• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 14:30 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Max (HBO Nordic/Max)

Ok, eli jos ei tee mitään (?), muuttuu tilaus Standardiksi (eikä enää 4K:ta sun muuta) ja -50% säilyy. Halutessaan voi päivittää Premiumiksi ja -50% säilyy ja hinta hiukan kohoaa.
Ja voit katsoa vain kahdella laitteella samanaikaisesti jne. Jos siis et päivitä tuohon premiumiin.

Screenshot_2025-03-21-15-05-43-83_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

Noniin, aspa vastasi nopeasti. Olisi pitänyt tulla maili ja vielä muistutus, mutta ei vaan ole tullut. Mailissa oli "+hbo", joten voikohan olla että se on sekoittanut jotain?

Anyway, antoivat koodin, jolla sai uudistettua tilauksen Premiumiin tuolla -50% alella eli homma kunnossa. Muidenkin kannattaa aspaan olla yhteydessä jos ei ole mailia tullut. Facebookin kautta laitoin ja nopeasti hoitui.

Ei ole tullut minullekkaan tarjousta ja seuraava veloitus on 26.3.

Sattuuko sulla olemaan mailissa tuollainen "+jotain" esim. "etunimi.sukunimi+hbo@gmail.com"? Tuo normaalisti toimii ihan kuten pitää ja plussan jälkeen saa laittaa mitä tahansa ja maili tulee perille. Nyt kun testasin, niin Maxista ei tule gmailiin viestiä tuohon osoitteeseen, kun yritän palvelusta muuttaa mailia normaaliksi (eli poistaa tuon +-osan). Kun itse testaan lähettää toisesta osoitteesta tuojon +-osoitteeseen, se toimii ihan hyvin. Eli näyttää siltä, että Max menee tuosta sekaisin.

Sattuuko sulla olemaan mailissa tuollainen "+jotain" esim. "etunimi.sukunimi+hbo@gmail.com"? Tuo normaalisti toimii ihan kuten pitää ja plussan jälkeen saa laittaa mitä tahansa ja maili tulee perille. Nyt kun testasin, niin Maxista ei tule gmailiin viestiä tuohon osoitteeseen, kun yritän palvelusta muuttaa mailia normaaliksi (eli poistaa tuon +-osan). Kun itse testaan lähettää toisesta osoitteesta tuojon +-osoitteeseen, se toimii ihan hyvin. Eli näyttää siltä, että Max menee tuosta sekaisin.
Mulla on ihan samalla tavalla +hbo gmail osoite Max-tilillä käytössä ja postit tulee sieltä ihan normaalisti. Tuskin siis tuosta johtuu.

Ei ole tuollainen "plus-osoite" ongelma, olen saanut 21.2. "Tärkeää tietoa Max -tilauksestasi" ja 19.3. "Muistutus: Tärkeää tietoa Max -tilauksestasi". Tosin postilaatikko ei ole Gmailissa, mutta sehän vain vahvistaa että lähetyspää toimii.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
272 056
Jäsenet
76 855
Uusin jäsen
KalsariV

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom