- Ole Elisaan yhteydessä alle kaksi viikkoa sitten ja kysele 4G mobiililaajakaistaa kotiin. Saa 16,90€/kk 12kk tarjouksen eikä kirveelläkään halvempaa.
- Käy tänään postilaatikolla. Lue tarjouskirje jossa sama 100M 4G mobiililaajakaista 9,90€/kk 24kk.
- Soita Elisalle. Luvataan vaihtaa siihen ja lähettää uusi kortti kun nykyistä liittymää ei voi lennosta päivittää. Lisäksi minun pitää itse päättää vanha sopimus, koska he eivät kuulema voi. Ja vanhan sopparin tila on "Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta." ja täten en voi sitä vielä päättää.
Ristus mitä hommaa välillä.
Lisäksi ihmetyttää kun DNA:lla pystyttiin lennosta vaihtamaan liittymätyyppiä ja nopeutta eikä tarvinut korttia vaihtaa. Modeemi kivasti 4m tolpannokassa katolla.
No nyt on 5,9€ Tarkka 24 ja 9,9€ 24kk mobiililaajakaista liittyminä, mutta kyllä tarvittiin useampi yhteydenotto Elisaan.
Tässä siis aikaisempi kirjoitus tuohon Tarkkaan liittyen:
- Käy tänään postilaatikolla. Lue tarjouskirje jossa sama 100M 4G mobiililaajakaista 9,90€/kk 24kk.
- Soita Elisalle. Luvataan vaihtaa siihen ja lähettää uusi kortti kun nykyistä liittymää ei voi lennosta päivittää. Lisäksi minun pitää itse päättää vanha sopimus, koska he eivät kuulema voi. Ja vanhan sopparin tila on "Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta." ja täten en voi sitä vielä päättää.
Ristus mitä hommaa välillä.
Lisäksi ihmetyttää kun DNA:lla pystyttiin lennosta vaihtamaan liittymätyyppiä ja nopeutta eikä tarvinut korttia vaihtaa. Modeemi kivasti 4m tolpannokassa katolla.

No nyt on 5,9€ Tarkka 24 ja 9,9€ 24kk mobiililaajakaista liittyminä, mutta kyllä tarvittiin useampi yhteydenotto Elisaan.
Tässä siis aikaisempi kirjoitus tuohon Tarkkaan liittyen:
Tännekkin tarjottiin suorilta 5,9€ Tarkkaa kun chatistä kysyin. Viime viikolla puhuin kahdesti eri asiakaspalvelijan kanssa eikä alle 21,9€/kk liittymää saanut mitenkään vaikka useita kertoja koitin tivata molemmilta. Ja nyt sitten suorilta![]()
Viimeksi muokattu:
Kyllähän nuo aspat on tunnettuja niiden kusetuksistaan, esim Elisalta joskus yritetty myydä nopeempaa nettiä koska juuri sinun talossasi jotain ongelmia netin kaa tms. Myös DNA:n aspa yritti myydä 25€ kaapelinettiä vaikka saman sai nettikaupasta hintaan 20€ ja modeemin ilmaiseksi. Sitten kun kysyin, että miten nettikaupassa on halvempaa, niin väitti että se on vain uusille asiakkaille