Tässä toimisin tuolla ympyrässä ajavana niin, että laittaisin vilkun päälle heti edellisen ulosajoliittymän jälkeen, jolloin mahdollinen ympyrään tulija näkee, että olen siirtymässä oikealle kaistalle ja ulos seuraavasta liitymästä. Ei tuottanut samanlaisessa risteyksessä tuossa viime viikonloppuna mitään ongelmaa, koska katsoin, että porukkaa on tulossa ympyrään kahta kaistaa ja minun piti siirtyä ulommalle kaistalle ja pois liittymästä, eli heti vilkku päälle kun edellinen liittymä on ohitettu, niin tulijat näkee, että olen poistumassa. Ei soinut torvi eikä kenenkään edes tarvinnut kokonaan pysähtyä, kun kaikille jäi reaktioaikaa.
Eli kuvassa minä punainen, tulijat keltaisia ja vilkun päällelaittokohta vihreä. Ei ole vaikeaa ja kaikkien kortin omaavien pitäisi osata. Jos ei ehdi ajoissa laittaa vilkkua, niin sitten ei vaihdeta kaistaa ja ajetaan kerran ympäri vaikka, siksihän se ympyrä siinä on.
Eräs asia joka ihmetyttää kovasti on se, ettei ihmiset osaa tehdä laillisesti poikkeuskäännöksiä tai kaistan vaihtoja. Ihan logiikkakin sanoo, että jos käännyt yksikaistaiselta tieltä kaksikaistaiselle, käännyt aina sen tien puoleiselle kaistalle mistä tulet ,etkä vaihda suoraan toiselle kaistalle ja ilman vilkkua vielä, tuota voisi sakottaa useammin ja joillain automaattikameroilla. Varsinkin Helsingissä päivittäin tulisi varmasti tuhansia euroja sakkomaksuja kerättyä ajamiskyvyttömiltä ihmisiltä. Itse käännyn lähimmälle kaistalle aina (myös silloin kun ei muita ole risteyksessä), koska tiedän, että silloin mahdolliset kolaroinnit eivät tule minun maksettavaksi, melkein joka viikko saa valistaa muita torvella, kun ei osata noita normaaleja liikennekäytössääntöjä.
Eli kuten on ainakin minulle autokoulussakin opetettu, keltaisten viivojen mukaan, ei punaisten. Tämä risteys on hyvä esimerkki siitä, ettei osata ollenkaan ajatella liikenteen sujuvuutta. Tuossa on kuitenkin kumpaankin suuntaan pari sataa metriä aikaa vaihtaa kaistoja ristiin joten poikkeuskäännös ei ole sallittu.