Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
HUOM! Telian asiakkaat!

Soitin tänään Moin myyntipisteelle numeroon 045 7838 7594 ja eivät vastanneet ekana mutta soittivat takaisin noin tunnin päästä.

Sain tuolta 9€/kk 4G 200M liittymän 24kk ajaksi (+4€ puh+txt).

Myyjä sanoi puhelimessa että Telian asiakkaat saavat myös nyt kampanjahintaan liittymän Moilta.

Avausmaksu 0€.

Suosittelivat ihmisiä soittamaan illemmalla, kun päivänä ei ole aina aikaa vastata puhelimeen.

Kampanjan sopimustiivistelmä
Juttelin tuossa Jumbon pisteen myyjän kanssa. Eivät kuulemma saa tehdä etäsopimuksia. Menee duunit alta, jos tekevät. Myyjät ei pysty varmentamaan henkilöä etänä.

Lisäksi joku väitti täällä, ettei Moin ständimyyjät saisi provikoita noista 9+4 liittymistä. Kuulemma kaikista myynneistä tulee provikat, eli kyllä saavat.

Jos joku haluaa hommata potkut x-palvelupisteen kaverille niin ei kun kyselemään asiakaspalvelusta että minkä palvelupisteen numero on kyseessä (sikäli mikäli kyseessä on oikeesti palvelupisteen numero). 😂

Viimeksi muokattu:
Juttelin tuossa Jumbon pisteen myyjän kanssa. Eivät kuulemma saa tehdä etäsopimuksia. Menee duunit alta, jos tekevät. Myyjät ei pysty varmentamaan henkilöä etänä.
Jos en nyt ihan väärin muista niin juuri Jumboon tuo numero meni kun soitin. Sanoivat että asiakaspalvelusta eivät voi tehdä soppareita koska ovat vuokratyöntekijöitä, siksi pilottikokeiluna yksi puhelin myyntipisteellä. Ja tosiaan sanoi että myös Telian liittymiin saa saman 9+4 tarjouksen.

Elisan 100M aleliittymä nyt käytössä ja latausnopeus on 80 megan puolin ja toisin, joka riittää mulle. Mutta upload on verrattain todella hidas, noin 2-5 megan kieppeillä, mutta pitää vielä testailla eri ajankohtina (ruuhka varmaan vaikuttaa). Jos jollekin upload on erityisen tärkeä niin kannattanee tutustua huolellisemmin asiaan.

Edellisessä Telian liittymässä muistaakseni oli 50M/50M molempiin suuntiin ja toimi vakuuttavasti antaen lähes täydet nopeudet myös ulospäin. Onko Moilla paljon kaistaa ulospäin noissa aleliittymissä? Videotuotantoon yms. varmaan hyvin merkityksellinen juttu.. jos tosissaan pelailee niin sitten pitäs varmaan olla netti suoraan seinästä

Jos en nyt ihan väärin muista niin juuri Jumboon tuo numero meni kun soitin. Sanoivat että asiakaspalvelusta eivät voi tehdä soppareita koska ovat vuokratyöntekijöitä, siksi pilottikokeiluna yksi puhelin myyntipisteellä. Ja tosiaan sanoi että myös Telian liittymiin saa saman 9+4 tarjouksen.
Ei hitto. Olisi pitäny soittaa tohon numeroon, kun olevinaan ei tunnistanut numeroa. Ilmankos kaveri käyttäyty vähän erikoisesti ja myyjiä oli yhden sijasta kaksi! 😂

Viimeksi muokattu:
Miksi tämä on niin sekavaa. Moi:n chat vakuutteli juuri äsken, että 9€/kk kampanja on vain Elisalta siirtyviin numeroihin. Puolisolle tarvitsisi vähintään winback vipuvarreksi hyvän tarjouksen Telian numeroon.
Itse sain tänään telian asiakkaana winback-vipuvarreksi DNA:lta 11,99e/kk liittymän. Sanoivat, että tämä on nyt "vain telian asiakkaille"

Lisäksi joku väitti täällä, ettei Moin ständimyyjät saisi provikoita noista 9+4 liittymistä. Kuulemma kaikista myynneistä tulee provikat, eli kyllä saavat.

Jos joku haluaa hommata potkut x-palvelupisteen kaverille niin ei kun kyselemään asiakaspalvelusta että minkä palvelupisteen numero on kyseessä (sikäli mikäli kyseessä on oikeesti palvelupisteen numero). 😂

Muutaman vuoden tätä ketjua seuranneena voin sanoa, että en oikeestaan usko enää yhtään mihinkään mitä nuo myyjät sanoo. Täällä myös viljellään totuuksina paljon noiden liittymämyyjien juttuja. Paljon väärinkäsityksiä ja ei muutenkaan ole intresseissä koko totuutta kertoa asiakkaille. Tähän vielä se lisättävä, että eivät nuo myyjät välttämättä itsekään tiedä mitkä ovat oikeat säännöt ja ties vaikka jokaselle myyjälle kerrottu vielä vähän eri säännöt joita noudattaa. Klassiset esimerkit ovat juuri nuo että milloin mikäkin kampanja loppuu ja kenelle ne ovat. Sanovat että "tänään loppuu" vaikka oikeasti ei mitään tietoa milloin oikeasti sen 3/5/9e liittymän myynti stoppaa. Ja jotkut taas "eivät tiedä" supertarjouksista mitään.

Kuulemma Telialta saa nyt uudet asiakkaat rajatonta 100M 4G liittymää hintaa 7.99€/kk, 12kk. Kovilla ampuu nyt operaattorit.
Oliko tämäkin vain jostain myymälästä vai saako näitä jostain salanumeroista tai chateista taas :D Etusivun "salainen liittymätarjous" Elisan liittymää vasten oli halvimmillaan 26€...

Elisan 100M aleliittymä nyt käytössä ja latausnopeus on 80 megan puolin ja toisin, joka riittää mulle. Mutta upload on verrattain todella hidas, noin 2-5 megan kieppeillä, mutta pitää vielä testailla eri ajankohtina (ruuhka varmaan vaikuttaa). Jos jollekin upload on erityisen tärkeä niin kannattanee tutustua huolellisemmin asiaan.

Tässä on sekin seikka, että 4G Perus 100M -liittymän nimellinen upload on 50M, mutta 4G Rajaton 100M -liittymällä vain 10M. Eli vähän käänteistä logiikkaa, mutta jos liittymäsi sattuu olemaan se Rajaton, niin se ei parhaimmillaankaan parane tuosta kovin paljoa.

Kuulemma Telialta saa nyt uudet asiakkaat rajatonta 100M 4G liittymää hintaa 7.99€/kk, 12kk. Kovilla ampuu nyt operaattorit.

Kiitos tästä!

Myyjäkin ihmetteli tota hintaa. Samaan syssyyn otin kameroille 50M rajattoman liittymän 5€/kk.

Avausmaksut 8€, ei hyvittänyt niitä. Minkä kyllä ymmärrän kun ovat niin edulliset😅

Kiitoa tiedosta mutta saisiko vielä lisätietoja? Mitä kautta tarjolla, ja onkohan rajoittamattomat puhelut ja viestit?

Edellisessä Telian liittymässä muistaakseni oli 50M/50M molempiin suuntiin ja toimi vakuuttavasti antaen lähes täydet nopeudet myös ulospäin. Onko Moilla paljon kaistaa ulospäin noissa aleliittymissä? Videotuotantoon yms. varmaan hyvin merkityksellinen juttu.. jos tosissaan pelailee niin sitten pitäs varmaan olla netti suoraan seinästä
tänne antoi 110/20
muistan kun joskus oli kalliimpi 200 liittymä ja näihin aikoihin oli lataus vain muutamia megoja ja upload ihan jökissä. kotona vaan ei tarvetta mobiilidatalle niin ihan sama kun muualla toiminut hyvin

Just tilasin Telialta 2 rajatonta 100M liittymää mulle ja emännälle hintaan 11.99€kk 😁. Kiitokset vinkistä. On kyll puolet halvempi kuin nykyinen dna liitttmä. Tällä taas vuos mennään 🙂

Melkein 30min jonotuksen jälkeen pääsin Elisan chattiin läpi. Liittymäturva ei näihin Moilta siirtyvän tarjouksiin sisältynyt. Perus 100M 2,99e/kk ja Rajaton 100M 6,99€/kk. Liittymäturvalla hinnat oli sitten alkaen parikybää. Saakohan noihin sitä aktivoitua erikseen? 2 päivää tässä onko jo oltu Moilla.

No helskutti, pitääkö tässä vielä olla yhteyksissä Telian suuntaan :D. Eilen tuohon hintaan sai 20 Mb liittymän. Kaksi Elisan liittymään laitoin siirtymään.
Ei hitsi 7.99€ 😲. Mä sain hintaan 11.99€ ja tartuin tarjoukseen. Menin tyhmänä ite kysymään chätistä, että onko teillä se 11.99€ liittymä kampanja vielä voimassa. Ois pitäny sit näköjää kysyä 7.99€ tarjousta. Luin tän vähän liian myöhään 🙉.Onkohan viel mahollista saada hintaan 7.99€ 🫣

Tämä tieto pitää paikkansa.
Otin itse juuri kyseisen tarjouksen.

Mikäli haluatte tuon 100m 4g 7,99€/kk liittymän tulee mennä telian chattiin heidän internetsivuilta, kysäistä heiltä tuosta tarjouksesta, johon he vastaavat että haluaisivat soittaa sinulle, sopiiiko?

Puhelimessa he kertovat että tuommoisen sopimuksen saa tehtyä ja siinä samalla sen saakin sitten tosiaan tehtyä.

Yllä olevat toimenpiteet sen takia, että heillä ei kuulemma ole lupa markkinoida tuollaista sopimusta yleisesti, joten tämän takia tämä onnistuu vain puhelimitse.
Suoraa puhelinnumeroa mihin soittaa saadaakseen tuon tarjouksen ei ole.

Ymmärsin Telian viestistä jossa ne ilmoitti, että määräaikainen loppuu, että voin irtisanoa liittymän vasta sinä päivänä kun se loppuu ja sitten on 2vk odotusaika.

Tuollahan kikalla ne saa nyhdettyä rahaa korotetulla hinnalla hetken?

Tämä tieto pitää paikkansa.
Otin itse juuri kyseisen tarjouksen.

Mikäli haluatte tuon 100m 4g 7,99€/kk liittymän tulee mennä telian chattiin heidän internetsivuilta, kysäistä heiltä tuosta tarjouksesta, johon he vastaavat että haluaisivat soittaa sinulle, sopiiiko?

Puhelimessa he kertovat että tuommoisen sopimuksen saa tehtyä ja siinä samalla sen saakin sitten tosiaan tehtyä.

Yllä olevat toimenpiteet sen takia, että heillä ei kuulemma ole lupa markkinoida tuollaista sopimusta yleisesti, joten tämän takia tämä onnistuu vain puhelimitse.
Suoraa puhelinnumeroa mihin soittaa saadaakseen tuon tarjouksen ei ole.
Kyllä ja kuuleman mukaan (chatista) sanoivat että tarjous on voimassa huomisen vielä

Koitin muuttaa tuon 11.99€ hinnan niin ,että saisi sen 7.99€. Mut asiakaspalvelija vastas chätissä näin: Okei meillä ei ainakaan täällä asiakaspalvelussa ole tuollaisia kampanjoita ollenkaan niin ei saada tuollaisella hinnalla 100M 🤔. Mitä mun kandee tehdä?

Koitin muuttaa tuon 11.99€ hinnan niin ,että saisi sen 7.99€. Mut asiakaspalvelija vastas chätissä näin: Okei meillä ei ainakaan täällä asiakaspalvelussa ole tuollaisia kampanjoita ollenkaan niin ei saada tuollaisella hinnalla 100M 🤔. Mitä mun kandee tehdä?
Chatissa usein muutenkin kaikista vähiten tietävät asiakaspalvelijat. Ei noilla muutenkaan ole yleensä kai tapana enää hintaa laskea, jos olet mennyt jonkun ottamaan. Luottavat siihen ettet lähde enää perumaan siirtoa. Toisaalta voit myös menettää sen 12€/kk hinnan, jos perut ja koitat 8€/kk.

Okei mä voin laittaa tuosta kyselyä mistä tuollaisen kampanjan on voinut saada, sillä meillä täällä ei kyllä tuollasita ole :(
Minä otan selvittelyyn tämän.
Näin asiakaspalvelija vastasi

Okei mä voin laittaa tuosta kyselyä mistä tuollaisen kampanjan on voinut saada, sillä meillä täällä ei kyllä tuollasita ole :(
Minä otan selvittelyyn tämän.
Näin asiakaspalvelija vastasi
Hän joko oli epätietoinen tai sitten esitti vaan luultavasti, ettei ole kuullut tuollaisesta kampanjasta 🤔

Jouduin sanomaan, että kaverini sai hintaan 7.99€, koska en viitsinyt sanoa, että luin foorumilta 😅. Sanoin ,että laitan screenshotin kaverin keskustelusta chätistä paitsi ,että.sitä kaveria ei tietty ole kun sain tän selville tän foorumin kautta 🙈🙉. Eipä tuo 11.99€ sekään ole paha hinta liittymälle, mut silti jäi katkerasti harmittamaan.Ja tuli just mieleen ,että nehän soittaa erikseen ja tarjoaa sen puhelimitse joten se siitä. No pakko vaan niellä tää tappio 🙄

Viimeksi muokattu:
Itse sain juuri siirrettyä 3 elisan liittymää tuohon telian 7.99€ liittymään. Sama asiakaspalvelija soitti mikä chatissä oli ja kiltisti antoi ne tuolla hintaa ja katsomon urheilupaketilla 1kk ilman.

Tais olla Oona.
Aijaa ok. Mun tuurilla oli taas sama asiakaspalvelija vastassa jolta sen 11.99€ tarjouksen sain. Ja ei varmaan sen takia lähtenyt enää muuttamaan sen hinnan siihen 7.99€. Jos otan nyt uudestaan yhteyden chättiin, niin mun tuurilla varmaan osuu taas sama asiakaspalvelija 😄

Viimeksi muokattu:
Tuonne Telian chattiin ei pääse näköjään kuin Telian asiakkaat. Täytyy siis olla kirjautunut, eikä vaihtoehtoja ole tarjolla kuin Telian liittymän omistajille tai käyttäjille.

Onko kellään tietoa onko moilla minkälaisia winback tarjouksia 5g liittymissä? Olisin ottamassa telialta 15€/kk 5g 300m mutta mietin vain olisiko mahdollista moilta saada vielä parempi tarjous.

Kiitos numeron vinkanneille, Moilta soittelivat takaisin ja siirtyi kaksi liittymää Elisalta heille tuolla 9€ tarjouksella. Ihan kiva että toimii noinkin, kun lähimpään palvelupisteeseen on matkaa.

Vaihdettiin koko perheen liittymät Elisalta Telialle (100M, 4G, 7,99 €/kk). Jätin soittopyynnön, ja soittivat melkein heti.
Vitsi en tajua miksi mulle kivenkovaa väitti, ettei ole tuollaisesta kampanjasta kuullutkaan chätissä ja tällä forumilla jo nyt monet saanut saman tarjouksen tänään Tekis mieli vaan perua tuo 11.99€ tarjous ja kokeilla uudestaan josko sitten sattumoisin sattuisivat tunnustamaan tuon 7.99€ tarjouksen 😤

Tännekin lähti Elisan 2,99 liittymä chatin kautta. Lahjakorttia ei irronnut :D
Sanoivat että voimassa vaan tänään, mistä tuli taas vähän jekutettu olo. Mutta eiköhän tämä nykyisellä käytöllä tuon aikaisemmin liittymän voita, kun ei puhelimella hirveästi tule mitään tehtyä.

Myllystä tuoreita terveisiä että 9+4 euron diilin saa sekä elisan että telian liittymään. Just käytiin siirtämässä kaks elisaa ja yks telia moille tällä diilillä.

24kk voimassa, ilman avausmaksua.

Vitsi en tajua miksi mulle kivenkovaa väitti, ettei ole tuollaisesta kampanjasta kuullutkaan chätissä ja tällä forumilla jo nyt monet saanut saman tarjouksen tänään Tekis mieli vaan perua tuo 11.99€ tarjous ja kokeilla uudestaan josko sitten sattumoisin sattuisivat tunnustamaan tuon 7.99€ tarjouksen 😤
Tämä on kummallista. Itse en päässyt chatissa ollenkaan eteenpäin, mutta soittivat tosiaan heti, kun jätin soittopyynnön. Kertoi myös että tarjous on voimassa enää vain hetken ajan. Nyt odotellaan sitten Elisan vastatarjousta.

Päivitin myös 3x Elisan liittymää tuohon Telian Rajaton 100M 4G 7,99e/kk 12kk.
Mitään lahjakortteja en saanut vängätyä mukaan mutta yhden avausmaksun suostui sentään hyvittämään.

Kiitokset taas foorumisteille vinkistä!

Telian chatissa pienen väännön jälkeen sain tänään winback tarjouksena rajaton 100M 4G 9,99€/kk (12kk) toistaiseksi voimassa oleva + 50€ Lidliin. Melkoista nopan viskelyä tämä liittymäpeli.

Nyt juttelin chätissä jonkun oscarin nimisen kanssa ja sanoi ensin että koskee vaan elisan asiakkaita. Eli elisasta siirtyneitä. Sit sanoin, että kaverikin sai dna:lta siirron samaan hintaan 7.99€. No siihen sit sano, että ei voi tehdä koska siirto käynnissä ja että joudun ensin perumaan siirron. Sit kysyin, että mihin asti tää tarjous on voimassa johon hän totesi, että ei osaa oikein sanoa. Huh jokanen chätissä vastaa eri tavalla 🤨

Mulle sai puhuttua saman liittymän mutta 17,99 €/kk +50 € Lidlin lahjakortin. Kai tuo ihan ok diili oli, kun mobiilivarmennekin kuuluu hintaan?
Ainakin yhtä hyvä kuin itsellä, jos tuon kortin arvoksi laskee sen 4€ kuukaudessa. Itse en saanut lahjakorttia ja avausmaksukin jäi.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 388
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom