Mikä juotinasema hyvä/paras?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kasi
  • Aloitettu Aloitettu
Yaton tuotteet on yleisesti ottaen ollu sellaista "Riittävä" tasoa. Ei mitään pahinta roskaa, vaan toimivaa.

Jälleen kerran totean tietämättömille, että kiinan brändit ei merkitse mitään kun samaa laitetta saa kymmenillä eri pingpong-merkeillä. Joku "Yato" ei ole mikään tae laadusta tai laaduttomuudesta.

Tarkoitat että tässä tuoteryhmässä (juotinasemissa) ei vielä ole kiinalaista brändiä jolla olisi mitään arvoa. Yllätyn jos sellaisia ei nouse (no ostaa voivat)

Yato:sta ilmeisesti yritetään luoda brändiä noin yleisemmin.

Tarkoitat että tässä tuoteryhmässä (juotinasemissa) ei vielä ole kiinalaista brändiä jolla olisi mitään arvoa. Yllätyn jos sellaisia ei nouse (no ostaa voivat)

Yato:sta ilmeisesti yritetään luoda brändiä noin yleisemmin.
Ehkä tässä haettiin sitä, että itse brändillä ei ole väliä. Vaikka olisikin brändi, joka tuonnut käypän linjaston työkaluja. Tämä sama tuote luultavasti on kymmenillä tusinoilla myynnissä, eikä se muutu brändin vaihtuessa.
En ota kantaa itse brändiin tai tuotteeseen. Kyllä varmasti kiinalaisia juotosasemia löytyy laadukkaita (kopioita tai ei), mutta nekin on monesti sama tuote eri brändien alla.

E: Jokin arvostelu tuotteesta 8582D 2 in 1 Soldering Station Review – Inspect My Gadgets

Ehkä tässä haettiin sitä, että itse brändillä ei ole väliä. Vaikka olisikin brändi, joka tuonnut käypän linjaston työkaluja. Tämä sama tuote luultavasti on kymmenillä tusinoilla myynnissä, eikä se muutu brändin vaihtuessa.
No sitten yleisellä tasolla on hänen kanssa erimieltä. Brändistä kannattaa maksaa, myös siitä kiinalaisesta, varsinkin jos kyse sähkölaitteista.

Kannattaa maksaa vaikka samalta linjalta olisi tarjolla halvempia brändittömiä tuotteita.

Jos brändilla tarkoitetaan sitä että tuotemerkille on kiertynyt uskottavuutta, sillä joku laatulupaus minkä pitää, jälkimarkkinointi, jne. Nimenomaan sillä erottaa laadun sonnasta. Toki siellä nimettömien joukossa voi olla laadukkaita yksilöitä, mutta mistä ne tunnistaa, ja mitä sitten, kuka haluaa niistä ostajana ottaa vastuuta.

Samalta linjalta tulevat voivat olla ihan erilaatuisia, ja saman näköistä tuotetta mitä markkinoidaan samankaltaisilla tyyppinumeroilla, mainoksilla, kuvilla voi olla ihan eri paikoissa valmistettuja.

Jos sitä laatu tavaramerkkiä ei ole, ja joutuu valitsemaan heikommista brändeistä, niin ehkä siinäkin erotutaan tavaramerkeillä, myyjän tai valmistajan. Jos se kama on laaduntonta mitä saa, niin on siinä ero kärsiikö sen kokoaan itse, vai tuuppaako takaisin.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 737
Jäsenet
76 089
Uusin jäsen
hanavesi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom