Rajattomat kaikki! Chätin kautta laitoin soittopyyntöä.Kiitoa tiedosta mutta saisiko vielä lisätietoja? Mitä kautta tarjolla, ja onkohan rajoittamattomat puhelut ja viestit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rajattomat kaikki! Chätin kautta laitoin soittopyyntöä.Kiitoa tiedosta mutta saisiko vielä lisätietoja? Mitä kautta tarjolla, ja onkohan rajoittamattomat puhelut ja viestit?
No helskutti, pitääkö tässä vielä olla yhteyksissä Telian suuntaanKuulemma Telialta saa nyt uudet asiakkaat rajatonta 100M 4G liittymää hintaa 7.99€/kk, 12kk. Kovilla ampuu nyt operaattorit.
Ei hitsi 7.99€No helskutti, pitääkö tässä vielä olla yhteyksissä Telian suuntaan. Eilen tuohon hintaan sai 20 Mb liittymän. Kaksi Elisan liittymään laitoin siirtymään.
Kuulemma Telialta saa nyt uudet asiakkaat rajatonta 100M 4G liittymää hintaa 7.99€/kk, 12kk. Kovilla ampuu nyt operaattorit.
Kyllä ja kuuleman mukaan (chatista) sanoivat että tarjous on voimassa huomisen vieläTämä tieto pitää paikkansa.
Otin itse juuri kyseisen tarjouksen.
Mikäli haluatte tuon 100m 4g 7,99€/kk liittymän tulee mennä telian chattiin heidän internetsivuilta, kysäistä heiltä tuosta tarjouksesta, johon he vastaavat että haluaisivat soittaa sinulle, sopiiiko?
Puhelimessa he kertovat että tuommoisen sopimuksen saa tehtyä ja siinä samalla sen saakin sitten tosiaan tehtyä.
Yllä olevat toimenpiteet sen takia, että heillä ei kuulemma ole lupa markkinoida tuollaista sopimusta yleisesti, joten tämän takia tämä onnistuu vain puhelimitse.
Suoraa puhelinnumeroa mihin soittaa saadaakseen tuon tarjouksen ei ole.
Chatissa usein muutenkin kaikista vähiten tietävät asiakaspalvelijat. Ei noilla muutenkaan ole yleensä kai tapana enää hintaa laskea, jos olet mennyt jonkun ottamaan. Luottavat siihen ettet lähde enää perumaan siirtoa. Toisaalta voit myös menettää sen 12€/kk hinnan, jos perut ja koitat 8€/kk.Koitin muuttaa tuon 11.99€ hinnan niin ,että saisi sen 7.99€. Mut asiakaspalvelija vastas chätissä näin: Okei meillä ei ainakaan täällä asiakaspalvelussa ole tuollaisia kampanjoita ollenkaan niin ei saada tuollaisella hinnalla 100M. Mitä mun kandee tehdä?
Hän joko oli epätietoinen tai sitten esitti vaan luultavasti, ettei ole kuullut tuollaisesta kampanjastaOkei mä voin laittaa tuosta kyselyä mistä tuollaisen kampanjan on voinut saada, sillä meillä täällä ei kyllä tuollasita ole
Minä otan selvittelyyn tämän.
Näin asiakaspalvelija vastasi
Oliko asiakaspalvelija sattumoisin nimeltä wilmaItse sain juuri siirrettyä 3 elisan liittymää tuohon telian 7.99€ liittymään. Sama asiakaspalvelija soitti mikä chatissä oli ja kiltisti antoi ne tuolla hintaa ja katsomon urheilupaketilla 1kk ilman.
Tais olla Oona.Oliko asiakaspalvelija sattumoisin nimeltä wilma![]()
Aijaa ok. Mun tuurilla oli taas sama asiakaspalvelija vastassa jolta sen 11.99€ tarjouksen sain. Ja ei varmaan sen takia lähtenyt enää muuttamaan sen hinnan siihen 7.99€. Jos otan nyt uudestaan yhteyden chättiin, niin mun tuurilla varmaan osuu taas sama asiakaspalvelijaTais olla Oona.
Pyysitkö Telian chatista soittoa, vai tuliko puhelu satunnaisotannalla? Kelpaisi tuollainen liittymä moiseen hintaan.Itselle Telian myyjä sai puhuttua 5G 300M liittymän hintaan 14,99€ kuussa vuoden määräaikaisena. Soittivat suoraan minulle.
Vitsi en tajua miksi mulle kivenkovaa väitti, ettei ole tuollaisesta kampanjasta kuullutkaan chätissä ja tällä forumilla jo nyt monet saanut saman tarjouksen tänään Tekis mieli vaan perua tuo 11.99€ tarjous ja kokeilla uudestaan josko sitten sattumoisin sattuisivat tunnustamaan tuon 7.99€ tarjouksenVaihdettiin koko perheen liittymät Elisalta Telialle (100M, 4G, 7,99 €/kk). Jätin soittopyynnön, ja soittivat melkein heti.
Tämä on kummallista. Itse en päässyt chatissa ollenkaan eteenpäin, mutta soittivat tosiaan heti, kun jätin soittopyynnön. Kertoi myös että tarjous on voimassa enää vain hetken ajan. Nyt odotellaan sitten Elisan vastatarjousta.Vitsi en tajua miksi mulle kivenkovaa väitti, ettei ole tuollaisesta kampanjasta kuullutkaan chätissä ja tällä forumilla jo nyt monet saanut saman tarjouksen tänään Tekis mieli vaan perua tuo 11.99€ tarjous ja kokeilla uudestaan josko sitten sattumoisin sattuisivat tunnustamaan tuon 7.99€ tarjouksen![]()
Ihan satunnaissoitolla ottivat yhteyttä. Tai sanoi soittelevansa jotain listaa läpi.Pyysitkö Telian chatista soittoa, vai tuliko puhelu satunnaisotannalla? Kelpaisi tuollainen liittymä moiseen hintaan.
Kuulemma Telialta saa nyt uudet asiakkaat rajatonta 100M 4G liittymää hintaa 7.99€/kk, 12kk. Kovilla ampuu nyt operaattorit.
Kiitos tiedosta! Ajattelin huomenna käydä testaamassa Moin tarjouksen Telian asiakkaille. Jos numeronsiirto aktivoituisi ajoissa, niin onnistuisikohan tuon saada winbackkinä.Ihan satunnaissoitolla ottivat yhteyttä. Tai sanoi soittelevansa jotain listaa läpi.
Mulle sai puhuttua saman liittymän mutta 17,99 €/kk +50 € Lidlin lahjakortin. Kai tuo ihan ok diili oli, kun mobiilivarmennekin kuuluu hintaan?Itselle Telian myyjä sai puhuttua 5G 300M liittymän hintaan 14,99€ kuussa vuoden määräaikaisena. Soittivat suoraan minulle.
Ainakin yhtä hyvä kuin itsellä, jos tuon kortin arvoksi laskee sen 4€ kuukaudessa. Itse en saanut lahjakorttia ja avausmaksukin jäi.Mulle sai puhuttua saman liittymän mutta 17,99 €/kk +50 € Lidlin lahjakortin. Kai tuo ihan ok diili oli, kun mobiilivarmennekin kuuluu hintaan?
Telian chatissa pienen väännön jälkeen sain tänään winback tarjouksena rajaton 100M 4G 9,99€/kk (12kk) toistaiseksi voimassa oleva + 50€ Lidliin. Melkoista nopan viskelyä tämä liittymäpeli.
Juuri tuo.Mikä numero? 045 7838 7594?
Ymmärsin Telian viestistä jossa ne ilmoitti, että määräaikainen loppuu, että voin irtisanoa liittymän vasta sinä päivänä kun se loppuu ja sitten on 2vk odotusaika.
Tuollahan kikalla ne saa nyhdettyä rahaa korotetulla hinnalla hetken?
Jumbo, VantaaOliko minkä ständin kaveri kyseessä, että tietää voiko luottaa?
Jumbon esitteli olevansa. Tilausvahvistukset tuli normaalisti ja liittymät ilmestyi Mun Moihin.Oliko minkä ständin kaveri kyseessä, että tietää voiko luottaa?
Ole iloinen hyvistä tarjouksista ja jätä ne myyjät rauhaanPitää käydä huomenna kysymässä, että mikä juttu et kusetti päin naamaa.
Etätoimituksena,myymälästä,e-sim vaihtoehdot. En ole tosin varma kuinka kauan kestää kun tulee postissa luultavasti kuitenkin hyvissä ajoin ennen siirron toteutumista.Pitääks tehdä tilaus e-simminä? Onks tietoa voiko simmin saada postissa?
Etätoimituksena,myymälästä,e-sim vaihtoehdot. En ole tosin varma kuinka kauan kestää kun tulee postissa luultavasti kuitenkin hyvissä ajoin ennen siirron toteutumista.
Miten se sua huijas päin naamaa?Pitää käydä huomenna kysymässä, että mikä juttu et huijas päin naamaa.
Ja tässä nyt ei varmasti ole käynyt niin että olisit ymmärtänyt jotain väärin? Kuten jo aiemmin sanoin että minulle puhelimessa totesivat että heidän aspa ei saa niitä tehdä syystä X. Minulle on ihan sama sinänsä mikä se syy on, suurin osa aspoista on nykyään ulkoistettu eikä tuo nyt ensimmäinen kerta ole ettei aspa voi myydä vaan pitää ottaa yhteyttä muualle. Tuosta numerosta kuitenkin sai kampanjan liittymän ja tiedotkin näkyy mun moissa.
Selvä.Moin ständin myyjä sanoi minulle ettei hän voi tehdä etämyyntiä. Ei voi myydä puhelimessa äidilleni liittymää, koska ei voi varmentaa puhelimitse kenenkään henkilöllisyyttä.
Ei tuossa nyt kauheasti voi väärin ymmärtää, kun moneen kertaan varmistin asian.![]()
Ehkä se oli eri myyjä.Pitää käydä huomenna kysymässä, että mikä juttu et huijas päin naamaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.