Max (HBO Nordic/Max)

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
115
Olympialaisissa Elisa Viihteen kautta kuvanlaadun suhteen HBO paras, Areena kakkosena, normaali Ylen TV-lähetys on pikselimössöä. Missään ei ole HDR-värejä (eikä varsinkaan 4k-kuvaa) ja suomiselostus on tietenkin vain Ylellä. Ei ole hyvä tämä, mutta parempaan ei vuonna 2024 pystytä.
On hbo:lla myös Suomi selostus. Hannu-Pekka Hänninen selostaa nyt avajaisia.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 233
Tiedä vaikka toimisi, heinäkuusta aikoinaan puhuivat muutosten osalta.
Se taisi perustua vain siihen keväällä jonkun saamaan yhteen aspan viestiin, joka antoi ymmärtää, että 23.7. jälkeen Legacy-tilaukset muuttuisivat normaaliksi Standardiksi. Mutta mitään ei kai ole kuulunut sen koommin eikä etenkään mitään julkista infoa tai ennakkovaroitusta ole annettu, joten itse olettaisin 4K:n olevan yhä toistaiseksi tarjolla Legacyssä.

e: eli tähän:

Saattaapi olla että se 4k ja atmokset loppuu parin kuukauden päästä puolen hinnan osalta. Mulle vastasivat huhtikuussa näin:
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 233
Avajaiset tulee ainakin mulla Maxissa neljänä eri videostriiminä:

- "Uninterrupted", jossa on suurin valikoima kieliä, mukaanlukien suomi, enkku ja selostukseton.
- Eurosportin striimi jossa vain suomiselostus
- Eurosport 1:n striimi, jossa vain enkkuselostus
- TV5:n striimi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 169
Avajaiset tulee ainakin mulla Maxissa neljänä eri videostriiminä:

- "Uninterrupted", jossa on suurin valikoima kieliä, mukaanlukien suomi, enkku ja selostukseton.
- Eurosportin striimi jossa vain suomiselostus
- Eurosport 1:n striimi, jossa vain enkkuselostus
- TV5:n striimi.
Vielä kun sieltä käyttöliittymästä jotenkin järkevästi voisi nähdä mikä on mikäkin. Ei ainakaan tuossa meidän LG:n oled-töllössä (taisi olla malliltaan 65B9) oleva MAX-sovellus sitä mitenkään selvästi kerro. Sieltä kun painaa Paris 2024 -välilehdellä ylimpänä olevan livelähetyksen päälle, niin siinä ei tosiaan ole suomiselostusta valittavissa. Jos jossakin muualla on, niin kiva juttu, mutta kuinkahan moni jaksaa etsiä tuolta valikkohelvetistä muutenkaan mitään? En minä ainakaan, enkä jaksa lähteä nyt uudestaan edes kokeilemaan. Paska mikä paska.

Edit.
Nyt löytyi joku joku valinta, jossa oli ääneksi valittavissa myös Suomi, mutta siinä striimi tökki niin paljon, ettei voinyt katsoa. Tietokoneella selaimen kautta löytyy striimi, jossa ei ole mitään muita kieliä kuin Suomi, mutta vastaavasti kuvanlaatu on ihan paska, eikä siihen voi vaikuttaa.

1722028612164.png
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 069
Viestejä
4 325 596
Jäsenet
72 146
Uusin jäsen
Rampe__

Hinta.fi

Ylös Bottom