Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Satutko muistamaan Telian asiakaspalvelijan nimeä tai onko vänkäysvinkkejä antaa? :D Olen jo parin kanssa keskustellut, eivätkä ole lahjakorttia tuohon hintaan suostuneet antamaan
Harmi kyllä, muistan vain, että mukava naispuolinen - ei siis paljon auta. Ensin tarjosi 17,99 + 30€ lk. Sanoin sitten, että voisiko pikkuisen parantaa hintaa tai lahjakorttia, että jäisin voiton puolelle, kun DNA:lla tarjottiin 50€ lk. Sitten löytyi hinnaksi tuo 15,99€

Toivottavasti vielä tulee tuo lahjuskin. Iski nyt pieni epävarmuus, että sanoiko ihan varmasti vielä 15,99:nkin jälkeen "ja lahjakortti", mutta ainakaan ei sanonut "mutta tuohon hintaan minun on jätettävä lahjakortti pois" :D

Olen vielä uskossa, että lahjakortti tulee, mutta aika näyttää.

Varmaankin reissatessa missasin MOIn winbackin, oli tullut soittoa 09 alkuisesta 770xxxx numerosta, tai sitten lie sattumaa että alkaa samanlailla kuin moi-aspan puhnro eli 770 :think:

Soitin siihen takaisin ja Enia väitti olevan? :D Tekeekö ne asiakashankintaa kautta rantain, tiedä sitten.

Noh, ollaan nyt 2kk lahjakorttiajan verran Elisassa ja sitten -ehkä- joku muu, ellei MOI soittele kuten ennenkin pari vuotta sitten.

Enkä muutoin veivaisi, on vaan 100/100 nopein kiinteä jonka tässä taloyhtiössä saa lisähintaan 9,9e/kk, niin tähän asti tullut toimeen pelkällä yhdellä netillä, luurista koneelle jakaen USBia pitkin. Elisalta soitteli joskus et hei sulla on kadun päässä meidän uusinta tekniikkaa oleva antenni jne...

Steamin ja Battlenetin kanssa latailut sekä päivitykset on aika tuskaa 100M liittymällä.

Esim EU-roaming - Roaming Euroopassa | DNA löytyy taulukko EU gigoista ja sen jälkeen maksaa spessua
Joo, oma MOi olikos 28gt/kk. Ehkei kannata suomalaista alkaa parantamaan, kortti vaan Italiasta. 250giga dataa/kk ja eka kuukausi 22e:
1747079135453.png

Suoraan sanottuna pre-paid -neitsyenä pakko kysyä: 1) mitä edes tarkoittaa jos saa puhetta, viestejä ja dataa jonkin määrän, niin mitä merkitystä on sillä ajalla, kuukausi? Ja 2) jos kortti on voimassa kuukauden, mitä merkitystä on kortin aktivoinnilla, sehän on vain tapa jakaa hämäävästi sen kortin hinta? 3) ja jos haluaakin olla kaksi kuukautta, tai kolme, niin ostetaanko joka kuukausi uusi kortti jossa taas uusi numero?, ja jos samaa korttia ja numeroa voi "jatkaa", mikä siinä on enää "pre" paid?

Suoraan sanottuna pre-paid -neitsyenä pakko kysyä: 1) mitä edes tarkoittaa jos saa puhetta, viestejä ja dataa jonkin määrän, niin mitä merkitystä on sillä ajalla, kuukausi? Ja 2) jos kortti on voimassa kuukauden, mitä merkitystä on kortin aktivoinnilla, sehän on vain tapa jakaa hämäävästi sen kortin hinta? 3) ja jos haluaakin olla kaksi kuukautta, tai kolme, niin ostetaanko joka kuukausi uusi kortti jossa taas uusi numero?, ja jos samaa korttia ja numeroa voi "jatkaa", mikä siinä on enää "pre" paid?
1) prepaid liittymään ladataan joko arvoa, eli puhelut, viestit ja data veloitetaan tuosta ladatusta summasta, tämä arvo ei "vanhene", sitten voit ladata ns paketin esimerkiksi juuri kuukaudeksi, joka sisältää puhelut, viestit ja datan kuukauden ajaksi.

2) kortti itsessään ei vanhene, vaikka sinulla ei saldoa olisikaan, se toimii toiseen suuntaan, eli siihen voi vielä soittaa ja vastaanottaa viestejä. voit itse päättää lataatko saldoa paljon ja kuinka usein. lataus tapahtuu esim operaattorin nettisivuilla tai esim R-kioskista.

3) tähän tulikin vastaus jo yllä.

2) kortti itsessään ei vanhene, vaikka sinulla ei saldoa olisikaan, se toimii toiseen suuntaan, eli siihen voi vielä soittaa ja vastaanottaa viestejä. voit itse päättää lataatko saldoa paljon ja kuinka usein. lataus tapahtuu esim operaattorin nettisivuilla tai esim R-kioskista.
Tää ei ihan pidä paikkaansa. Taitaa kaikilla operaattoreilla mennä liittymä kiinni 12kk päästä viimeisestä latauksesta ja auki ei uudelleen saa. Eli jos noin käy, pitää hommata uus liittymä.

Tää ei ihan pidä paikkaansa. Taitaa kaikilla operaattoreilla mennä liittymä kiinni 12kk päästä viimeisestä latauksesta ja auki ei uudelleen saa. Eli jos noin käy, pitää hommata uus liittymä.
joo olet oikeassa, tuo tarkoitti apn kommenttia kuukausittain ostettavasta kortista ettei nyt kuukausittain uutta osteta vaan ladataan vanhaa säännöllisesti.

Yhden päivän erolla

IMG_8788.png
Kiitos. Laioin nyt itsekkin numeron siirtymään Moi:lle, koska maaliskuussa mulla loppui elisan 17,99€ 10M rajaton. Elisa muutti sen siitten 100M mutta puhelut ja tekstarit maksaa. Elisa tarjoaa omalla tarjouksellaan 200M rajatonta mulle hintaan 22,99€.
Joten winbackin kautta tuon 200M rajaton liittymän voisi sitten saada halvemmalla + lahjakortti. No saa nähdä lähipäivinä että mitä minulle tarjoavat ja täytyy muistaa että ei tartu ensimmäiseen tarjoukseen :)

Itsellä vaihtui jo Moihin Elisalta. Vaimon ja lasten tarkka 100mb liittymät ovat nousseet matkan varrella alkuperäisestä 4,99€/kk —> 16,99€. Taitaa lähteä neljä liittymää lisää siirtymään Moille.

Moikka, itsellä siirtyy elisalta pois moille 19.5 eikä vielä oo kuulunu mitään. Kuinka lähellä siirtoa teille tullu viestillä tarjous?

Viimeksi muokattu:
Itsellä siirtyi tänään Telialta Elisalle. Telia ei antanut minkäänlaista winback-tarjousta. Kerran tuli jokin viesti, missä harmiteltiin lähtöä ja tarjottiin keskittäjän etuja.

Liekö syynä se, että olen jo pari lahjakorttia saanut Telialta tänä vuonna ja hinta oli 17,99€/kk. Ei taida olla parempaa tarjolla.

Sellaisen havainnon ainakin DNA:n kanssa olen tehnyt, että ensimmäisen tarjouksen sopimusten uusinnasta tekee jonkun yhteistyökumppanin myyjä, jonka tietenkin pitää liittymät saada korkeammalla katteella myydyksi. Näihin tarjouksiin en ole suostunut, kun lisäksi niihin on yleensä tungettu mukaan kaikenlaista ylimääräistäkin. Lopulta ennen sopimusten umpeutumista, on hyväksyttävän tarjouksen tehnyt DNA:n oma asiakaspalvelija. Eli kannattaa vain rauhassa odotella lähelle sopimusten päättymistä, kyllä sieltä vielä kunnon tarjous tulee:)

Statistiikka

Viestiketjuista
277 146
Jäsenet
77 577
Uusin jäsen
Pullasuti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom