Mekaaniset näppäimistöt

Ihan tyylikäs on valkoisilla hatuilla tämä

GMMK3_BoW.jpg

vaikken cherry profiilin ylin ystävä olekaan niin tähän ne tuntuvat istuvan aika hyvin, kallistus ja korkeus toimii luonnostaan ja paljon paremmin kuin edelliset XDA hatut, vaikka XDA muuten tuntuikin ihan hyvältä.

Kumma kyllä tästä KBNordicin sarjasta löytyi myös profiililtaan juuri oikeat Delete, PGUP, PGDN sekä End oikealle

Viimeksi muokattu:
Akko/Monsgeek saattoi olla jotai HE/TMR nimikkein ja ISOna

yks vaihtoehto on aina rinnalle joku 60-68% pelikäyttöön, siel on parit HE-mallit jotka ei mielestäni juuri lineaarisesta Rog Azothista poikkea. Hyvin napakoita kattauksia 40e molemmin puolin, ANSIna. Mutta kyllä niillä pelaa jos muutoin allergiaa aiheuttaa. Ehkä silti 2 näppistä samanaikaisesti hieman kömpelöä, kai.

Luulin kanssa että ISO ois jotenkin tärkeätä, vaan ei.
Joo oon myös miettiny et vois ottaaa kyl rinnalle pienemmän koska toi IQUNIX on hyvin helppo ottaa langattomana käyttöön.

Tämmönen ei olis kyllä hinnalla pilattu.

Viimeksi muokattu:
Joo oon myös miettiny et vois ottaaa kyl rinnalle pienemmän koska toi IQUNIX on hyvin helppo ottaa langattomana käyttöön.

Tämmönen ei olis kyllä hinnalla pilattu.
Pääpiirteittäin kaikissa vielä yks perustavanlaatuinen "ongelma" on se metallinen switch plate osana kokonaistuntumaa ja ääntä, sitten osa näppiksistä on vuorostaan todella onttoja ja sen kuulee usein jo youtuberevikoidenkin naputusteissä - vaikka olisikin rakenteessa monta kerrosta. Vähemmän ontoista löytyy Aulalta ANSIna 40e pintaan toimivia kuten Win 68 HE Pro, tollasen 700g painaa muovikoteloineen. Mutta sitten Aula Hero on aika ontonlainen ja em. malli on selvästi miellyttävämpi - mutta ohan nuo halpojakin että vähän voi nähdä vaivaa itse viimeistellessään. :kahvi:

Sääli että Nuphy Air 75 HE ei taida tulla sekään ISOna.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 802
Jäsenet
77 990
Uusin jäsen
Jarkuu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom