Näinhän se on, mutta kuten sanoin niin tuossa hintaluokassa autot on yksilöitä eikä ne tekniikkamurheetkaat aina niin kivoja ja halpoja ole, varsinkaan vanhoissa premiumeissa. Joku tunteja kestävä sähkövikojen tms. vianhakukin tulee korjaamolla äkkiä yllättävän kalliiksi.Jos on kyse parin-muutaman tonnin autosta, niin ruoste onkin ongelma, joka vie auton helposti paaliin, kun korjaus tulee pakolliseksi. Teknisiä komponentteja pystyy helposti vaihtelemaan mutta ruostevaurioiden korjauttaminen kaupallisena palveluna voi olla tekemätön paikka. On ehkä eri asia, jos on itsellä tai kaveripiirissä tilat, laitteet ja taito korjata itse. Usein ruosteongelman todellinen laajuus on jotain muuta kuin miltä alkuun näyttää.
=>mieluummin auto, jossa on tekniikkamurheita kuin ruostetta.
Viimeksi muokattu: