Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Telian chatissa pienen väännön jälkeen sain tänään winback tarjouksena rajaton 100M 4G 9,99€/kk (12kk) toistaiseksi voimassa oleva + 50€ Lidliin. Melkoista nopan viskelyä tämä liittymäpeli.

Kuulostaa hyvältä. Haluatko kertoa enemmän detaileja? Olitko mihin siirtymässä? Kuin paljon piti vääntää että tollasen sait? Tuohan on ihan pimeä hyvä diili.

Itse vanhana Telian asiakkaana laitoin chattiin soittopyynnön ja sain kanssa 4G 100M hintaan 9,99e/kk +50e Lidl. Oli siis siirto Moille vetämässä, joka tietysti nyt peruttiin.

Ymmärsin Telian viestistä jossa ne ilmoitti, että määräaikainen loppuu, että voin irtisanoa liittymän vasta sinä päivänä kun se loppuu ja sitten on 2vk odotusaika.

Tuollahan kikalla ne saa nyhdettyä rahaa korotetulla hinnalla hetken?

Itse ainakin laitoin Dnalla olleen määräaikaisen liittymän siirtymään muualle niin, että tein sopimuksen 3 viikkoa ennen määräaikaisuuden loppumista ja alkamaan samana päivänä kun määräaikaisuus loppui. Mitään ylimääräistä maksettavaa ei tullut ja liittymä vaihtui normaalisti. Jotain itkuahan sieltä tuli kun tieto siirrosta meni Dnalle mutta ei sen kummempaa.

Ole iloinen hyvistä tarjouksista ja jätä ne myyjät rauhaan :D
No en mä epärehellisten ihmisten kanssa kauppaa tee. Kuuluu ihan perusperiaatteisiin.

Edit: Ehkä siinä oli yks kuuleva korvapari liikaa, kun oli toinen myyjä vieressä. Ei halunnu ehkä sille jakaa tietoa, ettei tarvii jakaa provikoita. Keksiny hyvän bisneksen. 😂

Viimeksi muokattu:
Etätoimituksena,myymälästä,e-sim vaihtoehdot. En ole tosin varma kuinka kauan kestää kun tulee postissa luultavasti kuitenkin hyvissä ajoin ennen siirron toteutumista.
1758221260524.png

Mun Moi sivuilla lukee 3-7 arkipäivää

Miten se sua huijas päin naamaa?
-->
Juttelin tuossa Jumbon pisteen myyjän kanssa. Eivät kuulemma saa tehdä etäsopimuksia. Menee duunit alta, jos tekevät. Myyjät ei pysty varmentamaan henkilöä etänä.

Lisäksi joku väitti täällä, ettei Moin ständimyyjät saisi provikoita noista 9+4 liittymistä. Kuulemma kaikista myynneistä tulee provikat, eli kyllä saavat.

Jos joku haluaa hommata potkut x-palvelupisteen kaverille niin ei kun kyselemään asiakaspalvelusta että minkä palvelupisteen numero on kyseessä (sikäli mikäli kyseessä on oikeesti palvelupisteen numero). 😂

Ja tässä nyt ei varmasti ole käynyt niin että olisit ymmärtänyt jotain väärin? Kuten jo aiemmin sanoin että minulle puhelimessa totesivat että heidän aspa ei saa niitä tehdä syystä X. Minulle on ihan sama sinänsä mikä se syy on, suurin osa aspoista on nykyään ulkoistettu eikä tuo nyt ensimmäinen kerta ole ettei aspa voi myydä vaan pitää ottaa yhteyttä muualle. Tuosta numerosta kuitenkin sai kampanjan liittymän ja tiedotkin näkyy mun moissa.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 385
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom