Microsoft Game Pass (XBOX, PC, Ultimate)

Ihan normaalisti toiminut minulla. Ostin 12kk ja tuli 4x3kk koodia ja kaikki meni läpi nätisti ja sitten lisäksi vielä yksi 3kk koodi.

Mikäli jotakuta kiinnostaa, niin peruuttamalla tilauksen 30 päivän sisällä saa edelleen rahat takaisin. Se sanotaan jopa ehdoissa selvällä suomen kielellä. Onnistui jo toistamiseen tänä vuonna, nyt ja edellisen kerran alkukesästä.
Kuvakaappaus 2025-11-24 17-09-07.png

Itsellä oli PC Game Pass auki kuukauden normihinnalla ja eilen vanhaksi. Tänään kävin katsomassa uusintaa niin tarjosikin Ultimatea 1€/kk hintaa. Eipä ole näitä 1€ tarjouksia saanut vuosiin toimimaan, tiedä sitten toimiiko muillakin.

Itsellä oli PC Game Pass auki kuukauden normihinnalla ja eilen vanhaksi. Tänään kävin katsomassa uusintaa niin tarjosikin Ultimatea 1€/kk hintaa. Eipä ole näitä 1€ tarjouksia saanut vuosiin toimimaan, tiedä sitten toimiiko muillakin.
Näyttäisi tarjoavan Ultimatea 1e/kk. Viimeisin PC GP loppunut useampi kuukausi sitten, ehkä tähän voisi tarttua.

Näyttäisi tarjoavan Ultimatea 1e/kk. Viimeisin PC GP loppunut useampi kuukausi sitten, ehkä tähän voisi tarttua.
Minä ostin just koodeilla puolitoista vuotta Essentialia ja pärjään toki silläkin, mutta Premiumissa olisi enemmän lasten pelejä perheen pienimmille. Ärsyttävästi konsolin valikosta tarjoaisi Ultimatea ja Premiumina sillä euron sisäänheittohinnalla, mutta kun tarjouksesta painaa näyttää minulle kuitenkin ihan normihinnan. Odottelen vielä, jos sattuisi tarjous tulemaan itsellenikin taas voimaan, niin muuntaisin nykyisen Essentialsin Premiumiksi.

Minä ostin just koodeilla puolitoista vuotta Essentialia ja pärjään toki silläkin, mutta Premiumissa olisi enemmän lasten pelejä perheen pienimmille. Ärsyttävästi konsolin valikosta tarjoaisi Ultimatea ja Premiumina sillä euron sisäänheittohinnalla, mutta kun tarjouksesta painaa näyttää minulle kuitenkin ihan normihinnan. Odottelen vielä, jos sattuisi tarjous tulemaan itsellenikin taas voimaan, niin muuntaisin nykyisen Essentialsin Premiumiksi.
Okei, itselläni meni läpi tuolla eurolla, varmastikin johtunee tuosta, että sinulla on tilaus jo käynnissä.

Voithan toki kokeilla nettisivun kautta vielä, Osta Xbox Game Pass Ultimate – Xbox Game Pass Ultimate, 1 kuukausi | Xbox.

Sama juttu minullakin. Näkyy tuon linkin kautta 1€ tarjouksia, kun hieman alemmaksi scrollaa, mutta niitä painaessa tulee lopulta normihinta aktiiviseksi.

Sama juttu minullakin. Näkyy tuon linkin kautta 1€ tarjouksia, kun hieman alemmaksi scrollaa, mutta niitä painaessa tulee lopulta normihinta aktiiviseksi.
Tälläinen sivu tulee tänne ja tuosta vihreästä linkistä saa tilattua eurolla kuukauden. Saattaa tosiaan aikasemmat tilaukset estää tai muuten vaikuttaa asiaan, itsellä ei ole Ultimatea ollut pariin kuukauteen.

Screenshot_20251215_155552_Edge.jpg

Tälläinen sivu tulee tänne ja tuosta vihreästä linkistä saa tilattua eurolla kuukauden. Saattaa tosiaan aikasemmat tilaukset estää tai muuten vaikuttaa asiaan, itsellä ei ole Ultimatea ollut pariin kuukauteen.

Screenshot_20251215_155552_Edge.jpg
Itsellä ei ole ollut varmaan yli vuoteen ja silti hinta muuttuu normaaliksi kun lähtee tilaamaan, eli ei saa 1€:lla.

Täälläkään nuo euron Game Pass tarjoukset eivät ole toimineet ainakaan yli vuoteen, usein etusivu tarjosi tuota tarjoushintaa mutta seuraavassa vaiheessa muuttui normaalihinnaksi... mutta tällä kertaa onnistui tilaus eurolla, kiitos vinkistä!

Minä ostin pitkästä aikaa täyteen hintaan syksyllä kun Silksong ilmestyi. Lopetin tilauksen paria päivää ennen kuin olisi tullut 4 viikkoa täyteen niin sain yllätyksekseni koko summan takaisin.

Hiljattain, noin kuukausi sitten kun TOW2:n tullessa katselin, vain Premium oli tuossa 1 euron avajaistarjouksessa, ja sekin vain 2 viikoksi.

Nyt tosiaan kirjautuneenakin "näyttää" että saisi Premiumin kuukaudeksi eurolla. Mutta jos yritän oikeasti sitä tilata, niin hinta on normaali. Ehkä tuo vaatii että joskus olisi tilannut normaalilla hinnalla.

Ei tarjonnut eurolla mulle. Tosin olisin varmaan jättänyt väliin silti kun siellä ei tällä hetkellä ole itseä kiinnostavia pelejä tarjolla.

Hyvin toimi euron tarjous. Ultimaten tilaus loppui ja heti seuraavana päivänä sai eurolla. Tuon lisäksi Ultimaten koodeja syöttäessä sai ensimmäisellä koodilla automaattilaskutuksen päällelaitolla vielä yhden lisäkuukauden.

Ei toimi 1€ ultimatea näyttää vaan 16€ yksi kuukausi, mistähän olisi halvinta tilata esim. 3kk game pass PC palvelua tai ultimatea?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 352
Jäsenet
81 067
Uusin jäsen
jamola76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom