Lost Ark (PC)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Uuden pelattavan sisällön lisäksi tässä päivityksessähän on vaikka mitä pienempää kivaa. Muutama nosto:

- Added an “Integrated Dungeon” menu that lists all the Dungeons and Raids available to a player, and allows players to enter those activities directly through the menu.
- Players can now check their character’s participation status for various pieces of content on the “Game Menu” by pressing [ESC]
- Two accessories with the same name (two "Space Rings" for example) can now be equipped at the same time.
- Added front and back attack indicators when fighting a boss to better see where your attack is landing.
- Added shortcuts in the Frost Haven and Foggy Ridge Guardian Maps.
Sitten kantsii tietty katsoa läpi noi classien muutokset.
Itsellä näemmä vaihtuu peräti kolme skilliä front attack > back attack.

Päivitys kestää arviolta klo 10-14.

 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Mukava tuo accessoryjen muutos. Oli ärsyttävää että ei saanut kahta samanlaista päälle. Tämä tulee helpottamaan ainakin itsellä neljännen engraven saamista kolmostasolle.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Tuosta Scrapperista vielä sen verran, että tein pari viikkoa sitten Scrapper-altin kun alustavat PTR-balancemuutokset tuli julki. Tuossa classissa on huimaa potentiaalia kun muistaa että weak point ja stagger damage oli jo entuudestaan huipputasoa.

Nyt Scrapperin pelaamista yksinkertaistettiin, Charging Blowin dmg buff poistettiin ja tilalle tuli flat +24% damage buff, joka on melko paljon ottaen huomioon sen utilityn mitä classi tuo mukanaan. Toisen sanoen, tiukat DPS windowit on huomattavasti helpompia, ja Charging Blowia voi nyt käyttää pelkkänä movement skilliä jos haluaa - aikaisemminhan se oli enemmänkin gap closer ja rotaation aloittaja.

Tuon ohella Taijutsua buffattiin hieman (+60% -> +65% stamina skill damagea lvl 3). Esim. Argosissa Scrapper on nyt imho parhaimmistoa, koska entuudestaanhan classilla on helppo pysyä vihussa kiinni eikä weak point tai stagger checkit tuota ongelmia, nyt damagekin on hyvällä tasolla.
 
Viimeksi muokattu:

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Valtan gate 1 & 2 nyt tehtynä normal diffulla :coffee:

Eka gate meni neljän kiltakaverin + 3 randomin kanssa sunnuntaina, aikaa meni ehkä 1,5 tuntia. Tokassa partyssa vedettiin ilman suppoa, ja kyl se lähti toimimaan hetken yrittämisen jälkeen. Päätin että meen tokaan partyyn kokeilemaan kun ehdin saada sen 5 ignea tokenia just päivää ennen. Purify rune auttoi kyllä vähentämään panacean hörppimistä.

Tarkoitus oli tehdä gate 2 maanantaina mut aikataulut meni ristiin. Tiistain yritys jäi kesken n. kahden tunnin kohdalla, pari kertaa päästiin ghost phaseen mutta aina vajaamiehityksellä.

Menin sitten tänään alhaisin odotuksin etsimään jotain fiksua partya, ekat 2 oli ihan syöpää, kolmas oli täynnä loistavaa porukkaa joista kaikki sitoutui suoraan kokeilemaan vähintään sen 2 tuntia. Tehtiin sitten discordi, mentiin sinne, ja noin 2 tunnin jälkeen saatiin Valtan alas. Ekaan partyyn saatiin bardi, toisessa meillä oli gunlancer. Mielestäni tohon gate 2 ei kyllä tartte suppoa kunhan ymmärtää perusmekaniikkojen päälle ja osaa käyttää pottuja ja timestoppia tarvittaessa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Roadmappia pukkas taas, jos nyt joku ei huomannut:

 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Kilta heitti vähän hoonimatskua meikälle, mursin 1411-> 1415 vallin tänään ja vedettii putkeen full argos ja valtan. Nyt on hyvä fiilis vaikka uppia ei vielä saanutkaan juurikaan.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Mä varmaan teen tän väärin, mutta olen tässä jo useamman päivän yrittänyt saada viimeistä legendary luokan helyä päähahmolle. Noiden sulkeutumisajat on yleensä silloin kun itse en pelaa ja en halua maksaa mitään kovaa hintaa, niin joku toinen aina menee nappaamaan sen korottamalla hieman, tai ostamalla suoraan pois. Vaikkei noi combot mitä katselen ole kauhean suosittuja edes. Neljä ekaa sai ostettua ilman mitään kilpailua, toki tuo viimeisin on rajoitetuin siinä mitä se voi olla.

Mä olen ajattelut että keskityn muuhun kuin tuohon valtanin ja muiden korkean tason haasteiden metsästykseen. Mulla on vasta yksi T3 altti, muut on T2 ja yksi vielä T1, kun ei koskaan ole aikaa tehdä noita tehtäviä seuraavan mantereen avaamiseen.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Mitä tässä pitäisi tehdä että saa ukon 1340 -> 1370? Päivittäiset chaos dungeonit, guardianit ja una's weeklyt/dailyt tulee tehtyä. Kolmisen viikkoa näitä hakannut ja saanut hahmon nostettua 1340 ->1345. Aivan uskomattoman hidasta hommaa, 30% honing mahikset feilaa ihan koko ajan ja mielenkiinto koko peliin alkaa loppua. Halua olisi pelata oikeaa end game kontenttia, mutta sinne pääseminen tuntuu aivan liian vaikealta.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Mitä tässä pitäisi tehdä että saa ukon 1340 -> 1370? Päivittäiset chaos dungeonit, guardianit ja una's weeklyt/dailyt tulee tehtyä. Kolmisen viikkoa näitä hakannut ja saanut hahmon nostettua 1340 ->1345
Ja 0 alttiako? Ei ihme että kestää. Niitä kannattaa olla niin monta kun jaksaa pelata (ja niitähän voi pelata vaikka kolmen pv välein jos ei kiinnosta grindata täysillä)

Lisämateriaaleja saa PvP vendorilta, pirate coin exchangesta ja eventtisaarelta. Kuulostaa siltä ettet ole hyödyntänyt näitä.

Ja jos honor leapstonet rajoittaa menoa niin mene tekemään Shushire + 2 feitonin dailya saadaksesi 12 bound honoria per pv
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Kyllä toi altittomuus tuntuu.
Itse olen pelannut early accessista asti, eikä ole vielä yhtään alttia T3.
Näkyy siinä, että ilvl mainilla vasta 1414. Tuskainen on tuo tie ollut, kun huomioidaan että 1400 napsahti vajaa kuukausi sitten.

Noh, nyt otin itteä niskasta kiinni ja aivan kohta eka altti T3.
Toinen tulee sitten pian perässä, kun tein uuden kellä otin sit vielä express missionit käyttöön.

Ei tuo sinänsä ole mua haitannu, minkä takia asialle ei olekaan mitään tehnyt.
Peli maistuu edelleen erinomaisesti.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
ITsellä tuli myös hooniseinä aika pahasti vastaan tuolla 1400 jälkeen kun en harrasta altteja. Weeklyt, dailyt, dunkut ja raidi tehtynä ja nyt on mittarissa 1417.5
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Toi alttipakotus kyl kismittää, mua ei oikeen kiinnosta pelata kun paladinia kun pelannut melee-hiiliä jotain 20v. Mulla on nyt kuus palaa sit joilla rämpsyttelen menemään. Mieluummin pelaisin yhdellä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Ja 0 alttiako? Ei ihme että kestää. Niitä kannattaa olla niin monta kun jaksaa pelata (ja niitähän voi pelata vaikka kolmen pv välein jos ei kiinnosta grindata täysillä)

Lisämateriaaleja saa PvP vendorilta, pirate coin exchangesta ja eventtisaarelta. Kuulostaa siltä ettet ole hyödyntänyt näitä.

Ja jos honor leapstonet rajoittaa menoa niin mene tekemään Shushire + 2 feitonin dailya saadaksesi 12 bound honoria per pv
On mulla yks altti jossain 1060 tienoilla, mutta se ei kauheasti lämmitä kun on T2. Sekin pitäisi grindata tuonne T3:een, mutta ei vaan kiinnosta, kun halua ois nimenomaan päästä tekemään tuota oikeaa end gamea. Taitaa olla muutenkin jumissa Yornissa, Feitonin ja Punikan uudellleen pelaaminen kiinnostaa vielä vähemmän :D Ehkä tää peli ei vaan sovellu itselle, kun usean altin pelaaminen ei kuulosta miellyttävältä.

PvP vendor ukko myy kamaa vasta kun on tietyllä rankilla, ja viimeks kun katoin niin ei riittäny. Kanasaaren oon ostanu tyhjäks T3 honing matskuista viikottain. Tällä hetkellä taitaa eniten rajoittaa oreha fusion matskut, niitä oon craftannu strongholdissa ja vähän ostanutkin marketista. Aattelin vaan että jos tässä tekisin selkeästi jotain "väärin", muutakuin tuo alttien puuttuminen. Kaverit on joko lopettanu tän tympeän daily grindin takia, tai sitten huitelevat jo pitkästi yli 1400:n.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
1460 napsahti tänään Strikerilla.

Eka Vykas veto menee varmaankin normalilla kun suurin osa killasta on siellä 1445-1450 välillä. Tuo raidi vaatii kuitenkin sen verran paljon kommunikointia etten sitä hirveän mielelläni menisi randomien kanssa yrittämään ilman Discordia

----------------

Rosteri näyttää nyt tältä:
1460 Striker (Deathblow)
1385 Pala (suppo)
1370 Sorc (Casting Reflux)
1370 Gunlancer (Blue)
1370 Soulfist (Energy Overflow)
1370 Pala (suppo)

ei bardeja tähän rosteriin, ei bardeja minnekään

Sitten lopang orjat:
1340 Shadowhunter (Demonic), tää nyt oli ajatuksena nostaa ->1370 jossain kohtaa, mut sitten huomasinkin miten kallis tälle on buildata 4x3, joten sai jäädä.
1325 Striker (Flurry), alunperin ajattelin että tällä voisi hyödyntää Deathblow kirjoja ja vanhoja gemejä yms. mut sitten opin että Deathblow on aika kuraa ennen relic gearia, joten tämä jäi muista jälkeen.
1325 Scrapper (Taijutsu), tylsää spämmimistä, pitäisi kokeilla Shockkia jossain kohtaa, mutta se on nyt prioriteettilistassa alimpana. T3 rare ja epic accessoreita kun on muutenkin turha mielestä ostaa, ostaa sitten kun on 1370 ja pääsee legekamoihin käsiksi.

Uutuutena
593 Arty, tein tän viikko sitten jotta saisin kaikki t1 ja t2 honing matskut käytettyä. Huomenna/ylihuomenna pitäisi saada 600, sitten juosta Yorn, ja sitten hounata sinne ~900+ että pääsee käyttämään kanasaaren kirjat ennen kuin katoavat. Samalla kun tein Artyn niin laitoin noi ym. lopangorjat hakkaamaan Alberhasticia jotta saavat t2 leapstoneja tän Artyn käytettäväksi. T2 shardien hinta on niin korkea, että avasin valmiiksi noi login reward shardiboksit Artylla. Tarpeen tullen ostetaan Marilta lisää, en kyllä usko että on tarve.

Mulle noi altit on mukava tapa saada enemmän irti pelistä, mielestäni kaikissa classeissa on jotain mistä pidän. Pelin combat on muutenkin loistavaa, niin mikäs siinä mätkiessä. Yleensä pelaan mainia ja 3-4 yohoalttia päivittäin, seuraavana päivänä sitten muita yohoaltteja. Lopangit vedän päivittäin kun niissä menee 2 min per ukko, mutta chaosit ja guardianit vedän 3pv välein
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Tullut pidettyä pelistä vähän taukoa, jumahdin tohon 1415 ilvl ja nyt pienessä ajassa sain nykäistyä tuonne 1430 saakka. Eilen sitten Argos, Valtan ja Vykasista ekat kaks phasea eli vielä jäi ihan viimeinen bossi odottamaan ensi viikkoon. Pikku tauko pelistä teki hyvää ja taas maistuu.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Tullut pidettyä pelistä vähän taukoa, jumahdin tohon 1415 ilvl ja nyt pienessä ajassa sain nykäistyä tuonne 1430 saakka. Eilen sitten Argos, Valtan ja Vykasista ekat kaks phasea eli vielä jäi ihan viimeinen bossi odottamaan ensi viikkoon. Pikku tauko pelistä teki hyvää ja taas maistuu.
Jos eilen vedit niin silloinhan ehdit vielä vetää gate 3:n tän peliviikon aikana. Reset-päivä kun siirrettiin torstaista keskiviikkoon.

Siitä reset-päivän muutoksesta vielä sen verran että se oli loistava veto, keskiviikkoisin kun ei ole chaos gatea, saaria tai field bossia niin päivän voi dedikoida raidaamiseen.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Oonko nyt aamusta harvinaisen tyhmä, vai miten toi resetin siirto vaikuttaa mitenkään neg0tin gate kolmoseen?
Jos eilen illalla veti, niin se on ihan sama oliko reset keskiviikkona vai eilen? :think:

Anyway, samaa mieltä että tämä keskiviikon reset ilman muutoksia ajastettuihin sisältöihin oli erinomainen.
Vähentää reset päivän ähkyä, hyvä vain.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Oonko nyt aamusta harvinaisen tyhmä, vai miten toi resetin siirto vaikuttaa mitenkään neg0tin gate kolmoseen?
Jos eilen illalla veti, niin se on ihan sama oliko reset keskiviikkona vai eilen? :think:

Anyway, samaa mieltä että tämä keskiviikon reset ilman muutoksia ajastettuihin sisältöihin oli erinomainen.
Vähentää reset päivän ähkyä, hyvä vain.
En vissiin lukenut lausetta alusta asti, kiinnitin vain huomion tuohon "viimeinen bossi jäi odottamaan ensi viikkoon" jolla oletin että se jäi siltä (reset)viikolta tekemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: TML

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Johtuu ihan omista aikatauluista, killan kanssa pystytään 4-6 henkeä ottaa omasta porukasta ja loput randomeista niin on yksi raidipäivä viikossa. Eipä sillä gate kolmosella minulle niin hätä ole.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
nonii vykas kaadettuna kokonaisuudessaan ja valtan hardilla, ilvl 1450 nyt. Vykas hardia en odota innolla, tuo gate2 on kyllä aika bs.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Aatellut aloitella tätä vihdoin, mites tässä pärjää soolopelaajana ja missä vaiheessa tuo alttikikkailu tulee kuvioihin?
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
hyvin pitkälti pärjää soolona, grppia tarvit vasta myöhemmin guardian raideihin ja abyss raideihin. Niissä on hyvä party finder kyllä.

Jotku pelaa mainclass + 1-3 alttia samaa classia joilla farmaa itemeitä ja class kirjoja. Itse en ole siihen lähtenyt vaan Shadowhunterin kaverina on Glaivier, Bardi ja Gunlancer. Glaivierilla käyn tekees rahadungeonit ja argos raidin. Niillä nettoaa jotain 4000 kultaa viikossa, samoin altilla teen kolme weekly questia niin saa resetti päivänä mainilla ostettua kolme kulta-arkkua joista saa muutaman tonnin. Kuudella hahmolla pystyy kaiketi juokseen noi rahadunkut ja raidit läpi jos en väärin muista.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 047
Aatellut aloitella tätä vihdoin, mites tässä pärjää soolopelaajana ja missä vaiheessa tuo alttikikkailu tulee kuvioihin?
Siinä vaiheessa tarvii miettiä vasta altteja kun olet tehnyt sen alun tutoriaalin ja olet siellä ~lvl50 ja ekat dungeonit aukeaa.
Tuossa alussa menee riippuen pelitavasta jotain 10-25 tuntia jo ennen kun pääset vapaammin seikkailemaan edes tai tekemään dungeoneja.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Itsellä meni sinne L50 yli 50 tuntia, eli tosiaan siinä on melkoisesti heittoa.
Huomiona tein jokaisen questin joka vastaan tuli ja luin kaikki tekstit. :D

Noh, joka tapauksessa on tässä helposti yli 100 tuntia pelattavaa ennen kuin tarvitsee altteja miettiä.
Heittämällä, jos aletaan miettimään että rupee kiertämään saaria sekä tekemään muutakin horisontaalia sisältöä.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
+20 relic ase saavutettu tänään. Keskimäärin tämän päivän materiaalihinnoilla yhden hoonin kustannukset noin 2950g, yhestä failista maksimissaan 3% artisan energyä eli noin 34-35 yritystä jos menee 100% asti kuten itselle. Tämä prosessi tulisi maksamaan noi 100 000g jos kaiken ostaisi ah:sta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Pelaako tätä täällä enää ketään?

Itse toki pelaan. Mutta silti, kun peliä on tarpeeksi pelannut, ja siihen on tarpeeksi päässyt sisään, niin pelistä kyllä löytyy yhtä ja toista. Nääkin on mulla about puolivälissä ja olen vähän yrittänyt noihin panostaa.
1668957248530.png

Toi juuri tullut tripod uudistus oli ihan mukava.

