Luottokortit

Mulla on vuotuiset kokonaisbruttotulot vajaa 110 k€ ja jäi platinakortti silti saamatta. Mikä lie sitten ”riittävä” palkkatulo heille…

OP:n asiakasneuvoja tosiaan höpisi aikanaan tuosta sijoitusvarallisuuden tarpeellisuudesta, mutta mitään täsmällistä määrää ei suostuttu kertomaan. Voihan se toki olla, että mulla ei ole ison asuntolainan takia ”riittävää maksukykyä”, vaikka yritin hakea vain minimiluottorajalla olevaa korttia.
Luulen että ongelma on juuri se että hit vain pienellä luottorajala korttia. Koitapa laittaa viisinumeroinen luottoraja nyt. Se ainakin minulla vaikutti.

Molemmat siis löytyy, OP Gold sekä Platinum. Mutta kun ei niitä lentoja tule, niin nuo Lounget jää käyttämättä kokonaan. Pitääkin perua koko Platinum koska varmaan se tulee maksulliseksi vuoden vaihteen jälkeen.

Luulen että ongelma on juuri se että hit vain pienellä luottorajala korttia. Koitapa laittaa viisinumeroinen luottoraja nyt. Se ainakin minulla vaikutti.
Ite kanssa hain 3ke luottorajalla ja tuli hylky. Asuntolainasta maksettu reilusti yli puolet ja bruttotulot ylimmän 5% sisällä. OP:n puolella vain rahastoja (roposia), koska osakkeet on Nordnetissä.
Oliko sulla iso sijoitussalkku OP:lla, vai voiko johtua vain tuosta luottorajasta?

Kävin myös kattomassa positiivisesta luottorekisteristä, että siellä näkyy Nordnetin 25ke superluotto jatkuvissa luotoissa muiden luottokorttien seassa. Voiskohan tuo vaikuttaa :hmm:
EDIT: tänään tulikin ilmoitus Suomi.fi, että OP vähittäisasiakkaat oli tilannut eilen tuon positiivisen luottorekisteriotteen.

Viimeksi muokattu:
Opn luottorajan korotus hakemuslomake ei toimi verkkopalvelussa, tietojen täyttämisen jälkeen tulee virheilmoitus ”palvelu ei ole käytettävissä”.

Sen sijaan mobiilissa toimii, ja kysymyksiäkin on vähemmän.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
281 598
Jäsenet
78 281
Uusin jäsen
Quang Huy Le

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom