DNA:n määräaikainen puhelinliittymä olis päättymässä 3.11. ja tarjosivat tekstiviestillä nykyistä (ilmeisesti jo nyt ylihintaista) vielä kalliimpaa tilalle. Eli nyt ollut käytössä 200M 24,86€/kk ja nyt tarjottu 29,90€/kk.
Noh ajattelin että nyt on sitten hyvä hetki kilpailuttaa liittymä ja aloin etsimään hintoja sekä tietoja ja samalla tännekin eksyin. Mutta miten muuten porukka saa noita hyviä tarjouksia kuin niillä win backeillä? Koitin Telialta ja Elisalta sekä chatissa että liikkeistä käydä kyselemässä parempia tarjouksia, mutta alle 20€/kk ei päästy lähellekään (nopeuksilla 100-200M).
Muutama viesti ylempänä esim. löytyi linkki jossa Telialta 200M liittymä 18,99€/kk plus Lidlin 30€ lahjakortti. En kuitenkaan saanut sitä tilattua sen linkin kautta, varmaan kun en ole entuudestaan Telian asiakas. Näytin kuitenkin sitä hintaa Telian myyjälle, mutta ei siitä huolimatta voinut mulle tarjota siihen hintaan samaa liittymää?
Moilla sentää näyttäisi olevan 18€/kk 200M, jossa viestit ja puhelut max 4€. Taidan sen ottaa kun ei muualta irtoa parempaa.
Jäi kuitenkin vielä mietityttämään kun tilauksessa on täppä "Numeron saa siirtää, vaikka niissä olisi määräaikainen sopimus nykyisellä operaattorilla. (Pakollinen)". Mulla tosiaan loppuu 3.11. DNA:lla niin voiko käydä niin että jos nyt tilaan, niin Moi irtisanoo sen jo aiemmin ja mulle tulee DNA:lta sopimussakko?
Ja entäs sitten kun numeronsiirto on menossa Moille niin voinko sen aikana vielä kysyä Telialta ja Elisalta joko heiltä irtoaa parempia tarjouksia vai onko silloin enää DNA:lla mahdollisuus tarjota? Tosin en tiedä haluanko enää DNA:n pallo jalassa sopimuksia.