Itse toivon että Brelshaza hard tulisi tammikuussa, tai viimeistään helmikuussa. Niin kauan kuin relic on korkein taso, mulla ei ole mitään saumaa ostaa relic helyjä mun päähahmolle. Yksittäiset on yleensä jotain 100k kultaa. Toki tuskinpa noi hinnat romahtaa, mutta kaiken logiikan mukaan niiden pitäisi laskea kun tulee ancient niiden yläpuolelle ja yläpään 20% alkaa ostamaan niitä. En ole katsonut tarkkaan mutta muistaakseni silloin tulee myös ancient kivet ja noi relic kivet voi päivittää sellaiseksi. Mäkin olen saanut lootattua hyvin geneerisen +6 +7 kiven, niin päivityksessä siihen saa ehkä +1 +1 tms, en ole katsonut tarkkaan.

Ihmeellistä sekoilua tuo pheon gate...

Taitaa kyllä moni tavallinen pelaaja olla lopettanut. Juuri haulla katselin ylilaudalta että kesäkuun jälkeen on tullut vain yksi viesti tästä pelistä.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Juu, pelaan edelleen. Omasta killasta on ehkä 25% lopettanut, mutta lisää suomipelaajia on saatu porukkaan mukaan muilta servuilta.

Kaikki top 6:t on jo 1505, maini 1515. Brelshazaa odotellessa...
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Maini yhtä dingiä vailla 1500. Brelshazaa ootelles, sit varmaan lopettelen. Neljä alttia on 1370-1430 välillä.
 
Viimeksi muokattu:

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Tulihan se 1500 ilvl eilen Kakul raidin jälkeen, artisan energyt meni vain 100% ennen kuin onnistuu. Aikasemmat kaksi palaa meni 3-5 yrityksellä. Nyt saa alkaa kerään mainille leapstoneja ens pätsiä varten.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Tulihan se 1500 ilvl eilen Kakul raidin jälkeen, artisan energyt meni vain 100% ennen kuin onnistuu. Aikasemmat kaksi palaa meni 3-5 yrityksellä. Nyt saa alkaa kerään mainille leapstoneja ens pätsiä varten.
Kannattaa mieluummin tehdä shardi dailyja jos et meinaa hounata ennen ancient gearia, shardeja ei tartte konvertoida kun taas GHL:t menee 5:1 suhteessa
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 684
Mietinkin noita ancient geareja.

Tuo uusi leapstone on melko tunnettu, mutta ymmärtäisin että tulee myös uusi fusion materiaali? Olen yrittänyt tankata kalaa, niin sitä varsinaista common kalaa kuin vihreää, se joku simpukka juttu ja toinen. Vähän musta oudon halpaa noi kummatkin on mikäli tuo uusi leapstone myöskin tulee. Nykyistä leapstonea en ole ostanut mutta en ole myöskään myynyt, kun toivon mukaan tuon uuden hetkellinen kysyntä myös vetää nykyisten greater leapin hintaa ylöspäin.

Toinen mitä en ole myöskään myynyt on shardit, ne kyllä ovat jo valmiiksi niin kalliita ettei niitä ostamalla välttämättä pysty kunnolla tienaamaan, mutta luulisi hetkellisesti niidenkin hinnat nousevan kun gearin lvl maksimit nousee. Kolmen viikon päästähän tuo todennäköisesti tulee.

Katselin juuri niin ilmeisesti tulee myös uusi guardian ja destruction krystalli materiaalit.
 
Liittynyt
10.08.2023
Viestejä
1
Morjes,

Korealaiset 'mörpit' tuskin ovat kovassa huudossa täällä, mutta ajattelin hihkaista, jos joku kaipaa hieman pidemmän kaavan pelaamista, että Lost Arkin steemiversioon on tulossa ns. Jump Start -servereitä syyskuussa, joista peliin pääsee mukavasti mukaan.
Kyseessä on ARPG, joka on sovitettu MMO ympäristöön kaikkine korealaisineen systeemeineen. Peli on astetta reilumpi ilmaispelaajille, joten ei juuri menetä muuta kuin aikaansa, jos peliä innostuu pelailemaan. Alla lyhyt katsaus mistä on kyse näissä Jump Start -servereissä ja plugi meidän Suomi yhteisöömme.
Yhteisö koostuu pitkän linjan 'Larssi' veteraaneista, jotka pelaavat nykyistä loppupeliä (1580+) ja voivat myös olla valmiita valmentamaan uusia sisälle peliin 'loikkaservereiden' myötä. Tervetuloa, jos peli kiinnostaa :cool:

Yhteisön diskordi löytyy osoitteesta
1691675860959.png


--Lagoz
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
915
Morjes,

Korealaiset 'mörpit' tuskin ovat kovassa huudossa täällä, mutta ajattelin hihkaista, jos joku kaipaa hieman pidemmän kaavan pelaamista, että Lost Arkin steemiversioon on tulossa ns. Jump Start -servereitä syyskuussa, joista peliin pääsee mukavasti mukaan.
Kyseessä on ARPG, joka on sovitettu MMO ympäristöön kaikkine korealaisineen systeemeineen. Peli on astetta reilumpi ilmaispelaajille, joten ei juuri menetä muuta kuin aikaansa, jos peliä innostuu pelailemaan. Alla lyhyt katsaus mistä on kyse näissä Jump Start -servereissä ja plugi meidän Suomi yhteisöömme.
Yhteisö koostuu pitkän linjan 'Larssi' veteraaneista, jotka pelaavat nykyistä loppupeliä (1580+) ja voivat myös olla valmiita valmentamaan uusia sisälle peliin 'loikkaservereiden' myötä. Tervetuloa, jos peli kiinnostaa :cool:

Yhteisön diskordi löytyy osoitteesta

--Lagoz
Tälle pelille isot suositukset jo pelkän ”tarinan” vuoksi, aivan huikean eeppisiä taisteluja alusta loppuun. Siinä missä aika lailla jokainen uusi mörppi törmää julkaisussa ulinaan ”yyh, classit ei balanssissa eikä end gamea” niin Lost Ark veti tavallaan luun kurkkuun ja ulina oli ennemmin ”liikaa contenttia, ei tähän pysty kuin korealainen”. Totuus jossain noiden välissä, mutta jo ennen länsijulkaisua korealaiset/venäläiset olivat vuosia peliä ”beta testanneet” ja sisällön puolesta peli oli jo silloin 10/10.

Muistaakseni julkaisun aikoihin sain noin 150h pelikelloon enkä ole sen koommin koskenut, nyt vois olla kiva taas palata peliin kun Diablosta loppui imu ja aRPG kiinnostelis aika lailla.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
536
Vieläkö tätä muut pelaa? Pidin taukoa kesän yli ja kävin nostelemassa ukkoja syyskuun lopusta tähän asti. Nyt alkaa taas tökkiä eli uusiksi tauolle ja jatkaa hoonailuja joskus joulun jälkeen. 1580 ja Kayangel hard sekä Akkan saa jäädä odottamaan myöhempää intoa. 1490 pääsee nykyään aika nopsaan kyllä kun ovat vähän lieventäneet tuota 1370-1460 välin hoonaamisen costia ja prosentit ei oo iha niin pahoja. Rutiinilla jos levelaa niin weeklyt tekee alle tunnissa ja samalla cyclee hahmot läpi ja donatee silverit killalle että saa viikottaiset cube ticket/silver chestitja kontentista tulee kuitenkin kultaa hyvin ja kun on ancient geari neljällä hahmolla niin ei tarvi ostella arkkujakaan raid kontentista jos haluaa kerätä massia. Välillä laiskana menee vaikka bussilla raidin siinä kun tekee muuta koneella.


lark.jpg
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
143
Kokeilin pitkästä aikaa, kun nyt tuli tuo uus hahmo (Soul Eater), ja pelasin daily dungeonit ja guardian raidin, ja mietin että täähän on ihan kivaa, vois pelata enemmänkin.
Noh, siinä sitten lopuksi menin höynäämään, ja hyvin nopeesti muistu mieleen miks tän alkujaan lopetti : D Dunkuista en ensinnäkään saanu tarpeeks matskuja edes yhteen yritykseen, vaan piti ostaa lisää ja käyttää tuosta boost eventistä saatuja matskuja, että pääsi edes yrittämään. Ja sitten 40-50% mahis epäonnistuu 5 kertaa putkeen, ai että.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 496
Viestejä
4 164 318
Jäsenet
70 416
Uusin jäsen
giantaxe

Hinta.fi

Ylös Bottom