Moro,
Mikäs tässä olisi nyt "järkevää" tehdä, mennään budjetilla tyyliin tori piste fi.. Oon tässä kaikenlaisia kokeillut ja noi siniset kytkimet ois kyllä se juttu.
Kuva kertoo hauskaa tarinaa, törmäsin juurikin torissa tohon kuvaan ja arvatkaapa vaan onko mulla 2kpl
logitechin g512 carbonia joista toinen on varaosa näppiksenä, siitä meni välilyönti ja ostin toisen, tähän mennessä uuteen jo 3 nappia päässyt ottamaan vanhasta. Nää logitekithan on ihan susi kamaa, kuulokkeiden johto takertuu esim esciin ja se murtuu se liitin osa näppäinhatusta, 2 meni ihan kirjottaessa, ja ei en ole mikään raivo pelaaja tai kirjoittaja, halpaa muovia?
Kattoin halpoja vaihtoehtoja ja toi HyperX joku alloy näyttää olevan ainoa sinisillä varustettu näppis jonka saa käytettynä alle sataseen? siis toivottavasti olen väärässä onko teillä ehdotuksia?
ja JOSKUS on tarkoitus ostaa matalilla näppäinhatuilla oleva näppis ja se saa sitten maksaakkin (siltikin mieluiten halvempi parempi) niin onko mitä suositella muutakuin logitechejä?
Oon aika pihalla näistä kun uusia on tullut kuin sieniä sateella, ensisijaisesti tosissaan tarve olisi budjetti näppikselle ja sitten noita slim versioita vai mikskä niitä nyt kutsutaan niin niitäkin olisi kiva laittaa toivelistalle, molemmat sinisillä kytkimillä, ääni ei ole mikään haitta, kunnon KLIKS onse juttu, saa olla jäykkä mieluummin kun ihan että hipasu riittää, tässä logitechissa on aivan liian löysä painallus. ja tosissaan numbadi saisi olla mutta ei 100% pakko, noi nuolinäppäimet ja pg up/del/end jne pitää olla oikeilla paikoillaan.
-iX