen, nykyisellä pääsee tuohon 6l tuntumaan. Sen pitäisi olla luotettava ja mieluusti myös ei ruostua.

Transporteria on joskus ollut mutta on tainnut laatu heikentyä viime vuosikymmenellä?

Mersujen kanssa ollut aina vain murheita. Fordit myös epäilyttää, niissä taitaa olla pommi motteja joita pitää välttää?

Mitkä on omatoimisen huollettavuuden osalta parhaiten suunniteltuja? Ranskalaiset ei taida olla?

Automaatti ei mikään dsg tyyppinen, en usko, että ne kestää. Vivaro-Proace taitaa olla aika hieno perinteinen automaatti, ei löydy tietoa, että olisi epäluotettava.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 568
Varaudu teettämään kytkinremontti heti kohta, jos auto on ollut opetuskäytössä. Ja jos/kun polkimen kiinnitys on läpäisevä, niin ikävä reikä jää pohjaan.
Niin.. en ole vielä päätöstä tehnyt. Tuo aiemmin mainitsemani hybridi clio kiinnostaisi, mutta samalla rahalla saa jo Toyotan ja Hyundain hybridejä niin vähän mietityttää. Nyt tässä useaan otteeseen mainittu näitä kymppitonnin Clioja niin onhan nuo loppusummaltaan lähes puolet edullisempia kuin tuo hybridi automaatti. Täytyy käydä testaamassa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 311
Viestejä
4 307 356
Jäsenet
71 812
Uusin jäsen
GarthKicle

Hinta.fi

Ylös Bottom