Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko olla ALV erotus? Eikös tuo muuttunut 1.7 niin, että maksetaan eri EU-maasta tilatut tuotteet oman maan ALVilla?Ne oli listattu erikseen 17€. Toi basket total nousee tyyliin 294,96 -> 302,27 € kun käy välillä PayPalin kautta![]()
Tämä juuri. Hinnat on Belgian VAT:lla joka taitaa olla 21%Voisko olla ALV erotus? Eikös tuo muuttunut 1.7 niin, että maksetaan eri EU-maasta tilatut tuotteet oman maan ALVilla?
Laitoin kans muumit tulemaan. Ei ol halpaa tää lysti. Kaipa noi base, nordic ja novelties taipuu GMMK ISO Prolle jos sen sit myöhemmin päivittää tän perus GMMK:n tilalle.Nyt on Muumit tilauksessa. Naurettavan kallista ja toimitusarvio 1,5v päästä, mutta eiköhän se hinta silloin ole unohtunut. Onpahan ainakin kunnon kustominäppis sitten aikoinaan.
Löytyiskö mistään EU sisältä GMMK pro iso yhteensopivaa keycap settiä?
Semmoinen varoitus, jonka varmasti uteliaat ovatkin netistä lukeneet, että noissa GMMK PRO ISO on vielä ainakin varmaan vähän onnesta kiinni toi tehtaan toleranssi kun käytätte 3rd party stabeja. Durock V2 eivät millään mahtuneet, syynä se että kun plate on juuri oikein aseteltu space stabeja varten, on backspace ja enterin kohdalla stabien ruuvien puolella reikä sen verran ylhäällä että stabien runko ottaa vastaan aika pahasti. Kylmästi joutuu platea hiomaan tai stabeja. Nähtävästi ISO malleja etenkin toi Glorious ottaa aika ajoin ja tällä hetkellä tiukoilla, että edes heidän kauttaan ei oikein tahtonut irrota vielä korjattuja malleja ja tällä hetkellä myös Jimss ei oikein asialla voi mitään.
Tämä ei siis mikään peloittelutaktiikka ole, vaan todella huomaamattomasti ja helposti voit ottaa jotain pientä viilaa käteen ja vähän hiot niitä platen reikiä tarpeen mukaan. Suosittelen vertaamaan sitä miten se lopullisesti istuu piirin päällä, koska se määrittää ton toleranssin, ei se että meneekö stabin runko omassa kädessä reiästä läpi vaikka tiukka olisikin. Eikä tule näkymään missään kun on kytkimet ja hatutkin. Riippuu tietysti omasta työn jäljestä![]()
Nyt on pirun magee setti, onko kuvan taustalla hiirimatto kenties vai ihan tausta kuvaa varten?Nyt tuli vihdoin koottua oma kaavailtu end game -lauta (yeah right) eli KDBFansin D45, painaakin kunnolla kokoisekseen, platen materiaalina FR4. Buildi ei ole varmasti lopullinen näppäinhattujen osalta, kunhan sain nyt tuon jotenkin käyttökuntoon kasattua. Kytkiminä lubetetut Mauvet ja niillä mennään toistaiseksi, jos ei tangeriineja tule ikävä. Kuva laatua peruna, pyydän etukäteen anteeksi.
![]()
Ihan hiirimatto, en nyt tähän hätään kehtaa ottaa kuvaa omasta työpöydästäni sen sotkuisuuden vuoksi, mutta tässä linkki ja kuvaa matosta:Nyt on pirun magee setti, onko kuvan taustalla hiirimatto kenties vai ihan tausta kuvaa varten?![]()
Kiitos, on kyllä siisti mattoIhan hiirimatto, en nyt tähän hätään kehtaa ottaa kuvaa omasta työpöydästäni sen sotkuisuuden vuoksi, mutta tässä linkki ja kuvaa matosta:
BLACKRIVER X TKC DESKMAT – MOONSTONE
![]()
Group buy mattoja joten eipä löydyKiitos, on kyllä siisti mattoHarmi vaan että on näköjää loppuun myyty... Tarvii katsoa jos löytyy maxgamingistä tai jostain muualta!
Onko tuossa setissä 1.75U shift mukana?Vahva suositus näille SteelSeries PrismCAPS White keycapseille tuli ostettua GMMK Prohon, kun omat group buystä ostetut keycapsit ovat vielä matkalla. Hintaansa nähden aivan loistava setti!
Ei löydy 1.75U shiftiä, joten ei täydellinen setti gmmk pron kanssaOnko tuossa setissä 1.75U shift mukana?
Olisko joku ISO GMMK Pro omistaja halukas testaamaan VIA (www.caniusevia.com) yhteensopivaa firmistä?
Pyöräyttelin tuossa firmiksen mutta laudan saan vasta alkuviikosta.
Rgb ja ledit pitäisi tosiaan toimia qmk:n develop haarasta käännetyllä firmiksellä.Itse olen sen verran uusi noiden käytössä, että olen vasta katsellut että pitäisi olla suhteellisen helppoa lisätä qmk, mutta en ole katsonut miten VIA siinä vielä laitellaan. Kuullut kuitenkin, että toistaiseksi ei vissiin rgb ja muut ihan toimi kunnolla, kuin jossain dev versioissa ja yksittäisten käyttäjien firmiksissä? Tällä hetkellä itse pärjään varmaan gmmk pro kanssa perus seteillä, mutta olisin tosi kiinnostunut kuulemaan jos sen VIA saa pyörimään, ja jos rgb ja muutkin saat toimimaan sitten. Kun olen ymmärtänyt että VIA kanssa voisi livenä asetella ja muutella layereita ja keybindeja sitten. Valitettavasti ei tämän vkl aikana ole aikaa opetalla ja testailla niin en pysty kokeilemaan.
