Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Globetel tarjoaa 5.9e/kk käytön mukaan tai 8.9e/kk 300min+300kplLapsen olisi tarkoitus käyttää nettiä vain wifillä ja tekstiviestit/soitot tulisi maksettavaksi. Eli liittymissähän on tuo nettikin nykyään pakollisena? Eli miten rajoittaa sitten.
Globetel:ssa kannattaa huomata:Globetel tarjoaa 5.9e/kk käytön mukaan tai 8.9e/kk 300min+300kpl
Elisa latausliittymä. Ei kk maksuja ja mobiiliverkon datan saa pois puhelimesta tai omaelisan kautta.Lapsen olisi tarkoitus käyttää nettiä vain wifillä ja tekstiviestit/soitot tulisi maksettavaksi. Eli liittymissähän on tuo nettikin nykyään pakollisena? Eli miten rajoittaa sitten.
Netti rajaton. Puhelut ja viestit päälle, mutta käsittääkseni 4€ katto eli maksimissaan 12€/kk vaikka puhuisi päivät pääksytysten.Mikä tuo moin 200m liittymä on? Rajaton vai puhelut ja viestit päälle?
Kyllä Moi:lla on ollut iät ja ajat tuo 8 euron rajaton tyytyväisyyskyselywinback, kun Elisalle vaihtaa, mutta sitä soittoa ei vaan kaikille tule.Eli tällä hetkellä kannattas tehdä ainakin Elisan käyttäjänä siirto Elisa -> Moi ja katsoa mitä tapahtuu?
Pitää laittaa varmaan myös siirtymään Moille ja siirrellä sitten takasin Elisalle jos ei pelkkä Moille siirron aloitus riitä.Kyllä Moi:lla on ollut iät ja ajat tuo 8 euron rajaton tyytyväisyyskyselywinback, kun Elisalle vaihtaa, mutta sitä soittoa ei vaan kaikille tule.
Ja Elisalta saa Moi:n asiakkaat yleensä parhaat tarjoukset, että kyllä se kannattaa muutenkin.
Ja menikö kaikki putkeen? no jos pa**a putkesta on kyse niin meni. Ensiksi tämä "asiakaspalevelian" kanssa chatissa käyty sopismuskeskustelu on tyhjää täynnä. Liittymä katkaistiin yöllä ja mitään jatkoa ei oltu edes tehty. No yöllä sain chatissa simmin uudestaan auki ja "musliminimeltä kuulostava asiakaspalvelija" sanoin etta asia korjaantuu. No luotettiin sitten tähän kunnes alkoi satelemaan tervetuloviestejä Telialta uudelle asiakkaalle? No nyt sitten ennen joulua kattelin että laskut tippuivat e-laskulta pois - joka tässä tapauksessa oli hyvä, sillä kuukauden veloitus oli yli 16€ 7,99€ sijaan. Uuden liittymän kk maksu jotain 14,99 + jotain vajaa 9€ avausmaksuja tulossa. Taas chatin kautta yhteyttä ja taas vastaavalta alueelta tulevien nimeltä kuullostava chat henkilö. Ei tainnut mennä translaattorista ihan kaikki taas perille, kun kysyi että "haluanko päivittää hinnan?" No totta hitossa siihen mikä oli jo sovittu! No sitten sanoi että käynnistä puhelin uudestaan 20min sisään ja hei???? Mit. vit. ihmettelin ja taas sateli liittymän päivityysviestejä mutta edellleen veloittettavat summat pysyy alkuperäisinä. Asiakaspalvelu chatissa on tunnistanut tuon "uuden" hinnan 7,99 mutta ei se vaan niihin kohta ep lähestyviin laskuihin päivity. Lisäksi jankkaavat vaan tuon 8€ avausmaksun puolesta, että olisi maksettava --> "chatissa tehdyn sopimuksen" mukaan hinta vain päivitetään, niin kuin on tehty jo kolme kertaa aiempinakin vuosina. Kysyin nyt kolmannen kerran, että johtuuko tämä vedätys siitä että tässä päässä on 77v mummeli? Koska todellisesti tätä asiaa hoitaa hänen poikansa, jolle tämä vaikuttaa nyt kunnon ku**tukselta! Saa nähä mitä tapahtuu ennen laskun eräpäivää mutta en ajatellut pistää niitä ainakaan maksuun.... Niin kolme kertaa tuota on nyt yritettyy selvittää ja ens viikolla pitäis soittaa - painotin että noudattakaa chatissa tehtyä sopimusta!Telian Yhteys Mukaan kotimaa 50Mb hinta nousi 10,1 --> 13,99. No ei onnistunut chatissa jatko, kuten viime vuonna onnistu. No sanoin liitymän irti, jossa oli 2vk irtisanomisaika. Halusin saman liittymän alkamaan sitten 2vk päähän eli chatissa piti tämä sitten tehdä. No chatissa sitten ilmeisesti sama nimimerkki sanoi, että eikös se kävisi jos päivitettäisiin liittymä? No sitähän alunperin halusinkin. No nyt hinta oli 7,99/kk määräaikaisena 12kk eli vielä 2€ halvempi kuin toistaiseksi. No on tuo ollut jo 2019 alkaen eli ei haittaa määräaikaisena.
No johan on! HuhJa menikö kaikki putkeen? no jos pa**a putkesta on kyse niin meni. Ensiksi tämä "asiakaspalevelian" kanssa chatissa käyty sopismuskeskustelu on tyhjää täynnä. Liittymä katkaistiin yöllä ja mitään jatkoa ei oltu edes tehty. No yöllä sain chatissa simmin uudestaan auki ja "musliminimeltä kuulostava asiakaspalvelija" sanoin etta asia korjaantuu. No luotettiin sitten tähän kunnes alkoi satelemaan tervetuloviestejä Telialta uudelle asiakkaalle? No nyt sitten ennen joulua kattelin että laskut tippuivat e-laskulta pois - joka tässä tapauksessa oli hyvä, sillä kuukauden veloitus oli yli 16€ 7,99€ sijaan. Uuden liittymän kk maksu jotain 14,99 + jotain vajaa 9€ avausmaksuja tulossa. Taas chatin kautta yhteyttä ja taas vastaavalta alueelta tulevien nimeltä kuullostava chat henkilö. Ei tainnut mennä translaattorista ihan kaikki taas perille, kun kysyi että "haluanko päivittää hinnan?" No totta hitossa siihen mikä oli jo sovittu! No sitten sanoi että käynnistä puhelin uudestaan 20min sisään ja hei???? Mit. vit. ihmettelin ja taas sateli liittymän päivityysviestejä mutta edellleen veloittettavat summat pysyy alkuperäisinä. Asiakaspalvelu chatissa on tunnistanut tuon "uuden" hinnan 7,99 mutta ei se vaan niihin kohta ep lähestyviin laskuihin päivity. Lisäksi jankkaavat vaan tuon 8€ avausmaksun puolesta, että olisi maksettava --> "chatissa tehdyn sopimuksen" mukaan hinta vain päivitetään, niin kuin on tehty jo kolme kertaa aiempinakin vuosina. Kysyin nyt kolmannen kerran, että johtuuko tämä vedätys siitä että tässä päässä on 77v mummeli? Koska todellisesti tätä asiaa hoitaa hänen poikansa, jolle tämä vaikuttaa nyt kunnon ku**tukselta! Saa nähä mitä tapahtuu ennen laskun eräpäivää mutta en ajatellut pistää niitä ainakaan maksuun.... Niin kolme kertaa tuota on nyt yritettyy selvittää ja ens viikolla pitäis soittaa - painotin että noudattakaa chatissa tehtyä sopimusta!
Pitää laittaa varmaan myös siirtymään Moille ja siirrellä sitten takasin Elisalle jos ei pelkkä Moille siirron aloitus riitä.
Onni lykästi minuakin ja nyt tuli Moi:lta "asiakastyytyväisyyskysely", jonka yhteydessä pitää mainita, että jäisi asiakkaaksi, jos olisi hyvä diili. Rajaton netti 4G 200M, hintaa 8€ kk ja puhelut/tekstarit 4€ max päälle. Voimassa 24kk.Sain Enialta Moi --> Elisa 9,99€ 24kk Tarkka 100mb, tinkasin avausmaksun pois, ei lahjakorttia
Säästyhän tuo vuodessa sen 24e, jos tulisi tuollainen puhelu vastaan.Onni lykästi minuakin ja nyt tuli Moi:lta "asiakastyytyväisyyskysely", jonka yhteydessä pitää mainita, että jäisi asiakkaaksi, jos olisi hyvä diili. Rajaton netti 4G 200M, hintaa 8€ kk ja puhelut/tekstarit 4€ max päälle. Voimassa 24kk.
Tänään soitteli Moi winbackpuhelua ja 8e/kk 200M liittymä napsui pariksi vuodeksi.
Eli Moilla liittymä käytössä päivän -> siirto Elisaan -> Moi soittelee muutaman työpäivän kuluttua udellen millaisen diilin sain ja kun sanon, että sain Elisalta 100M alle kymppiin niin tarjosi tämän 8 eurosen.
23Gt EU roaming dataa näyttäisi olevan eli vähän vähemmän kuin Elisan satkussa, jossa taisi olla 28Gt.
Tuossa pari viestiä ylempänä...PS. Onko tuossa Moin 200M tarjousliittymässä 8e/kk mitään EU dataa? Ihan mieleenkiinnosta.
Mulla on Elisan latausliittymä siirtymässä Moille, tarkoitus saada siihen joko Elisan 100M tai Moin 200M liittymä vanhemmille nettikäyttöön mutta tuolla on saldoa vielä 35€ joka katoaa kun liittymä siirtyy Moille. Oli useamman vuoden mun firman puhelinnumero ja käytännössä vain puhelujen vastaamiseen. Jotta saanut tuon pidettyä aktiivisena tullut aina silloin tällöin ladattua saldoa ja sitä nyt sitten kertynyt. Nyt tuolle numerolle ei ole enää tarvetta niin otin sen mukaan kun muillekin perheen liittymille siirtojumppa työnalla.
Vitosen jo käytin yhteen softaan minkä halusin ostaa ja voisin tuon lopun ladata Google Playhin saldoksi mutta empä nyt keksikkään miten saan tuota saldoa ostettua. Löysin joitakin ohjeita mutta ei mulla ole mitään osta play saldoa missään.
Ideoita? Voisin vaikka kävellä kauppaan ja ostaa lahjakortin mutta ei kait sitä kaupassa tuolla simmillä pysty maksamaan...
Edit: kukaan käyttänyt tuollaista lahjakoodikauppaa kun driffle.com ?
Kannatti soittaa, kaveri sai jo Moille siirtyneen takaisin Elisalle 10,90€/kk 100M kun ei puheluita ja tekstareita tarvitse ja nopeus riittää mobiiliin. Siirto- ja avausmaksut hyvitetään lahjakortilla pois.Oliko tänne Enialle joku salasana tai puhelinnumero josta olla yhteyksissä Moille siirtyneestä Elisan liittymästä? Kaverille ei tullut kummoisia winbackeja ja numero nyt siirtynyt Moille.
Eniasta hei!
Enia Oy on 100 prosenttisesti Elisan omistama telemarkkinointiyritys. Olemme osa Elisan henkilöasiakas-myyntiyksikköä ja vastaamme yhdessä muiden myyntikanavien kanssa Elisan ja Saunalahden palveluiden myynnistä kuluttaja-asiakkaille. Kohderyhmiämme ovat niin uudet kuin nykyisetkin asiakkaat...enia.fi
On. Eli puhelimessa tehty sopimus on etämyyntiä, ja sitä koskee peruuttamisoikeus.Jos puhelimessa teet liittymä vaihdoksen. Onko niissä kans 14päivän peruminen.
Ei kai kilpaileva operaattori näe, kuin operaattoritunnuksen. Ei siis käyttöprofiilia. Vai ymmärsinkö väärin, että kirjoitit oman operaattorisi winback tarjouksesta?Aika tarkkaan ilmeisesti katsovat käyttöprofiilin, puheluajan, datan. Ei tainnut 100M/16.99 parempaa tarjota. Jäljelle jää se, että kannattaako ottaa ihan vain Moin winbackkia ajatellen?
Oman operaattorin winback tarjousta kommentoin.Ei kai kilpaileva operaattori näe, kuin operaattoritunnuksen. Ei siis käyttöprofiilia. Vai ymmärsinkö väärin, että kirjoitit oman operaattorisi winback tarjouksesta?
Asiaa sivuten, saako elisan laitenetin e-siminä?
Just eilen sai 100M 10,99€/kk Enialta, eri numero toki.Niin se on tuurista kiinni mitä tarjotaan. Kysyin Elisan/ Enian tarjouksia moin asiakkaille (010190240) eikä kuulemma 100m liittymiä ole nyt ollenkaan myynnissä. Paras tarjous 200m 23,99€/kk
Löytääkö noita muita numeroita jostain, vai onko tämä joku julkinen salaisuus? Aiemmin tänne linkattiin sivu, mikä olisi vaatinut jonkun salasananJust eilen sai 100M 10,99€/kk Enialta, eri numero toki.
Liekkö kyse eilisestä viestistä, ku vähän lukee edellisiä viestejä...Löytääkö noita muita numeroita jostain, vai onko tämä joku julkinen salaisuus? Aiemmin tänne linkattiin sivu, mikä olisi vaatinut jonkun salasanan
Niin sieltä löytyy yksiköiden osoitteet, ei yleistä myyntinumeroa. Vai alatteko vaan valkkaamaan listasta mitä sattuu team leaderia tai myyntipäällikköä, kenen omasta numerosta lähdetään tinkaamaan?Liekkö kyse eilisestä viestistä, ku vähän lukee edellisiä viestejä...
Liittymät
Lapsen olisi tarkoitus käyttää nettiä vain wifillä ja tekstiviestit/soitot tulisi maksettavaksi. Eli liittymissähän on tuo nettikin nykyään pakollisena? Eli miten rajoittaa sitten.bbs.io-tech.fi
On noita numeroita tänne laitettu:Löytääkö noita muita numeroita jostain, vai onko tämä joku julkinen salaisuus? Aiemmin tänne linkattiin sivu, mikä olisi vaatinut jonkun salasanan
Kyllä onnistuu, mutta vaatii viitseliään toimijan tai osaajan asian suhteen.Vieläkö joku on saanut ihan lähiaikoina numeronsiirron tehtyä Telian Yhteys Mukaan Kotimaassa 50M liittymään? Tarjouksessa taas 9,99 eur/kk.
Huippuetu mobiililaajakaistasta sinulle | Telia
Löydä halpa mobiililiittymä tablettiin, reitittimeen, läppäriin, nettitikkuun tai muuhun laitteeseen ja valitse tarpeeseesi paras netti mukaan. Katso etusi!www.telia.fi