Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Telian chatissa pienen väännön jälkeen sain tänään winback tarjouksena rajaton 100M 4G 9,99€/kk (12kk) toistaiseksi voimassa oleva + 50€ Lidliin. Melkoista nopan viskelyä tämä liittymäpeli.

Kuulostaa hyvältä. Haluatko kertoa enemmän detaileja? Olitko mihin siirtymässä? Kuin paljon piti vääntää että tollasen sait? Tuohan on ihan pimeä hyvä diili.

Itse vanhana Telian asiakkaana laitoin chattiin soittopyynnön ja sain kanssa 4G 100M hintaan 9,99e/kk +50e Lidl. Oli siis siirto Moille vetämässä, joka tietysti nyt peruttiin.

Ymmärsin Telian viestistä jossa ne ilmoitti, että määräaikainen loppuu, että voin irtisanoa liittymän vasta sinä päivänä kun se loppuu ja sitten on 2vk odotusaika.

Tuollahan kikalla ne saa nyhdettyä rahaa korotetulla hinnalla hetken?

Itse ainakin laitoin Dnalla olleen määräaikaisen liittymän siirtymään muualle niin, että tein sopimuksen 3 viikkoa ennen määräaikaisuuden loppumista ja alkamaan samana päivänä kun määräaikaisuus loppui. Mitään ylimääräistä maksettavaa ei tullut ja liittymä vaihtui normaalisti. Jotain itkuahan sieltä tuli kun tieto siirrosta meni Dnalle mutta ei sen kummempaa.

Ole iloinen hyvistä tarjouksista ja jätä ne myyjät rauhaan :D
No en mä epärehellisten ihmisten kanssa kauppaa tee. Kuuluu ihan perusperiaatteisiin.

Edit: Ehkä siinä oli yks kuuleva korvapari liikaa, kun oli toinen myyjä vieressä. Ei halunnu ehkä sille jakaa tietoa, ettei tarvii jakaa provikoita. Keksiny hyvän bisneksen. 😂

Viimeksi muokattu:
Etätoimituksena,myymälästä,e-sim vaihtoehdot. En ole tosin varma kuinka kauan kestää kun tulee postissa luultavasti kuitenkin hyvissä ajoin ennen siirron toteutumista.
1758221260524.png

Mun Moi sivuilla lukee 3-7 arkipäivää

Miten se sua huijas päin naamaa?
-->
Juttelin tuossa Jumbon pisteen myyjän kanssa. Eivät kuulemma saa tehdä etäsopimuksia. Menee duunit alta, jos tekevät. Myyjät ei pysty varmentamaan henkilöä etänä.

Lisäksi joku väitti täällä, ettei Moin ständimyyjät saisi provikoita noista 9+4 liittymistä. Kuulemma kaikista myynneistä tulee provikat, eli kyllä saavat.

Jos joku haluaa hommata potkut x-palvelupisteen kaverille niin ei kun kyselemään asiakaspalvelusta että minkä palvelupisteen numero on kyseessä (sikäli mikäli kyseessä on oikeesti palvelupisteen numero). 😂

Ja tässä nyt ei varmasti ole käynyt niin että olisit ymmärtänyt jotain väärin? Kuten jo aiemmin sanoin että minulle puhelimessa totesivat että heidän aspa ei saa niitä tehdä syystä X. Minulle on ihan sama sinänsä mikä se syy on, suurin osa aspoista on nykyään ulkoistettu eikä tuo nyt ensimmäinen kerta ole ettei aspa voi myydä vaan pitää ottaa yhteyttä muualle. Tuosta numerosta kuitenkin sai kampanjan liittymän ja tiedotkin näkyy mun moissa.

Ja tässä nyt ei varmasti ole käynyt niin että olisit ymmärtänyt jotain väärin? Kuten jo aiemmin sanoin että minulle puhelimessa totesivat että heidän aspa ei saa niitä tehdä syystä X. Minulle on ihan sama sinänsä mikä se syy on, suurin osa aspoista on nykyään ulkoistettu eikä tuo nyt ensimmäinen kerta ole ettei aspa voi myydä vaan pitää ottaa yhteyttä muualle. Tuosta numerosta kuitenkin sai kampanjan liittymän ja tiedotkin näkyy mun moissa.
Moin ständin myyjä sanoi minulle ettei hän voi tehdä etämyyntiä. Ei voi myydä puhelimessa äidilleni liittymää, koska ei voi varmentaa puhelimitse kenenkään henkilöllisyyttä.

Ei tuossa nyt kauheasti voi väärin ymmärtää, kun moneen kertaan varmistin asian. 😂

P.S. Noita mun viestejä jos jaksat selata yhtään taaksepäin niin olen myös mahdollisen syyn kertonut miksi hän toimi näin, jos kuitenkin tuota etämyyntiä tekee.

No pitihän se arvata. Sen kerran kun päätin lopulta siirtää Moille tulevien kampanjoiden takia, alkaa Telia ja DNA:kin yhtäkkiä kilpailla hinnoilla. Ja mihinkään ei pysty reagoida, kun on siirto menossa... Olisin päivän odottanut, niin olisi saanut Telialta tuon halvan liittymän tänään.

No, jätin Elisalle soittopyynnön. Katsotaan, tarjoavatko mitään winbackina. Viestillä tarjottiin 24,99€ rajaton 200M. 😄

No pitihän se arvata. Sen kerran kun päätin lopulta siirtää Moille tulevien kampanjoiden takia, alkaa Telia ja DNA:kin yhtäkkiä kilpailla hinnoilla. Ja mihinkään ei pysty reagoida, kun on siirto menossa... Olisin päivän odottanut, niin olisi saanut Telialta tuon halvan liittymän tänään.

No, jätin Elisalle soittopyynnön. Katsotaan, tarjoavatko mitään winbackina. Viestillä tarjottiin 24,99€ rajaton 200M. 😄
Joo, en tiedä oliko taas onni vai epäonni et otin äidilleni Telian, kun ei Moin kanssa hommat onnistunut. 😂

Ehkä se oli eri myyjä.
Niitä myyjiä oli kaksi, joista toinen seisoi vieressä ollen hiljaa ja ihmetteli, kun näytin kännykästä techbbs:n foorumilta ständin numeroa.

Oletus on että toinen sitä etämyyntiä tekee, mutta en tiedä että kumpi: se jolle puhuin vai se joka lähinnä seisoskeli vaivaantuneena vieressä. Villi veikkaus on että toinen myyjä ei kerro toiselle aivan kaikkea. Kello oli joitain minuutteja yli 15:00. 😂

Viimeksi muokattu:
Tänään otin Telia kaupasta 5G300M hintaan 14,99€ oli joku tuore kamppis. Vuoden määräaikanen. 4G oli 9,99€.
En ollut liittymäasioilla liikkeellä mutta kysyin ohimennen. Odotin sitä perus 25,99€.
Katsotaan miten nykyinen elisa reagoi

@anon777
Eikö olisi parempi että annat asian olla ja rauhoittua? Ei tätä asiaa tarvitse ottaa tosissaan.

Ja jätät ne Jumbon myyjät rauhaan
@tre Oletko se Jumbon myyjä? 😂

Sain kyllä todella oudot vibat, kun myyjä tuijotti pitkään räpsyttämättä silmiään, enkä keksinyt syytä miksi se toimi noin. Ilmeisesti halusi vaan että häivyn paikalta, enkä paljasta toiselle myyjälle side hustlesta.

"Ettei ois Tampereen ständi" ja näyttämäni postauksen (missä oli ständin puhelinnumero) kirjoittajan nikki oli @tre. 😂
En nyt toki sitä sano etteikö olisi plausable ettei oman ständinsä numeroa tunnistaisi, mutta valehtelija kaivaa valheen alitajunnasta. Siksi "keksi" et varmaan Tampereen, vaikka tiesi että on oma ständi.

Viimeksi muokattu:
@anon777
Eikö olisi parempi että annat asian olla ja rauhoittua? Ei tätä asiaa tarvitse ottaa tosissaan.

Ja jätät ne Jumbon myyjät rauhaan
Samaa mieltä minusta hyvä asia jos ihmiset saavat näitä etänä kuitenkin tilattua ja ehdot käydään selvästi läpi puhelimitse. Eri juttu jos he kauppaisivat 9€/kk liittymää mutta yllättäen sopparissa olisikin kallimpi hinta kuin sovittu, näin ei kuitenkaan kenellekkään ole tapahtunut/tehty.

DNA liittymät vaikuttaa olevan aika altavastaajina tällä hetkellä.

Minkälaisia tarjouksia/winbackejä olette saaneet DNA:n liittymään? Ja nimenomaan tässä lähipäivinä, eikä viikko sitten.

Tarve lienee minimissään luokkaa 4G 100M rajaton (data, matkapuhelut ja SMS)?

Statistiikka

Viestiketjuista
287 388
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom