Ainakin X ssä oli kiva keskustelu heillä mitä on tulossa ja minne suuntaan ollaan nyt menossa asiakaspalvelu parantuu sekä jotain takataskusta mitä ei kerrota ehkä ensi vuoden alkupuolella. Itse odotan keskimmäistä master korttia kuulemma sen valmistaa usassa yritys joka valmistaa american express korttejakin ei siis niitä tavallisia vaan metallisia erilainen metalliseos tms. Ylläriboksi on siis tulossa myös. 80 uutta jäsentä jo saatu kutsuna vielä vanha kutsulla et eipäs muuta. Ai niin ehkä syksyllä tai ensivuonna taas avoinna metal jäseneksi liittyvä mahdollisuus.
Mulle ei olekkaan tuota osunut silmään. Toki reddittiä tulee plutuksen osalta vaan silmäiltyä.
Stackable perks olisi kova, kun joutuu välillä arpomaan mihin noita käyttäisi, mutta tämäkin on joku vuosimaksu? 600€/v on hitokseen liikaa. Voisi harkita jos kertaluontoinen maksu. Muuten mulle riittää joku 1000€/kk kortilta kun ei täällä Suomessa saa mitään utility maksuja kortille. En ymmärrä miten toi ulkomailla toimii. Käykö ne jossain sähkö/vesiyhtiön konttorilla maksamassa kortilla tai vuokraakin tuolla näkyy makseltavan kortilla niin miten hitossa se toimii? Jossian paikallisen Lumon konttorilla maksamassa?
Edellinen systeemi oli kiva, että nostit kk maksua hetkeksi niin sait 10k€/kk limitin just jotain isoa ostosta varten, mutta kun ei tiedä koska niitä tulee ja tuleeko niitä paljon niin ei oikein ole makua maksaa tuosta huvista isoja rahoja.
Itse metallinen kortti on aika last season. Fyysisellä kortilla maksaminen on vähän boomer touhua.