Ajelin omaksi ilokseni tänään pari lämpötilatestiä tuolla H1:llä. Testasin lämpötilat stock core -jännitteellä (1200 mV) ja 1020 mV:iin alivoltitetulla corella. Kotelon etulasi paikallaan sekä ilman. Tuuletin säädettynä 65 %, sillä enemmän alkaa jo särkeä korvia. Huonelämpötila oli
jotain, eli varmaan ~25 astetta. Tulokset eivät siis ole minkään muiden testien kanssa vertailukelpoisia, mutta keskenään kylläkin.
Kymmenisen astetta lämmöt putoavat
poistamalla etulasin alivoltittamalla. Ja
alivoltittamalla poistamalla etulasin lämpöjä saa vielä enemmän alaspäin (4-5 C). Tuo muutaman prosentin suorituskykyhäviö ei minua juurikaan haittaa, etenkin kun kyseessä on noin selkeästi saavutettavissa oleva lämpötilahyöty. En huomannut mitään lämpötilahyötyjä pölysuodattimien poistamisessa, joten ne saavat jäädä paikalleen. Viimeisenä pitää testata sillä eturitilällä, kunhan sen joskus saan.
edit: korjattu alivoltituksen ja lasin lämpövaikutukset oikein päin.