Ja menikö kaikki putkeen? no jos pa**a putkesta on kyse niin meni. Ensiksi tämä "asiakaspalevelian" kanssa chatissa käyty sopismuskeskustelu on tyhjää täynnä. Liittymä katkaistiin yöllä ja mitään jatkoa ei oltu edes tehty. No yöllä sain chatissa simmin uudestaan auki ja "musliminimeltä kuulostava asiakaspalvelija" sanoin etta asia korjaantuu. No luotettiin sitten tähän kunnes alkoi satelemaan tervetuloviestejä Telialta uudelle asiakkaalle? No nyt sitten ennen joulua kattelin että laskut tippuivat e-laskulta pois - joka tässä tapauksessa oli hyvä, sillä kuukauden veloitus oli yli 16€ 7,99€ sijaan. Uuden liittymän kk maksu jotain 14,99 + jotain vajaa 9€ avausmaksuja tulossa. Taas chatin kautta yhteyttä ja taas vastaavalta alueelta tulevien nimeltä kuullostava chat henkilö. Ei tainnut mennä translaattorista ihan kaikki taas perille, kun kysyi että "haluanko päivittää hinnan?" No totta hitossa siihen mikä oli jo sovittu! No sitten sanoi että käynnistä puhelin uudestaan 20min sisään ja hei???? Mit. vit. ihmettelin ja taas sateli liittymän päivityysviestejä mutta edellleen veloittettavat summat pysyy alkuperäisinä. Asiakaspalvelu chatissa on tunnistanut tuon "uuden" hinnan 7,99 mutta ei se vaan niihin kohta ep lähestyviin laskuihin päivity. Lisäksi jankkaavat vaan tuon 8€ avausmaksun puolesta, että olisi maksettava --> "chatissa tehdyn sopimuksen" mukaan hinta vain päivitetään, niin kuin on tehty jo kolme kertaa aiempinakin vuosina. Kysyin nyt kolmannen kerran, että johtuuko tämä vedätys siitä että tässä päässä on 77v mummeli? Koska todellisesti tätä asiaa hoitaa hänen poikansa, jolle tämä vaikuttaa nyt kunnon ku**tukselta! Saa nähä mitä tapahtuu ennen laskun eräpäivää mutta en ajatellut pistää niitä ainakaan maksuun.... Niin kolme kertaa tuota on nyt yritettyy selvittää ja ens viikolla pitäis soittaa - painotin että noudattakaa chatissa tehtyä sopimusta!