Maxgaming kokemukset/asiakaspalvelu

Kävi tietenkin niin legendaarisesti tämän puljun kanssa, että tilasin tavaraa vaikka nihkeitä kokemuksia netistä löytyikin. Ei vaan sattunut muualla olemaan saatavuutta samalla lailla.

Paketti saapui ja yllärinä sieltähän puuttui puolet tilaamastani vaikka pakkauslistalla on koko tilaus. Pakettiseurannasta osasin jo vähän odottaakin, että joku ei ole kunnossa, kun paketti oli ihan liian kevyt. Nämä seuranta punnitukset kivasti todistaa myös sen että paketissa ei tosiaan koskaan ollut kaikkea sinne kuuluvaa.

Sähköposteja laitellut ja kerran soittanutkin tuonne, mutta erittäin hiljaista on minkään oikeiden vastausten kanssa.

Onko muilla millasia kokemuksia, kuinka vaikeita nämä on hoitamaan hommiaan vai onko ongelmatapaukset selvinnyt kohtuullisessa ajassa?

Tämähän toimi hyvin, heti kun nettiin vähän avautui niin nyt kilahti viesti että ovat saaneet selvityksensä tehtyä ja lähettävät puuttuvat kamat.

Toivottavasti nyt sitten saisi sen mitä pitikin tulla.

Ite olen saanut tilaukset ok, mutta olenkin tilannut enimmäkseen kytkimiä tai näppäinhattuja.

20v. tilannut tavaraa netistä ja eka kerta kun jotain puuttuu tilauksesta oli tämän puljun kanssa nyt, ja kokonaiset kaksi tuotetta oli listalla. Asiakaspalvelusta tuli aluksi jotain automaattiviestejä, mutta lopulta palauttivat rahat.

En ole ongelmatilanteeseen joutunut niin hankala sanoa. Useampi ostokokemus ja ei muuta pahaa sanottavaa kuin, että postipistettä ei päässyt valitsemaan. Saattavat lähettää useammassa osassa.

20v. tilannut tavaraa netistä ja eka kerta kun jotain puuttuu tilauksesta oli tämän puljun kanssa nyt, ja kokonaiset kaksi tuotetta oli listalla. Asiakaspalvelusta tuli aluksi jotain automaattiviestejä, mutta lopulta palauttivat rahat.
Joo, itsellänikin tilauksessa oli siis 2 asiaa. Mekaanisen näppäimistön rakennussarja eli käytännössä barebone näppis, sekä tähän erikseen myytävä plate. No tilauksessa saapui plate ja näppiksen "accessories" laatikko mutta koko itse näppisrunko ja puolet sen osista puuttui...

No lähettivät nyt ilmeisesti puuttuvat minulle, mutta en pidä toiveita korkealla ennen kuin näen tuotteet käsissäni.

Aspa toimi puhelimella hyvin, vastattiin suht nopeasti ja kohtelias kaveri sanoi että varmistaa homman menevän eteenpäin. Sähköposteihin vastailtiin verkkaisesti ja niihin kun sain ekan vastauksen, oli se vain joku copypaste että "laita kuvat tuotteista mitä sait". Ja olin tälläiset kuvat lähettänyt jo sähköpostin ketjun ensimmäisissä viesteissä.

Ehkä nyt siis kohtalaisesti hoisivat tämän, mutta olis noihin sähköposteihin jotain voinut kuitata, että hommaa hoidetaan tai se etenee, sen sijaan oli hiljaisuutta kunnes tuli viesti että homma ratkaistu. Koko selvittely kesti viikon.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 923
Jäsenet
74 895
Uusin jäsen
MikkiMakki24

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom