Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Tuon 3€ liittymän minäkin olisin ottanut heti, mutta Moi ei koskaan ottanut yhteyttä. Harmittaa kyllä.
Moi taitaa tosiaan olla epäaktiivisempi tekemään vastatarjouksia heiltä lähteville kuin moni muu operaattori. Mutta Moilta saattaa saada vastatarjousta laittamalle heille viestiä.

Helmikuussa laitoin Moille jostain sieltä sivujen kautta viestiä, jossa selitin että laitoin liittymäni vaihtumaan Elisalle koska tarjosivat 3e/kk, ja kysyin haluavatko tehdä vastatarjouksen. Moilta vastattiin tuohon viestiin mailitse ja tarjosivat silloin 3e/kk 100M ja 6e/kk 200M diilejä.

Taitaa olla myöhäistä minun osaltani, Telian SIM meni tänään puhelimeen. 14 päivän perumisaikaa olisi vielä kuusi päivää jäljellä, tosin en tiedä vieläkö se onnistuu kun SIM kerran on jo käytössä.

Mitä sanovat kun tuota tarjousta pyytää? Väittävätkö, ettei sellaista ole ollenkaan vai mikä on syy olla laittamatta sitä?

Olitkin ilmeisesti Elisan asiakas ennestään. Itse ennestään Telian asiakas ja yksi liittymä oli jo siirtymässä pois Elisalle, kun tuon hinnan sain.
Myyjä sanoi että black friday tarjouksissa voinut olla tuollainen hinta ja tuo minkä sain olisi kuulemma paras mitä voi tarjota.

En itse tehnyt mitään peli liikkeitä, eka tuli viesti jossa oli 12e/kk tarjous ja joku vähän kalliimpi 5g, olisiko ollut 450 megaa ja 15 euroa. En vastannut viestiin mitään. tänään soittivat ja tarjosivat 3 euron hintaa. Tiistaina otin liittymän vaihdon elisaan 10 euron hintaan. ja tänään(torstaina) tuli tuo moin vasta tarjous puhelu.

Itsellä nyt Elisan liittymä, tilasin Telian liittymän ihan vain saadakseni Elisalta hyvän vastatarjouksen.
Nyt kuitenkin DNA:lta löytyisi ihan hyvä tarjous jonka voisi jopa ottaa ihan käyttöön.
Miten pitäisi toimia tuon jo tilatun Telian liittymän kanssa, peruuntuuko tuo automaattisesti jos tilaan nyt tuon DNA liittymän vai pitääkö se jotenkin erikseen perua?
Telia tilattu eilen.

edit: vastaan itse itselleni :D

Viimeksi muokattu:
Tartuitko tähän?

Itselle tuli sama tarjous txt:nä 2.12 kun olin siirtymässä moillle, ja hyväksyin tarjouksen samantien. Siitä tuli vahvistus että peruvat numeronsiirron. Tänään soittelin että miksei päivittynyt omaelisassa tämä vielä, niin tarjous”ei ollut mennytkään läpi”. Tarjosivat sitten 19,90€ ensin, en hyväksynyt. Lopulta lupasivat samaan hintaan(14,90€) mutta 9,90€ olisi pitänyt maksaa(mistä ei alkuperäisessä tarjouksessa ollut mitään mainintaa). Täyttääkö tämä jonkin sortin sopimusrikkeen määritelmän?
Joo, otin tarjouksen.

Samaa ihmetellyt tänään, kun ei mitään ole OmaElisassa päivittynyt. Täytyy huomenna soitella Elisalle ja vaatia samaa. Jouduitko kinaamaan 100 euron S-ryhmän lahjakortista?

Nyt on DNA 200m tilattu 16,99 + 100e s ryhmän lahjakortti.
Elisan vastatarjouksia odotellessa, ihan ok on kyllä vaikka tuokin tulisi käyttöön.

Päivän ehti olemaan siirto Telialle voimassa nii tuli yksi tarjous Elisalta ja se oli 200m liittymä hintaan 22,99e / kk. Ei kiitos.

Onko kokemuksia kuinka todennäköisesti saa winback tarjousta noista kotinetti / mobiililaajakaistaliittymistä, jos sellaisen lakkauttaa? Niissähän on hieman erilainen kuvio kuin puhelinliittymässä, jossa numeronsiirto näkyy operaattorilla, mietiskelen siis vaan et mahtaako ne tarjota mitään jos lakkautan nykyisen liittymän.

Onko kokemuksia kuinka todennäköisesti saa winback tarjousta noista kotinetti / mobiililaajakaistaliittymistä, jos sellaisen lakkauttaa? Niissähän on hieman erilainen kuvio kuin puhelinliittymässä, jossa numeronsiirto näkyy operaattorilla, mietiskelen siis vaan et mahtaako ne tarjota mitään jos lakkautan nykyisen liittymän.
Dnalta sai jonkinlaisen tarjouksen, kun chatissa irtisanoi ja ilmoitti, että vaihtaa operaattoria. Tarjous oli kuitenkin huonompi kuin Telia euron kampanja.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 127
Jäsenet
80 637
Uusin jäsen
iCribu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom