OK
Aikaisin nukkumaan... normaalisti laitan ns valot-kiinni-pää-tyynyyn nukkumaan siinä klo 23-24, miten tämä dormissa menee? Jos haluaa kattella vaikka klo 22-23 läppäriltä leffaa niin suositeltavaa mennä sinne loungen puolelle?
Toki jos seuraa löytyy olen kiinnostunut rupattelusta, kaljoittelusta jne, mut tuskin kuitenkaan 5 päivää putkeen joka ilta jaksaa kovinpaljoa kaljoitella että varmaan jotain leffaa/sarjaakin tulee kytättyä läppäriltä
Itse olen juuri 20-30v välissä oleva mies, eli parikymppinen kolli. Kokemusta löytyy 17 maan verran, mutta kaikki liittynyt kouluun / työhön / porukoiden kanssa aikoinaan joten eka ns todellinen soolomatka kun vastapäässä ei ole kukaan kentällä vastassa.
Tuo että tapaa muita houkuttelisi juuri hostelliin, ja lisäksi katselin että hotellit on Lontoossa törkyhintaisia. Löysin halvahkon ketjuhotellin Hackneystä jossa saisi olla 4 yötä 257 pounds eli 300€. Hackneyyn tulee Heathrowlta 2 vaihtoa kun julkisilla menee, ja lisäksi Hackney ei ole nyt niin kauhen hyvämaineinen alue, vaikkakin parantunut 80-90 luvuilta huomattavasti.
Hostelli olisi taas aivan ydinkeskustassa, ei junavaihtoja ollenkaan, ja hinta 200€ halvempi. Jos joku tulee kerran klo 3 takaisin baarista ja siihen säpsähtää 5min ajaksi hereille niin pieni hinta mielestäni verrattuna tuohon 200€
Niin ja jos tuo hostellihomma menee hyvin niin sitten aion majoittua jatkossa muuallakin Hostelleissa.
Ja vielä sellainenkin kysymys, että miten suhtautuvat yleensä take-away ruokiin? Hotellissahan ne voisi syödä vaikka salaa omassa huoneessa, mutta hostellissa taas oletusarvoisesti muutkin näkee. Esim YHA London Central hostellissa on oma baari, pizzaa jne saa, niin tykkääkö ne huonoa jos hakee KFC safkat ja syö loungessa? Vai pitäisikö syödä dormissa?
Tuollahan näkyy olevan ruuanlaitolle mahdollisuudet, niin take-away ruuat saa kai syödä samassa paikassa kuin itselaitetutkin?