Tosi hienoa olisi jos voisit raportoida kun mahdollisesti saat itse laiteltua, jotta voin itsekin opetella laittamaan VIA tähän joskus.
Nyt on testattu ja toimiihan se. Pieniä puutteita tosin. VIA näyttää ANSI layoutin GUI:ssa ja rgb juttuja ei saa VIAN kautta säädettyä muuten kuin asetetuilla näppäinyhdistelmillä.Itse olen sen verran uusi noiden käytössä, että olen vasta katsellut että pitäisi olla suhteellisen helppoa lisätä qmk, mutta en ole katsonut miten VIA siinä vielä laitellaan. Kuullut kuitenkin, että toistaiseksi ei vissiin rgb ja muut ihan toimi kunnolla, kuin jossain dev versioissa ja yksittäisten käyttäjien firmiksissä? Tällä hetkellä itse pärjään varmaan gmmk pro kanssa perus seteillä, mutta olisin tosi kiinnostunut kuulemaan jos sen VIA saa pyörimään, ja jos rgb ja muutkin saat toimimaan sitten. Kun olen ymmärtänyt että VIA kanssa voisi livenä asetella ja muutella layereita ja keybindeja sitten. Valitettavasti ei tämän vkl aikana ole aikaa opetalla ja testailla niin en pysty kokeilemaan.
Tosi hienoa olisi jos voisit raportoida kun mahdollisesti saat itse laiteltua, jotta voin itsekin opetella laittamaan VIA tähän joskus.
Nice. Täytyy itse testata ja yrittää pitää silmällä noita qmk ja VIA päivityksiä ja yrittää tässä ensi viikolla kokeilla itsekin. Pääsee vähän sitten leikkimään ja tutkimaan noiden konffausta.Nyt on testattu ja toimiihan se. Pieniä puutteita tosin. VIA näyttää ANSI layoutin GUI:ssa ja rgb juttuja ei saa VIAN kautta säädettyä muuten kuin asetetuilla näppäinyhdistelmillä.
Mistä muuten suosittelisitte ostamaan kyseisiä romppeita?
Kurkkaa tuo.
Nyt usemaman päivän naputellut tuota 60% Duckya ja täytyy todeta, että tuntuma on hyvä - ergonomia huono. Lisäksi tosiaan toi, että funktion takana on niin paljon kaikkea, että sen käyttö tuntuu aika kömpelöltä.
Taidan hetken vielä testata tätä ja sen jälkeen täytyy alkaa miettiä toista vaihtoehtoa, mikäli tämä ei lopulta iske.
Ergonomiasta huonon tosta tekee pitkään matalaprofiilisia näppiksiä käytettyäni se, että se on niin korkea. Ranteet ovat aika hankalassa asennossa. Lisäksi tohon ei tule mukana mitään rannetukea, vaan jouduin sellaisen itse väsäämään.
Järjestää oikeeseen alanurkkaan näppäimet uusiks että Fn on Spacen vieressä, sit Alt, win, ctrl. Profiili 2-6 käyttöön ja makroilla nuolinapit oikee shift, alt, win ja ctrl. Sen jälkee vielä Caps lockin toiminnon vaihtaa myös Fn napiksi niin on aika sujuva näpiskä käyttää joka tilanteessa. tuon kaiken pystyy tekeen kun vähän Duckyn ohjeista lunttaa.
*Edit:
Ja tosiaan minäkin tekasin itse rannetuen, kun alkoi tulla ranteet kipeäksi käytössä aika äkkiäkin. Että ei todellakaan mikään matalaprofiilinen ole![]()
Suosituksia näppäimistölle tai budget buildille? Hintaa maksimissaan 150e. Koko mieluiten 65% tai 75% myös TKL käy.
Semmoinen varoitus, jonka varmasti uteliaat ovatkin netistä lukeneet, että noissa GMMK PRO ISO on vielä ainakin varmaan vähän onnesta kiinni toi tehtaan toleranssi kun käytätte 3rd party stabeja. Durock V2 eivät millään mahtuneet, syynä se että kun plate on juuri oikein aseteltu space stabeja varten, on backspace ja enterin kohdalla stabien ruuvien puolella reikä sen verran ylhäällä että stabien runko ottaa vastaan aika pahasti. Kylmästi joutuu platea hiomaan tai stabeja. Nähtävästi ISO malleja etenkin toi Glorious ottaa aika ajoin ja tällä hetkellä tiukoilla, että edes heidän kauttaan ei oikein tahtonut irrota vielä korjattuja malleja ja tällä hetkellä myös Jimss ei oikein asialla voi mitään.
Tämä ei siis mikään peloittelutaktiikka ole, vaan todella huomaamattomasti ja helposti voit ottaa jotain pientä viilaa käteen ja vähän hiot niitä platen reikiä tarpeen mukaan. Suosittelen vertaamaan sitä miten se lopullisesti istuu piirin päällä, koska se määrittää ton toleranssin, ei se että meneekö stabin runko omassa kädessä reiästä läpi vaikka tiukka olisikin. Eikä tule näkymään missään kun on kytkimet ja hatutkin. Riippuu tietysti omasta työn jäljestä![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.