Päevee. Uusi läppäri etsinnässä. Hinta alle 600e, ei kovin uusia pelejä tule pelattua, mutta saisi mielellään pelittää sellaiset mitä jo omistan (esim. Doom 4 2016, CS:GO, Total War Attila ovat viimeisiä isoja pelejä mitä olen hankkinut, enkä todennäköisesti hankikkaan pelejä jotka vaatisivat enemmän tehoa. Ja pelaan korkeintaan medium-grafiikoilla. RAMmia min 8gt). Tallennusmuistia saisi olla hyvä määrä (edellisessä koneessa on suoraan tera. Paljon videoita, kuvia, kirjoja yms sälää, jota tuntuu vain kertyvän), ja jos ei ole, niin saisi olla mahdollisuus asentaa heti kättelyssä lisää.
Vähintään 3 usb-paikkaa. Ei ole niin väliä akun kestolla, se on kuitenkin melkein aina seinässä kiinni. Pakko pysyä vielä wintoosassa. Raskaita pelejä pelaan harvoin, yleensä päivittäin joko/tai pelaan kevyitä pelejä, selaan, katson videoita ja käytän yksinkertaista kuvanmuokkausta photoshoppia kevyemmillä ohjelmilla.
Olen katsellut alla olevia esimerkkejä joista saa esittää huomioita/kokemuksia, mutta saa ehdottaa muitakin. En ole kokenut näissä asioissa, mutta jotain perusjuttuja ymmärrän spekseistä. Olen siinä käsityksessä, että lenovo ja acer ovat turvallinen valinta minulle. Läppäreistä ei varmaan osaa sanoa etukäteen miten kauan kestää jokapäiväisessä käytössä, mutta edellinen kesti ainakin vuosikymmenen, niin samanlaista vaatisin seuraavaltakin.
Kiitos etukäteen. Uuden läppärin etsintä aiheuttaa aina harmaita hiuksia, kun haluaa sen olevan kerralla riittävän hyvä ja että kestäisi kauan toimintakuntoisena.
Lenovo IdeaPad Slim 3 on ohut ja kestävä kannettava, joka tarjoaa tehokkaan moniajon AMD-suorittimen, runsaan muistin ja SSD-tallennustilan ansiosta. Lenovo AI Engine optimoi suorituskyvyn, akun keston ja jäähdytyksen Smart Power -toiminnolla, ja tietoturvaa parantavat Natural File Guard ja...
www.verkkokauppa.com
Tilaa Lenovo IdeaPad Slim 3 15,6" Ryzen 5 5625U DNA:lta. Kuluton ja koroton DNA Maksuaika. Toimitus jopa päivässä. Palautus aina ilmainen. Tutustu!
kauppa.dna.fi
Ongelma on, että ei voi asentaa 500 gigan muistia suuremmaksi?
Tilaa Acer Aspire Go 15 AG15-42P-R35E 15,6" Ryzen 5 5625U DNA:lta. Kuluton ja koroton DNA Maksuaika. Toimitus jopa päivässä. Palautus aina ilmainen. Tutustu!
kauppa.dna.fi
15,6" FSD IPS-näyttö16GB RAM, 512GB SSDAMD Ryzen 7 -prosessoriCopilot AI -tekoälyavustaja
www.veikonkone.fi
Vähän karsastan tekoälysoopaa. Edellistä tehokkaampi pelaamiseen ainakin speksien suhteen, mikäli olen oikein ymmärtänyt, ja muistia voi lisätä.
Nyt saat vanhasta tietokoneestasi 50 euron hyvityksen kun ostat Veikolta uuden normaalihinnaltaan yli 300 euron hintaisen tietokoneen. Voimassa vain Veikon Koneen myymälöissä. Hyvitys koskee vain myymälän saldoilla olevia tuotteita (ei koske tilaustuotteita). Koskee normaalihintaisia yli 300...
www.veikonkone.fi
Muistia vähän, mutta voinee lisätä?