Vastaan nyt tähän, vaikka muillakin oli hyviä vinkkejä. Reissu nyt takana, ja kuten arvelin, vaihtoaika oli liian lyhyt Dallasissa. Tarkalleen ottaen renkaat osui maahan 40 minuuttia myöhässä, siitä sitten rullailtiin hissukseen kiitoradalta terminaalirakennukseen ja kun lopulta koneen ovet aukesivat,i porukat alkoivat rauhallisesti kerätä kamojaan ja valua maahantulo-/passintarkastukseen. Aikaa oli jäljellä vajaa tunti ja edessä jonossa monta sataa ihmistä. Kun olin puolessa välissä jonoa, oma jatkolentoni jo lähtikin
Sormenjälkien ja ESTA/passintarkastuksen jälkeen ei mitään kysymyksiä esitelty vaan wellcome vaan. Kyselin vastaantulevalta lentokenttähenkilökunnan jäseneltä että mitäs nyt, lento meni jo jonottaessa. Henkilö ohjasi minut ensimmäiselle American Airlinesin luukulle ja täti tulosti uuden lipun seuraavalle lennolle Miamiin, sanoi että kiirettä kannattaa pitää. Sitten jämähdin turvatarkastusjonoon, kymmeniä ihmisiä jonossa eikä jono juurikaan liikkunut, työntekijöitä turvatarkastuksessa oli vain muutama. Siinä sitten jonotellessa ja liikkumatonta jonoa ihmetellessä alkoi jo hieman vituttaa kun yli 30 tuntia vanhoilla silmillä yritin ehtiä seuraavaan koneeseen jonka lähtöaikaa en edes tiennyt, lipussa näkyi vain Boarding Time ja sekin oli jo alkanut, alkoi turhauttaa koko ruuhka. Turvatarkastukseen tuli hetken päästä lisää porukkaa purkamaan jonoa ja mietin että käyn nyt katsomassa siellä lähtöportilla joka tapauksessa. Siinä kenkiä, reppua, lentolaukkua ja vyötä kantaessa yritin pitää housuja ylhäällä ja samalla kurkkia lähtöporttia uudesta lipusta. No tietysti olin eri terminaalissa (D) ja lentoni lähti terminaalista C. Dallasin terminaaleja kiertää juna ja se tulikin sopivasti paikalle, matka kohti terminaalia C alkoi. Lähtöportti oli lähellä siitä junan pysähdyspaikasta ja huomasin jo kauempaa että porukkaa valuu edelleen koneeseen. Ei helvetti, ajattelin mielessäni että "mä saatan ehtiä sittenkin". Lopulta istuin koneessa ja matka meni täydellisen hyvin. Jos tästä nyt pitäisi itse jotain oppia, niin ikinä en ota enää lentoa isolla kentällä 2 tunnin vaihdolla, vähintään 3 ja mieluummin vielä yli.