Juuri näin. Moottoripyörällä (ja tilanteesta riippuen myös fillarilla) olen itse aina liikenteessä sillä asenteella että muut yrittävät tappaa, sanoivat väistämissäännöt mitä hyvänsä. Se on ihan turha huudella sairaalan vuoteelta että ähäkutti, minä olin oikeassa.
Tunnen ihmisiä joilla on mennyt paljon hitaammallakin vauhdilla, kuin tuossa videolla olleessa kolarissa, pyörällä auton kanssa törmätessä käsi esimerkiksi niin pahasti rikki hermotuksen osalta että työelämä on jäänyt siihen. Siinä ei auttanut vaikka kuinka auto oli tullut vasemmalta risteyksessä eteen ja vielä kärkikolmion takaa. Entinen naisystävä taas jäi pyörällä mopon alle ja sai kolarissa sellaisen aivotärähdyksen että yli vuoden verran oli vaikeuksia keskittyä mihinkään, oli väsynyt ja muisti pätki. Tahtoi pahasti haitata työntekoa kun oli lääketieteen tohtori ja erikoislääkäri ja työssä pitäisi olla pää kunnossa ja skarppina. Onneksi parani siitä lopulta kokonaan. Vuosi siinä meni kuitenkin tavallaan hukkaan. Siinäkään ei paljoa lohduttanut se että vika oli sata prosenttisesti päälle ajaneen mopoteinin.