Kyse puh.liittymästä. Jos nyt tarttuisin toisen operaattorin tarjoukseen ja se laittaa siirtoprosessin käyntiin niin et alkaisi 24.11, voiko niin tehdä mun tilanteessa vaikka heti tänään ilman mitään sakkomaksuja yms lisämaksuja dnan puolelta, pelkkä siirtoilmoitus et siirryn 24.11 muualle? Mulla siis määräaikainen puh.liittymä soppari dnalla joka loppuu 23.11. Vai kannattaako odottaa vielä sen toisen operaattorin kanssa, etteivät vielä tee numeronsiirto-ilmoitusta joka siis näkyisi heti dnalla (kai?)?
Entä onko dna yleensä laittanut hyviä winback tarjouksia sitten kun näkevät et oon siirtymässä pois..? Ja milloin ne yleensä ilmestyy sitten esim tekstarina, tyyliin päivän ennen siirtoa tms..?
Oon ollut siellä suht kauan, viitisen vuotta ainakin, ja mulla on heillä myös mobiililaajakaista(5g 400M) + MC7010 ulkomokkula, että sen puolesta jumissa siellä vähän pitempään, äskettäin otin sen, noin kk sitten ja on määräaikainen.
Entä onko dna yleensä laittanut hyviä winback tarjouksia sitten kun näkevät et oon siirtymässä pois..? Ja milloin ne yleensä ilmestyy sitten esim tekstarina, tyyliin päivän ennen siirtoa tms..?
Oon ollut siellä suht kauan, viitisen vuotta ainakin, ja mulla on heillä myös mobiililaajakaista(5g 400M) + MC7010 ulkomokkula, että sen puolesta jumissa siellä vähän pitempään, äskettäin otin sen, noin kk sitten ja on määräaikainen.