Luottokortit

Voit aina poistaa kortin Curvesta ja kirjautua ulos Curve-sovelluksesta. Curven välimuistin ja tallennustietojen tyhjentämisen jälkeen voit käynnistää puhelimen uudelleen, asentaa Curve-sovelluksen uudestaan ja yrittää liittää kortin siihen uudelleen – tämä toimii ikään kuin kortin päivittämisenä.

Olen itse saanut saman ohjeen suoraan Curven asiakaspalvelusta vuosia sitten, kun kaikki ostokset hylättiin ("declined"). Kokemuksesta voin sanoa, että tämä menetelmä auttoi kortin käyttöönotossa.
Ainakin ensiapu ensihätään. Kokeilla voi josko auttaa.
Kokeilin. Nyt ei anna lisätä Morrown korttia ollenkaan Curveen. On varmaan Morrowlla nyt jotain estoja päällä.

Eipä nuo näytä nykyään toimivan minkään vertaa kun on kaiken maailman estoja ja tarkistuksia. Itse saanut edes debit-korttia lisättyä puhelimeen.

OP Platinum taitaa olla korteista ainoa jonka mukana tulee "oikea" suomalaisen vakuutusyhtiön matkavakuutus. Eli ei käytännössä juurikaan eroa perus Pohjolan Matkustajavakuutuksesta, paitsi toki jälkimmäistä pystyy räätälöimään. OP Goldin matkavakuutus oli vissiin heinäkuussa siirtymässä myös AXA:lta Pohjolalle, mutta ei tietoa sen ehdoista...
Pop Visa Goldissa lähitapiolan matkavakuutus.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 799
Jäsenet
77 979
Uusin jäsen
emlosedo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom