Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Satutko muistamaan Telian asiakaspalvelijan nimeä tai onko vänkäysvinkkejä antaa? :D Olen jo parin kanssa keskustellut, eivätkä ole lahjakorttia tuohon hintaan suostuneet antamaan
Harmi kyllä, muistan vain, että mukava naispuolinen - ei siis paljon auta. Ensin tarjosi 17,99 + 30€ lk. Sanoin sitten, että voisiko pikkuisen parantaa hintaa tai lahjakorttia, että jäisin voiton puolelle, kun DNA:lla tarjottiin 50€ lk. Sitten löytyi hinnaksi tuo 15,99€

Toivottavasti vielä tulee tuo lahjuskin. Iski nyt pieni epävarmuus, että sanoiko ihan varmasti vielä 15,99:nkin jälkeen "ja lahjakortti", mutta ainakaan ei sanonut "mutta tuohon hintaan minun on jätettävä lahjakortti pois" :D

Olen vielä uskossa, että lahjakortti tulee, mutta aika näyttää.

Varmaankin reissatessa missasin MOIn winbackin, oli tullut soittoa 09 alkuisesta 770xxxx numerosta, tai sitten lie sattumaa että alkaa samanlailla kuin moi-aspan puhnro eli 770 :think:

Soitin siihen takaisin ja Enia väitti olevan? :D Tekeekö ne asiakashankintaa kautta rantain, tiedä sitten.

Noh, ollaan nyt 2kk lahjakorttiajan verran Elisassa ja sitten -ehkä- joku muu, ellei MOI soittele kuten ennenkin pari vuotta sitten.

Enkä muutoin veivaisi, on vaan 100/100 nopein kiinteä jonka tässä taloyhtiössä saa lisähintaan 9,9e/kk, niin tähän asti tullut toimeen pelkällä yhdellä netillä, luurista koneelle jakaen USBia pitkin. Elisalta soitteli joskus et hei sulla on kadun päässä meidän uusinta tekniikkaa oleva antenni jne...

Steamin ja Battlenetin kanssa latailut sekä päivitykset on aika tuskaa 100M liittymällä.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 994
Jäsenet
77 565
Uusin jäsen
kallitus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom