Itellä löytyy tuommonen IQUNIX75 mekaaninen näppäimistö yleiskäyttöön. Oon halunnut kokeilla ''Hall-effect/Rappid trigger'' näppäimistöjä jonkin aikaa. Ei tahdo löytyy halvalla hyviä ISO- näppäinasettelulla... Tuota Lemokey P1 HE ISO versiota en varmaan jaksa jäädä odottelemaan koska siirtävät julkaisua toistuvasti eteenpäin.
Mulla oli pieni lahjakortti ja ostin Gigantista kokeiluun Steelseries
Apex Pro TKL Gen 3
Alennuksen jälkeen hinta oli noin. 170e. Pelaamisessa näppis tuntuu hyvältä saatuani säädettyä muutamalle pelille asetukset kuntoon. Kuten kaikissa arvosteluissa.. paskinta tässä on tuo softa. Aivan kuraa kun ei tiedä onko profiilit vaihtunut vai ei.. ei todellakaan vaihdu automaattisesti työpöytä- asetuksista peliin ja toisinpäin.. Ärsyttää tuo softa niin paljon että varmaan palautan sen takia. Edes shortcut- asetuksilla profiilit ei aina vaihdu jos ei käynnistä koko GG Enginee uudestaan.
Jonkin aikaa miettiny tuota (kallista) Wooting80HE. Onko täällä kokemuksia noista lekker 45- kytkimistä, tai Gateron Jade? Voisin tilata nuo kaikki osat erikseen ja kasata itse ensimmäistä kertaa. Nuo wootingin näppäimistön osat taitaa kuitenkin olla aika yksinkertaisia rakentaa..
Luin että monen mielestä nuo Lekker 60 on aika raskaita pelaamiseen, siksi ajattelin ostaa eri kytkimet. Tykkään eniten 70-80% layouteista.. loppuvuonna ilmeisesti tulossa tuo Wooting60HE uudempi versio, tiedä sitten miten kallis tai miten kauan saa odotella. Haluan että softa on toimiva, arvostelujen perusteella Wootingin softa on markkinoiden parhaimmistoa.