@jpp ei täysin vastaa sitä mitä haet, ISO on niin rajaava tekijä. Mutta siitä runkoa 42,90eur, jolla jää kolehtia hattuihin ja kytkimiin: Glorious GMMK Pro 75% Barebone ISO Black Slate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole paljoa tutustunut näppäimistöihin aikaisemmin, nyt käytössä Logitechin G513 Linear. Ei mitään valitettavaa tuntumassa sinänsä.
Olen vähän miettinyt uuden näppäimistön hankintaa ja katsellut noita Keychronin näppiksiä. Olen vähän kahden vaiheilla olisiko tuollaiset HE magneettikytkimet kivat, toisaalta tykkään K Pro Silent -kytkinten hiljaisesta äänestä. Ensi kuvitelma oli, että noi magneettiset (Gateron double-rail) kytkimet olisi hiljaisia, mutta muutaman videon perusteella tuntuu kovin äänekkäiltä, ainakin noihin silent-kytkimiin verrattuna. Onko niin ettei nuo magneettiset kytkimet ole sen hiljaisempia kuin vaikka tässä minun Logitechissa?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.