Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Turun päässä motaria noi vaihtuvat ovat usein aavistuksen myöhässä (ainakin kun sataa). En tiedä voiko tuolle kauheasti tehdä mitään kun sademäärä jostain yksittäisestä pilvestä on aika mahdoton arvioida kun keli muuttuu viiden kilsan sisällä aivan toiseksi. Täten kun huono keli alkaa niin rajoitus ei ole vielä laskenut ja kun kuuro menee ohi niin rajoituksen nosto kestää hetken.

Ehkä noihin voisi suoraan asettaa alemman rajoituksen jos sataa vettä tai lunta eli esim. Ranskan tapaan kaksi eri rajoitusta kylteissä (vaikka molemmat olisivat muuttuvia).
Miten noita muuten arvioidaan? Onko olemassa joku operaattori joka valvoo vai reagoidaanko vain ilmoitettuihin havaintoihin?
 
Oletan että siellä valvomossa jotain kytkintä käännetään, mutta en tiedä onko tuo automaattinen vai tapahtuuko jotain ihmistoimintaa kameroiden perusteella.
Olisi kiva tietää tuo koko prosessi. Harmi ettei televisiossa enää ole tietoiskuja siitä miten asiat toimii.

Pelkästään automatiikkaan nuo eivät varmaan voi nojata, sillä mm. sensoriongelmat ovat läsnä. Tai mistä minä tiedän, voihan siellä olla ihmistäkin paremmat algoritmit jo.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 559
Viestejä
5 006 733
Jäsenet
80 303
Uusin jäsen
Riikonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom