Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Oho, space marine 2 olin jo miettiny joutuuko ostamaan :thumbsup::cool:

RDT_20260120_1656046788681851281699427.jpg

Blue Prince kannattaa kokeilla jos tilaus voimassa. Sillä tavalla uniikki, että vaikea edes verrata mihinkään peliin. En ole itse pelannut mitään edes sinne päin vastaavaa. Tunnelmallinen roguelite ilman minkäänlaista taistelua mystisessä kartanossa. Juuri sain maaliin. Ihan hiton koukuttava. En yleensä edes pidä pulmapeleistä, mutta tämä upposi ihan täysin.

Space Marine 2 kampanja koluttu ja olihan se hauska. Indiepuolelta voin kyllä suositella The Alters, mielenkiintoinen premissi ja hyvä ääninäyttely.

Blue Prince kannattaa kokeilla jos tilaus voimassa. Sillä tavalla uniikki, että vaikea edes verrata mihinkään peliin. En ole itse pelannut mitään edes sinne päin vastaavaa. Tunnelmallinen roguelite ilman minkäänlaista taistelua mystisessä kartanossa. Juuri sain maaliin. Ihan hiton koukuttava. En yleensä edes pidä pulmapeleistä, mutta tämä upposi ihan täysin.
Maaliin? Ihan mieletön peli kyllä. Vähän rasittavaa miten paljon pitäisi muistaa koko ajan. Yksi pidempi tauko oli pelaamisessa niin oli hankalaa jatkaa. 150 tuntia mittarissa ja alkaa olla paketissa.

Maaliin? Ihan mieletön peli kyllä. Vähän rasittavaa miten paljon pitäisi muistaa koko ajan. Yksi pidempi tauko oli pelaamisessa niin oli hankalaa jatkaa. 150 tuntia mittarissa ja alkaa olla paketissa.
Joo se on paha tälläisessä jos tulee pitempi tauko mutta mielestäni on hyvä että joissain peleissä pitää muistaa asioita koska se on kehittävää. Minusta tuntuu että nuoremmilla on selkeästi huonompi muisti kuin ikätovereillani vaikka eikö nuorilla pitäisi juuri olla terävin pää? Uskon että johtuu siitä ettei heidän ole oikein koskaan tarvinnut muistaa niin paljoa arjessa kun puhelinnumerot on valmiina, GPS-paikannuksella löydetään paikat, muistutuksia sun muuta voi olla vaikka puhelimessa asiasta kuin asiasta jne.

Mulla maaliin tarkoitti huoneeseen 46 pääsyä (24. päivä ja 20h). Vähän yrittänyt lueskella kuinka peli jatkuisi ja ei mulla kyllä ole halukkuutta enää ruveta yksittäisiä arvoituksia ratkaisemaan, vaikka lore vaikuttaakin hiton mielenkiintoiselta. Saas nähdä innostunko myöhemmin. Ilmeisesti jonkun trophy huoneen täyttö olisi seuraavaksi? 150h tuntuu ihan ylilyönniltä näin äkkiseltään.

Joo se on paha tälläisessä jos tulee pitempi tauko mutta mielestäni on hyvä että joissain peleissä pitää muistaa asioita koska se on kehittävää. Minusta tuntuu että nuoremmilla on selkeästi huonompi muisti kuin ikätovereillani vaikka eikö nuorilla pitäisi juuri olla terävin pää? Uskon että johtuu siitä ettei heidän ole oikein koskaan tarvinnut muistaa niin paljoa arjessa kun puhelinnumerot on valmiina, GPS-paikannuksella löydetään paikat, muistutuksia sun muuta voi olla vaikka puhelimessa asiasta kuin asiasta jne.
Mä tein niin, että otin koko ajan snipping toolilla kuvakaappauksia ja kirjoitin sticky notesiin. Ja en tiedä oliko niin tarpeellista. Joskus tajuaa, että tähän puzzleen pitää palata, mutta sitten sen unohtaa, mutta ei pelaaminen siihen kaadu. Mulla oli ainakin muisti parikymppisenä ihan erilainen kun nyt nelikymppisenä, mutta toki tarkkaavaisuus madaltunut nuoremmilla.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 102
Jäsenet
81 759
Uusin jäsen
Peltmi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom