Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On hbo:lla myös Suomi selostus. Hannu-Pekka Hänninen selostaa nyt avajaisia.Olympialaisissa Elisa Viihteen kautta kuvanlaadun suhteen HBO paras, Areena kakkosena, normaali Ylen TV-lähetys on pikselimössöä. Missään ei ole HDR-värejä (eikä varsinkaan 4k-kuvaa) ja suomiselostus on tietenkin vain Ylellä. Ei ole hyvä tämä, mutta parempaan ei vuonna 2024 pystytä.
Vai niin, minulla LG:n televisiossa vaihtoehdot ovat vain "English" ja "No dialog". Laatuun pitää vain tottua.On hbo:lla myös Suomi selostus. Hannu-Pekka Hänninen selostaa nyt avajaisia.
Tiedä vaikka toimisi, heinäkuusta aikoinaan puhuivat muutosten osalta.
Saattaapi olla että se 4k ja atmokset loppuu parin kuukauden päästä puolen hinnan osalta. Mulle vastasivat huhtikuussa näin:
Kyllä täällä ainakin on LG:n töllössä iso läjä selostuksen äänivaihtoehtoja, mukana myös Suomi.Vai niin, minulla LG:n televisiossa vaihtoehdot ovat vain "English" ja "No dialog". Laatuun pitää vain tottua.
On sekavaa. Mulla Samsung televisiossa selostus suomeksi. Hannu-pekka hänninen ja Juhavaltteri Salminen.Vai niin, minulla LG:n televisiossa vaihtoehdot ovat vain "English" ja "No dialog". Laatuun pitää vain tottua.
Olisiko joku muu ei suomi lähetys avajaisista käynnissä.Vai niin, minulla LG:n televisiossa vaihtoehdot ovat vain "English" ja "No dialog". Laatuun pitää vain tottua.
Vielä kun sieltä käyttöliittymästä jotenkin järkevästi voisi nähdä mikä on mikäkin. Ei ainakaan tuossa meidän LG:n oled-töllössä (taisi olla malliltaan 65B9) oleva MAX-sovellus sitä mitenkään selvästi kerro. Sieltä kun painaa Paris 2024 -välilehdellä ylimpänä olevan livelähetyksen päälle, niin siinä ei tosiaan ole suomiselostusta valittavissa. Jos jossakin muualla on, niin kiva juttu, mutta kuinkahan moni jaksaa etsiä tuolta valikkohelvetistä muutenkaan mitään? En minä ainakaan, enkä jaksa lähteä nyt uudestaan edes kokeilemaan. Paska mikä paska.Avajaiset tulee ainakin mulla Maxissa neljänä eri videostriiminä:
- "Uninterrupted", jossa on suurin valikoima kieliä, mukaanlukien suomi, enkku ja selostukseton.
- Eurosportin striimi jossa vain suomiselostus
- Eurosport 1:n striimi, jossa vain enkkuselostus
- TV5:n striimi.
Toistaiseksi aina katsonut mieluummin yle areenasta lähetykset. Koripallo ja uinti ilmeisesti yksinoikeudella? Ehkä niistä löytyy jotain katsottavaa. Muuten vähän höhlä olo tilauksen suhteen.
Jep koripallot (myös 3x3) ja kaikki uintilajit.
Lisäksi Yle saa näyttää vain kolmea yhtäaikaista lähetystä, joten jos kiinnostaa jokin yhtään marginaalisempi eventti, niin näkyy yleensä vain Maxilla.
mitäs helvettiä miksi tässä paskassa tulee mainoksia
no niin näytti olevan, upea palvelu jos haluaa mainoksiaJos valitset TV5:n tai Eurosport 1/2 -TV-kanavien fiidin (etenkään jälkimmäistä ei välttämättä aina näe päällepäin vaan hoksaa vasta kanavalogosta), niin niissä on mainokset sisäänrakennettuna. Mutta kaikista olympiatapahtumista on erikseen myös mainokseton versio.
Täällä kans nyki, kunnes nostin virkistystaajuutta tv:n asetuksista. Joku ei yhteensopiva virkistystaajuus striimissä. Mulla tcl c845.Vähän tuntuvat maxin sovelluksen kautta striimit pätkivät lg:n telkkarissa. Nettiyhteytenä kaapeli (400/50).
Chromecastilla näyttää toimivan ongelmitta, lieneekö sitten vika telkun sovelluksessa. Tuo lg on ensimmäistä vuosimallia, johon sai sovelluksen, eli WebOs 3.5 käyttiksellä.Täällä kans nyki, kunnes nostin virkistystaajuutta tv:n asetuksista. Joku ei yhteensopiva virkistystaajuus striimissä. Mulla tcl c845.
Aika erikoista, että MAX tarjoaa myös selostusta ryssäksi. Luulisi sen olevan semmoinen no no alueena, että koko kansan osalta. Sen sijaan suomea ei löydy kaikista liveistä läheskään. Poikkeaa tilaus heti kisojen jälkeen.
Ukrainalaisten markkinoille pitäisi selostus olla ukrainan kielellä. Olisi hieno solidaarisuuden osoitus poistaa venäjä kokonaan.Pointtina on että ei ne sitä selostuskieltä sisällytä myydäkseen Eurosportia Venäjällä (enää), vaan tässä vaiheessa sitä tehdään muualla Euroopassa asuville venäjänkielisille (aina ukrainalaisista lähtien). Ja olisi hieman höperöä vaatia firmaa toimimaan toisin, etenkin kun kyse on noin laajalti puhutusta kielestä.
Ukrainalaisten markkinoille pitäisi selostus olla ukrainan kielellä. Olisi hieno solidaarisuuden osoitus poistaa venäjä kokonaan.
As of 2022, 81% of the population of Ukraine speak the Ukrainian language in their personal life, at the same time 34% speak Russian, meaning that significant portion of Ukrainian residents constituting 19% of people speak both languages regularly.
Eivät kyllä ole tosiaan puhuneet yhtään mitään että loppuisi sillon 4k.Tiedä vaikka toimisi, heinäkuusta aikoinaan puhuivat muutosten osalta.
On näkynyt, ainakin House of the Dragonia on mainostettu silloin kun Game of Thronesia katsoin.Mulla legacy standard 50% alennuksella ja tänään näkyi ensimmäisen kerran mainoksia. Yhden jakson alussa mainostivat tulossa olevaa sarjaa. Onko muilla joilla tuo sama tilaus näkynyt mainoksia?
Mulla legacy standard 50% alennuksella ja tänään näkyi ensimmäisen kerran mainoksia. Yhden jakson alussa mainostivat tulossa olevaa sarjaa. Onko muilla joilla tuo sama tilaus näkynyt mainoksia?
Tuohan ihan normia nykyään eikä ns. ulkoisen tuotteen mainostamista. Jokainen alusta taitaa tehdä tuota nykyään. Tulee Premium tilauksella myös HOD mainoksia.
Minkälaisia mainoksia ja missä välissä niitä näytetään Basic tilauksella, onko tietoa?
En ole Netflixissä ja Disneyssa moista nähnyt ja nyt ensimmäistä kertaa Maxilla, kyse ei ole siitä että olisin satunnainen katsoja jolle ei vaan ole vielä moisia mainoksia sattunut näkymään. Eipä tuosta mainoksesta haittaa ollut. Minkälaisia mainoksia ja missä välissä niitä näytetään Basic tilauksella, onko tietoa?
Jopas on heti vaihtuvuutta tuolla Maxissa, kun vain ehkä reilu viikko sitten olin merkannut 4K-valikoimasta talteen mm. leffat Casablanca ja Batman Returns, niin ne molemmat on nyt kadonneet katsottavista. Lisäksi katosi ainakin Gone with the Wind, joka tosin ei ollut 4K:na.
Erityisen tympeää että tuosta suht vähäisestäkin 4K-valikoimasta filmejä vain katoaa ilman varoitusta.
Mutulla: kuukauden vaihde vaikuttaa näihin. Sopparit alkaa ja loppuu tasakuukausina. Maxilla tämä ei näy niin hyvin. mutta esim. Netflixillä tulee aina kuukauden 1. päivä läjä leffoja katseltavaksi. Joten sama varmaan niiden poistumisessa. Näitä voi tsekkaille Flixablesta.
Jopas on heti vaihtuvuutta tuolla Maxissa, kun vain ehkä reilu viikko sitten olin merkannut 4K-valikoimasta talteen mm. leffat Casablanca ja Batman Returns, niin ne molemmat on nyt kadonneet katsottavista. Lisäksi katosi ainakin Gone with the Wind, joka tosin ei ollut 4K:na.
Erityisen tympeää että tuosta suht vähäisestäkin 4K-valikoimasta filmejä vain katoaa ilman varoitusta.
Kiitos muistutuksesta, lähes kolme vuotta ehti itselläni tulla täyteen kk-hinnalla (4.49€ > 4.99€) millä olisin voinut jatkaakin mutta peruutukseen lähti koska päättivät heikentää kuvan & äänen laatua (4K & Dolby Atmos). Muutama vko aikaa katsoa siis House of the dragon kakkoskausi.