Naantaliin päin menijät ajaa keskimmäistä jotta eivät jää jumiin siihen vasempaan kaistaan lidliin menijöiden takia ja motarille päin menevät ajavat vasenta kaistaa koska siinä viimesessä valoristeyksessä oikean puolimmainen liikenne pysähtyy jos joku kääntyy sinne oikealle niin sen jälkeen alkaa se ankara taistelu ku kaikki vaihtaa kaistaa naapurin kaistalle
Miten muuten niinku yleisesti, onko muissa kaupungeissa myös normaalia että ajetaan vielä ronskisti punaisia päin "ruuhka" aikana? Yleensä pysähdyn jo keltasiin, mutta ainaku ite ensimmäisenä valoissa nii ku mulle vaihtuu vihreä ni vielä joku viilettää ohi risteyksestä kun alan ite nostamaan kytkintä Turussa ainakin tätä näkee ihan kokoajan! Varsinkin nuo kääntyvät vihreät valot niin ne yleensä tuppaa olemaan tosi lyhyet. Sitte odottelet aikas ku joku täyspitkä rekka tullu vielä myöhäsistä keltasista eikä nää ku vihreeks on jo vaihtunu aikoja sitte ja rekka blokkaa näkyvyyden valoon
Ei taida olla mahdollista, ellet itse ole jo punaisia päin ajanut risteykseen... Eihän siitä toki risteyksen yli pääse, kun se rekka vielä siinä on, mutta eipähän tarvitse odotella, että näkee sen jälkimmäisen valonkin. Esim. jos on menossa sellaiseen suuntaan, johon pääsee jo rekan ohi ajamaan. Ei kummoista ajallista säästöä, mutta sopivasti ennakoiden pääsee edes muutama auto enemmän risteyksestä.
Mutta aika paljon tuntuu kyllä porukka menevän punaisia päin, saattaa parikin autoa tulla vielä risteyksen yli vaikka on jo itse menossa vihreällä yli. Huomaa varsinkin nyt sulan aikaan, kun pääsee rivakammin liikkeelle itse.