Maxgaming kokemukset/asiakaspalvelu

Liittynyt
24.09.2024
Viestejä
30
Kävi tietenkin niin legendaarisesti tämän puljun kanssa, että tilasin tavaraa vaikka nihkeitä kokemuksia netistä löytyikin. Ei vaan sattunut muualla olemaan saatavuutta samalla lailla.

Paketti saapui ja yllärinä sieltähän puuttui puolet tilaamastani vaikka pakkauslistalla on koko tilaus. Pakettiseurannasta osasin jo vähän odottaakin, että joku ei ole kunnossa, kun paketti oli ihan liian kevyt. Nämä seuranta punnitukset kivasti todistaa myös sen että paketissa ei tosiaan koskaan ollut kaikkea sinne kuuluvaa.

Sähköposteja laitellut ja kerran soittanutkin tuonne, mutta erittäin hiljaista on minkään oikeiden vastausten kanssa.

Onko muilla millasia kokemuksia, kuinka vaikeita nämä on hoitamaan hommiaan vai onko ongelmatapaukset selvinnyt kohtuullisessa ajassa?
 
Tämähän toimi hyvin, heti kun nettiin vähän avautui niin nyt kilahti viesti että ovat saaneet selvityksensä tehtyä ja lähettävät puuttuvat kamat.

Toivottavasti nyt sitten saisi sen mitä pitikin tulla.
 
Ite olen saanut tilaukset ok, mutta olenkin tilannut enimmäkseen kytkimiä tai näppäinhattuja.
 
20v. tilannut tavaraa netistä ja eka kerta kun jotain puuttuu tilauksesta oli tämän puljun kanssa nyt, ja kokonaiset kaksi tuotetta oli listalla. Asiakaspalvelusta tuli aluksi jotain automaattiviestejä, mutta lopulta palauttivat rahat.
 
En ole ongelmatilanteeseen joutunut niin hankala sanoa. Useampi ostokokemus ja ei muuta pahaa sanottavaa kuin, että postipistettä ei päässyt valitsemaan. Saattavat lähettää useammassa osassa.
 
20v. tilannut tavaraa netistä ja eka kerta kun jotain puuttuu tilauksesta oli tämän puljun kanssa nyt, ja kokonaiset kaksi tuotetta oli listalla. Asiakaspalvelusta tuli aluksi jotain automaattiviestejä, mutta lopulta palauttivat rahat.
Joo, itsellänikin tilauksessa oli siis 2 asiaa. Mekaanisen näppäimistön rakennussarja eli käytännössä barebone näppis, sekä tähän erikseen myytävä plate. No tilauksessa saapui plate ja näppiksen "accessories" laatikko mutta koko itse näppisrunko ja puolet sen osista puuttui...

No lähettivät nyt ilmeisesti puuttuvat minulle, mutta en pidä toiveita korkealla ennen kuin näen tuotteet käsissäni.

Aspa toimi puhelimella hyvin, vastattiin suht nopeasti ja kohtelias kaveri sanoi että varmistaa homman menevän eteenpäin. Sähköposteihin vastailtiin verkkaisesti ja niihin kun sain ekan vastauksen, oli se vain joku copypaste että "laita kuvat tuotteista mitä sait". Ja olin tälläiset kuvat lähettänyt jo sähköpostin ketjun ensimmäisissä viesteissä.

Ehkä nyt siis kohtalaisesti hoisivat tämän, mutta olis noihin sähköposteihin jotain voinut kuitata, että hommaa hoidetaan tai se etenee, sen sijaan oli hiljaisuutta kunnes tuli viesti että homma ratkaistu. Koko selvittely kesti viikon.
 
muutamaan kertaan tilannut tuolta näppäinhattuja, hiiriä ja hiiren tassuja.
Hyvin on hoitunut ja kerran kyselin asiakaspalvelusta sähköpostilla onko muilla ollut ongelmia Pulsar X2 kanssa ja sieltä vastattiin pariin otteeseen samanpäivän aikana jos haluaa korvaavan tuotteen.
En kokeillut palautusta kun sieltä olisi tullut yhtälailla valmistusvikainen malli takaisin.
 
Pari hiirtä on tullut tuolta ostettua. Toisessa tapauksessa (langaton) paloi hiiren usb liitin ja kaapelin pää kun oli latauksessa.

Laitoin maxgamingille takuukyselyn, ilmoittivat että on niin erikoinen tapaus että ole suoraan steelseriekseen yhteydessä. Sekin oli pitkä prosessi, mutta steelseries lähetti uuden hiiren takuuseen tilalle.
 
Tänään sain puuttuvan osan tilaustani ja sieltä löytyi oikeat tavarat eli hoisivat homman loppujenlopuksi kuntoon.

Silti kyllä harkitsen suuresti ennen kuin seuraavaksi mitään tilaan.
 
Näiden kanssa pari viikkoa sitten tuli hoidettua takuu asiaa koskien logitechin hiirtä. 8 sähköpostia ja viikko kesti ennekuin sain sähköpostiin kupongin, millä sai hoidettua lähetyksen heille. Noissa sähköposteissa kehotettiin itse korjaamaan hiirtä ":D" yms. Mutta lopulta sitten sain uuden toimivan hiiren takuusta.

Asiakaspalvelua ei tietenkään ole suomenkielellä. Muuten ihan hyvät kokemus, vaikka kesti hieman.
 
Hiiren ja näppäimistön kamoja tullut tilattua kun niin hyvä valikoima verrattuna muihin.

Useampi tilaus mennyt ongelmitta, mutta yksi sähellys on käynyt kun tilauksen mukana tuli joku XTRFY näppäimistönpuhdistussarja tilaamani Pulsarin näppäimistön johdon sijaan. Laiton tästä viestiä että tuli väärä tavara ja johto olisi pitänyt tulla. Sanoivat että laittavat johdon minulle tulemaan.

No sitten kun kirje saapui niin siellä oli sama saatanan puhdistussarja! :D Laitoin viestiä että kattokaa nyt ne tuotekoodit kuntoon. Tuli sitten seuraavassa lähetyksessä vihdoin tilattu kaapeli. Kehtasivat vielä sanoa että minulla pitää palauttaa ne puhdistussarjat takaisin mutta en todellakaan sitä vaivaa nähnyt.

Takuukeissi meni hyvin yhdessä alle vuoden ikäisessä hiiressä missä rulla alkoi reistailemaan. Pyysivät laittamaan videon hiiren viasta ja lähettivät sitte korvaavan tuotteen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 416
Viestejä
4 555 738
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom